Digital Marketing

specjalność na kierunku Zarządzanie

Odkryj świat Digital Marketingu na Uczelni Łazarskiego!

Opis specjalności

Studia licencjackie na specjalności "Digital Marketing" to idealna propozycja dla Ciebie jeśli chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu cyfrowego.  

Nasz program nauczania obejmuje szeroki zakres zagadnień, takich jak: 

  • SEO i SEM: nauczysz się pozycjonować strony internetowe w wyszukiwarkach i tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads, 
  • public relations: poznasz zasady prowadzenia działań PR i IR, 
  • social media: dowiesz się, jak wykorzystywać media społecznościowe do budowania świadomości marki, angażowania klientów i generowania leadów, 
  • content marketing: nauczysz się tworzyć strategie content marketingowe, które zwiększają świadomość marki i pomagają osiągnąć cele biznesowe, 
  • user experience (UX): poznasz zasady projektowania stron internetowych i aplikacji mobilnych, które są łatwe w użyciu i zapewniają użytkownikom pozytywne doświadczenia, 
  • analiza danych: opanujesz sztukę analizowania danych marketingowych, aby podejmować trafne decyzje biznesowe. 

Stosowane narzędzia i certyfikaty

  • WordPress,
  • Semstorm,
  • Senuto, 
  • Brand24.

Studenci

Digital Marketing to wiedza i praktyka w jednym. Na zajęciach z PR dowiesz się, jak działają biura prasowe oraz osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy. Na marketingu zorganizowanym w naukowy sposób dowiesz się, czym jest marketing. Natomiast na zajęciach Social media stworzysz portale społecznościowe dla swojej firmy i będziesz mógł je rozwijać przez cały semestr.

Weronika Sadownik

Dzięki praktycznemu podejściu na uczelni i dużej ilości informacji z dziedziny marketingu, udało mi się znaleźć praktyki już na piątym semestrze, a obecnie pracuję w tej firmie jako specjalista, co świadczy o przydatności wiedzy zdobytej na studiach oraz o uznaniu Uczelni Łazarskiego wśród pracodawców.

Kateryna Makieieva

Przykładowe stanowiska, na jakich pracują absolwenci tej specjalności:

  • (Digital) Marketing Manager, 
  • Specjalista ds. SEO/SEM, E-commerce, Social Media lub Content Marketingu, 
  • Analityk Internetowy, 
  • Copywriter, 
  • UX/UI Designer. 

Korzyści z wyboru studiów


Dlaczego warto wybrać naszą specjalność?

  • program nauczania dostosowany do potrzeb rynku pracy: nasz program nauczania jest stale aktualizowany, aby uwzględniać najnowsze trendy i technologie w marketingu cyfrowym.
  • doświadczeni wykładowcy: zajęcia prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę akademicką oraz praktyków biznesowych,  
  • możliwość zdobycia praktycznych umiejętności: podczas studiów zagwarantujemy Ci możliwość udziału w projektach i stażach, które pozwolą Ci zdobyć cenne doświadczenie zawodowe.
  • doskonałe perspektywy zawodowe: absolwenci tej specjalności są poszukiwani przez pracodawców z różnych branż.

Co zyskasz wybierając “Digital Marketing” na kierunku Zarządzanie?

  • umiejętności i wiedzę niezbędne do rozpoczęcia pracy w marketingu cyfrowym,
  • możliwość budowania kariery w dynamicznie rozwijającej się branży,  
  • wysokie zarobki.

Partnerzy

Zwolnieni z Teorii

Na specjalności "E-commerce" na kierunku "Zarządzanie" studenci wspólnie z organizacją "Zwolnieni z Teorii" mogą przygotować projekt społeczny i uzyskać certyfikat z obszaru zarządzania projektami.   

Zwolnieni z Teorii

Agencja SEO Vestigio

Agencja SEO Vestigio specjalizująca się, m.in: 

  • w audycie technicznym SEO, 
  • strategiach SEO czy 
  • content marketingu.

Vestigio jest partnerem specjalności na Uczelni Łazarskiego. Praktycy z agencji współprowadzą zajęcia dla studentów.

Takeads

Firma Takeads jest natywną platformą technologiczną działającą w obszarze marketingu afiliacyjnego. Firma udostępnia wydawcom na całym świecie technologię formatów reklamowych, zapewniając jednocześnie dostęp do ponad 30 tysięcy unikalnych reklamodawców.

BRAND24

Eksperci z Brand24 będą współprowadzić zajęcia oraz udostępnią oprogramowanie do pracy dla studentów.

Kadra

Cennik i zniżki

studia stacjonarne
studia niestacjonarne
Opłaty za 1 rok studiów
(2 semestry)

2 x 6600 PLN

8 x 1650 PLN

2 x 6000 PLN

8 x 1500 PLN

Opłaty za 2 rok studiów
(2 semestry)

2 x 6780 PLN

8 x 1695 PLN

2 x 6060 PLN

8 x 1515 PLN

Opłaty za 3 rok studiów
(2 semestry)

2 x 7140 PLN

8 x 1785 PLN

2 x 6420 PLN

8 x 1605 PLN

Zasady rekrutacji

  1. Zarejestruj się online
    Możesz rozpocząć swoje studia na naszej Uczelni w kilku prostych krokach
  2. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej i złóż wszystkie dokumenty
    Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł * (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online).
    *Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
    Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.
  3. Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji.
  4. Sprawdź czy jesteś na liście przyjętych studentów
    Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata.
  5. Gratulacje - jesteś studentem!
    Jesteś już studentem Łazarskiego? Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią pierwsze tygodnie nauki - sprawdź nasz Niezbędnik studenta.
Digital Marketing
Zarejestruj się
Język wykładowy:
polski
Czas trwania studiów:
3 lata
Wydział:
Wydział Ekonomii i Zarządzania
Kierunek studiów:
Zarządzanie
Stopień studiów:
Studia I stopnia
Forma studiów:
  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne
Uzyskany tytuł:
dyplom licencjata
Program studiów