Jako student naszej Uczelni skorzystać z atrakcyjnych form opłat za czesne, m.in. za wysokie wyniki maturalne, na drugi kierunek studiów czy dla absolwentów i członków rodzin. Dzięki temu będzie Ci łatwiej skupić się na nauce i rozwoju osobistym! Skontaktuj się z naszym Działem Rekrutacji, aby uzyskać więcej informacji.
Digital Marketing
specjalność na kierunku Zarządzanie
- Masz głowę pełną pomysłów i chcesz działać w świecie online?
- Interesuje Cię marketing w Internecie, prowadzenie własnej strony lub rozwój biznesu w sieci?
Jeśli tak, to kierunek Zarządzanie – Specjalność Digital Marketing jest stworzony właśnie dla Ciebie!
Leave us an email. we will contact you
- studia niestacjonarne
Opis specjalności
Wyobraź sobie, że tworzysz własną stronę internetową lub sklep on-line… Taki, który przyciągnie klientów, będzie odpowiednio zoptymalizowany i wygeneruje satysfakcjonujące zyski. A może to, że prowadząc skuteczne kampanie w social mediach, zyskujesz renomę eksperta w budowaniu rozpoznawalności marek, o którego starają się największe międzynarodowe brandy.
Podejmując studia na specjalności Digital Marketing czekają na Ciebie nieograniczone możliwości kariery w biznesie cyfrowym i nie tylko.
Dzięki nim:
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności
nauczysz się jak zgodnie ze sztuką budować strony www, zarządzać sklepami internetowymi i moderować kampanie online. - Staniesz się ekspertem od pozycjonowania treści
Twoje teksty i reklamy będą widoczne właśnie tam, gdzie szukają ich klienci. - Opanujesz tajniki social media marketingu
stworzysz angażujące i zoptymalizowane kampanie, tym samym przyciągając uwagę tych odbiorców do których chcesz dotrzeć. - Zdobędziesz wiedzę biznesową
nauczysz się, jak zarządzać firmą w erze cyfrowej i efektywnie skalować biznes. - Otworzysz sobie drzwi do różnych ścieżek kariery
dobry marketingowiec podążający a nawet wyprzedzający dynamicznie zmieniające się trendy i technologie zawsze pozostanie w cenie!

Na kierunku Zarządzanie – Specjalność Digital Marketing uczysz się od najlepszych! Zajęcia prowadzą doświadczeni praktycy biznesu, którzy dzielą się swoją wiedzą i przykładami prosto z pracy w branży.
- Nauka w praktycznej formule warsztatowej – pracujesz w małych zespołach i uczysz się przez działanie.
- Dostęp do profesjonalnych narzędzi – korzystasz z wersji edukacyjnych topowych programów:
WordPress – do tworzenia stron internetowych,
Semstorm i Senuto – do analizy SEO i pozycjonowania,
Brand24 – do monitoringu marki w internecie.
Ponadto, studenci mają możliwość zdobycia certyfikatu sygnowanego przez firmę Google, także grupę Meta oraz SEM House.
Dla kogo są to studia?
Te studia są dla Ciebie, jeśli:
- Chcesz tworzyć strony internetowe lub prowadzić sklep online i zarabiać w sieci.
- Interesuje Cię social media marketing – chcesz budować rozpoznawalność marek i prowadzić skuteczne kampanie reklamowe.
- Chcesz nauczyć się pozycjonowania treści (SEO) i sprawić, by strony, które tworzysz, były wysoko w wyszukiwarce Google.
- Myślisz o pracy jako wirtualny asystent, który wspiera firmy w działaniach online.
- Marzysz o prowadzeniu własnego biznesu w erze cyfrowej i chcesz zdobyć niezbędną wiedzę, by odnieść sukces.
Jeśli którykolwiek z tych punktów pasuje do Ciebie, to czas działać! Studiując Digital Marketing, zdobędziesz umiejętności, które są na wagę złota w dzisiejszym świecie online.
Nie czekaj – postaw na przyszłościowy kierunek i rozwijaj swoje pasje!
Program nauczania
Program studiów, dzięki którem zdobędziesz realne umiejętności i przewagę na rynku pracy.
Zajęcia obejmują m. in.:
- Zasady tworzenia stron i sklepów internetowych
nauczysz się budować profesjonalne strony www i zarządzać sklepami e-commerce, dzięki czemu będziesz mógł pracować na własny rachunek lub dla firm. - SEO i pozycjonowanie treści
opanujesz techniki, które sprawią, że Twoje strony i reklamy będą widoczne w Google i przyciągną klientów. - Social Media Marketing
nauczysz się projektować skuteczne kampanie na Facebooku, Instagramie, LinkedIn czy TikToku i zwiększać zaangażowanie odbiorców. - E-mail marketing i reklama online
dowiesz się, jak skutecznie budować relacje z klientami i zwiększać sprzedaż za pomocą automatyzacji i strategii remarketingowych. - Analityka i optymalizacja kampanii
poznasz narzędzia analityczne, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć skuteczność swoich działań i optymalizować budżety reklamowe. - Zarządzanie biznesem online
otrzymasz solidne podstawy przedsiębiorczości, które pozwolą Ci skutecznie prowadzić własny biznes w cyfrowym świecie. - Public Relations
poznasz zasady prowadzenia działań PR i IR (Investor Relations. - Compliance w przedsiębiorstwie i savoir vivre w biznesie
zostaniesz przeszkolony w zakresie zarządzania ryzykiem, monitorowania zagrożeń, zapewnienia zgodności regulacji wewnętrznych z zewnętrznymi, a także nauczysz się etykiety i norm grzecznościowych panujących w biznesie w Polsce i na świecie.
Dzięki kompleksowemu programowi zdobędziesz praktyczne umiejętności, które dadzą Ci przewagę na rynku pracy lub pozwolą na stworzenie własnego, dochodowego biznesu online.
Korzyści z wyboru studiów
Nasi studenci od pierwszego dnia studiów angażowani w zajęcia praktyczne, zyskujesz coś więcej niż tylko teorię – zdobywasz praktyczne doświadczenie i budujesz swoje portfolio zawodowe!
Prężnie działające Koło Naukowe Media & Marketing to wyjątkowe miejsce do rozwinięcia umiejętności w świecie digital marketingu.
Należąc do Koła zyskujesz możliwość:
- Realizacji projektów badawczych
uczestniczysz w analizach i kampaniach dla firm oraz instytucji publicznych, co pozwala Ci sprawdzić się w praktyce. - Współpracy z Biurem Marketingu Uczelni
masz szansę brać udział w rzeczywistych działaniach promocyjnych, zdobywając cenne doświadczenie. - Dostępu do branżowych wydarzeń i szkoleń
poszerzasz wiedzę i nawiązujesz kontakty z ekspertami z rynku. - Odbycia praktyk zawodowych
dzięki współpracy z partnerami specjalności możesz zdobyć staż lub pierwszą pracę już w trakcie studiów.
To idealna szansa, by rozwinąć swoje umiejętności, rozbudowywać CV i zdobywać kontakty w branży marketingu cyfrowego!

Na Uczelni funkcjonuje ok. 50 organizacji naukowych związanych z poszczególnymi kierunkami/specjalnościami, którymi opiekują się doświadczeni wykładowcy.
Prowadzą badania, organizują konferencje naukowe i wykłady, prowadzą debaty, warsztaty i szkolenia praktyczne. Dbają także o tworzenie publikacji naukowych oraz udzielają się w konkursach.
Wszystkie te działania mają na celu rozwijać w Tobie pasję do nauki oraz pomagać Ci scalić się ze społecznością akademicką.
Kadra
dr Aleksandra Smyczyńska
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs E.ON Polska
dr hab. Jarosław Ropęga
dr hab., członek Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce
dr Michał Pienias
Wicedyrektor programu Zarządzanie na WEiZ Uczelni Łazarskiego oraz opiekun specjalności Zarządzanie w sporcie. Specjalizuje się w obszarze e-commerce, PR.
mgr Mateusz Kuliński
Członek Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2017-2019, sekretarz Zespołu Oceniającego Polskiej Komisji Akredytacyjnej, prezes Centrum Rozwoju Sytemu Edukacji i Szkolnictwa Wyższego
Marcin Staranowicz
związany z branżą mediową od 15 lat, współautor nagradzanych kampanii, Digital Manager odpowiedzialny za kampanie B2C dla Orange, Orange Flex i NJU Mobile
Paweł Mazurek
CEO Takeads GMBH, spółki zajmującej się native advertising. Od ponad 10 lat wykładowca na UŁa, ekspert ds. wspierania spółek z branży digital advertising w ekspansji zagranicznej z kilkunastoletnim doświadczeniem
Piotr Paciorek
dziennikarz i menedżer z 18-letnim doświadczeniem w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Pracował m.in. w Telewizji Polsat i Grupie Wirtualna Polska, obecnie redaktor naczelny portalu Salon24.
Perspektywy zawodowe
Twoja kariera w digital marketingu – wybierz swoją drogę!
Studia na kierunku Zarządzanie – Specjalność Digital Marketing otwierają przed Tobą szerokie możliwości zawodowe. Dzięki zdobytej wiedzy i praktycznym umiejętnościom możesz zostać:
- Specjalistą ds. Digital Marketingutwórz strategie marketingowe, prowadź kampanie online i zwiększaj sprzedaż firm w internecie.
- SEO/SEM Managerempozycjonuj strony w Google, zarządzaj kampaniami reklamowymi i zwiększaj ruch na stronach internetowych.
- Social Media Managerembuduj społeczność wokół marek, prowadź kampanie na Facebooku, Instagramie, TikToku i LinkedIn.
- Content Manageremtwórz angażujące treści, które przyciągają klientów i budują wizerunek marki.
- E-commerce Manageremzarządzaj sklepami internetowymi i optymalizuj sprzedaż online.
- Wirtualnym Asystentemwspieraj firmy w działaniach marketingowych i organizacyjnych, pracując zdalnie.
- Analitykiem danychwykorzystuj dane do optymalizacji kampanii i zwiększania efektywności działań reklamowych
- Przedsiębiorcąprowadź własny biznes online, wykorzystując umiejętności zdobyte na studiach.
Jeśli widzisz siebie w tych rolach - aplikuj już teraz!
Partnerzy


Cennik i zniżki
(2 semestry)
2 x 6600 PLN
8 x 1650 PLN
(2 semestry)
2 x 6960 PLN
8 x 1740 PLN
(2 semestry)
2 x 7320 PLN
8 x 1830 PLN
Zasady rekrutacji
- Zarejestruj się online
Możesz rozpocząć swoje studia na naszej Uczelni w kilku prostych krokach- sprawdź zasady kwalifikacji,
- skompletuj wymagane dokumenty,
- wypełnij formularz rekrutacyjny.
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej i złóż wszystkie dokumenty
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł * (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online).
*Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów. - Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji.
- Sprawdź czy jesteś na liście przyjętych studentów
Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata. - Gratulacje - jesteś studentem!
Jesteś już studentem Łazarskiego? Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią pierwsze tygodnie nauki - sprawdź nasz Niezbędnik studenta.