Marketing Management

specjalność na kierunku Management (j. angielski)

Marketing jest podstawowym filarem rozwoju rynku.

Marketing, emocje, marka, doświadczenie, promocja, segmentacja, pozycjonowanie, grupa docelowa, wojny marek, cykl życia produktu, orientacja na klienta, zachowania konsumenckie, kreatywność... jeśli wszystkie te słowa sprawiają, że jesteś podekscytowany, ten program jest dla Ciebie.


Opis specjalności

"Bachelor of Art in Marketing Management" to program, który ma na celu rozwój nowoczesnego i praktycznego podejścia do marketingu oraz ukończenie studiów przez profesjonalistów, którzy będą znali zarówno teoretyczne podstawy, jak i nowoczesne podejście, narzędzia i trendy. Zorientowany na doświadczenie model programu podnosi jego praktyczne znaczenie i daje możliwość poznania różnych aspektów branży marketingowej, a w rezultacie podjęcia decyzji, do której z nich chcieliby należeć w swojej przyszłej karierze.

Opiekun specjalności

Anastasiia Menshykova

Magister ekonomii w biznesie międzynarodowym, dydaktyk w zakresie marketingu, komunikacji i zarządzania projektami; menedżer muzyczny i eventowy; zastępca dyrektora programowego ds. studentów zarządzania

Dowiedz się więcej

Korzyści z wyboru studiów

Jako student BA Marketing Management będziesz:

  • zdobędziesz wiedzę teoretyczną i fundamentalną podstawę do holistycznego zrozumienia marketingu;
  • ukończysz kursy z różnych dziedzin marketingu, aby spróbować swoich sił i wybrać ścieżkę na przyszłość;
  • zostaniesz wyposażony w podstawowe umiejętności w zakresie badań rynku, strategii marketingowej, kampanii marketingowej, zarządzania marką, zachowań konsumenckich, aby poszerzyć obszar wiedzy specjalistycznej;
  • wykorzystasz analitykę, techniki analizy danych konsumenckich do podejmowania decyzji marketingowych;
  • badanie zasad odpowiedzialnego marketingu i nowoczesnego podejścia do nich, takich jak narzędzia sztucznej inteligencji;
  • rozwijanie szerokiego zakresu umiejętności w zakresie kreatywności, planowania, komunikacji, prezentacji, badań rynku i pracy zespołowej;
  • doświadczanie marketingu poprzez projekty grupowe, studia przypadków, wycieczki terenowe, dyskusje klasowe, symulacje oraz we współpracy z wybitnymi gośćmi z firm krajowych i międzynarodowych.

Po studiach możesz zostać:

  • brand strategist
  • market research analyst
  • social media marketing manager
  • content marketing specialist
  • public relations coordinator
  • communication strategist
  • web design manager

Kadra

Cennik i zniżki

studia stacjonarne
Opłaty za 1 rok studiów
(2 semestry)

2 x 2700 EUR

Opłaty za 2 rok studiów
(2 semestry)

2 x 2820 EUR

Opłaty za 3 rok studiów
(2 semestry)

2 x 2940 EUR

Zasady rekrutacji

  1. Zarejestruj się online
    Możesz rozpocząć swoje studia na naszej Uczelni w kilku prostych krokach
  2. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej i złóż wszystkie dokumenty
    Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł * (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online).
    *Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
    Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.
  3. Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji.
  4. Sprawdź czy jesteś na liście przyjętych studentów
    Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata.
  5. Gratulacje - jesteś studentem!
    Jesteś już studentem Łazarskiego? Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią pierwsze tygodnie nauki - sprawdź nasz Niezbędnik studenta.
Marketing Management
Język wykładowy:
Angielski
Czas trwania studiów:
3 lata
Wydział:
Wydział Ekonomii i Zarządzania
Stopień studiów:
Studia I stopnia
Forma studiów:
  • studia stacjonarne
    Limit miejsc: 30
Program studiów Zarejestruj się