Uczelnia Łazarskiego, jedna z najstarszych i najbardziej prestiżowych polskich uczelni niepublicznych, poszukuje Kandydatek/Kandydatów na stanowisko:
Partner ds. Marketingu i Komunikacji
Obszar odpowiedzialności: kierunki polskojęzyczne na Wydziale Prawa i Administracji oraz na Wydziale Ekonomii i Zarządzania
Główne obowiązki:
- Odpowiedzialność za budowanie i wzmacnianie wizerunku w kraju i za granicą, zgodnie z potrzebami Wydziałów oraz strategią marketingowo-komunikacyjną Uczelni.
- Wypracowanie strategii marketingowo-komunikacyjnej dla Wydziału, zgodnie ze strategią Uczelni. Odpowiedzialność za planowanie i wdrożenie planu działań marketingowych i komunikacyjnych (online i offline) na rzecz Wydziału.
- Aktywny udział w tworzeniu oferty sprzedażowej i budowanie marki kierunków polskojęzycznych, zgodnie z trendami rynkowymi.
- Przygotowanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych oraz dbałość o ich zgodność z identyfikacją wizualną Uczelni.
- Wypracowanie dogłębnego zrozumienia specyfiki Wydziałów i rynku, a także znajomość kluczowych mediów oraz liderów opinii (KOL). Zbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi interesariuszami na Uczelni.
- Ścisła współpraca z Partnerem ds. marketingu i komunikacji dla kierunków anglojęzycznych oraz z zespołami marketingu, sprzedaży, a także zewnętrznymi agencjami w celu efektywnej realizacji postawionych zadań.
- Współpraca z mediami, partnerami zewnętrznymi oraz instytucjami branżowymi.
- Udział w projektach i wspieranie działań marketingowo-komunikacyjnych, dotyczących całej Uczelni.
- Opieka nad budżetem w zakresie powierzonym przez przełożonego.
- Analiza rynku, konkurencji i trendów rynkowych w celu identyfikacji szans rozwoju.
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych i proponowanie usprawnień; przygotowywanie raportów i sprawozdań.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: marketing, komunikacja, zarządzanie, ekonomia, socjologia lub pokrewne.
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w dziale marketingu lub komunikacji, mile widziane doświadczenie w pracy po stronie agencji.
- Znajomość kanałów komunikacji online i offline – kampanie digital (social media, content, e-mailing), eventy, materiały ATL/BTL.
- Doświadczenie w tworzeniu contentu (druk i digital), zarządzanie treścią i SEO zgodnie z aktualnymi trendami.
- Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych i/lub PR – od briefu, przez koordynację, po egzekucję i raportowanie.
- Podstawowe umiejętności strategiczne – umiejętność planowania kampanii, tworzenia prostych strategii komunikacyjnych, analizowania danych i wyciągania wniosków.
- Umiejętność współpracy z zewnętrznymi agencjami (np. graficznymi, PR, digital) oraz działami wewnętrznymi (sprzedaż, produkt, HR).
- Znajomość narzędzi takich jak CMS, SEO, analityka, e-mail marketing, automatyzacje, narzędzia graficzne.
- Rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne; umiejętność skutecznego poruszania się w środowisku z wieloma interesariuszami.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego; mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Otwartość na nowe wyzwania i chęć uczenia się nowych umiejętności, a także postawa oparta na współpracy, ciekawości, empatii, otwartości i innowacyjności.
- Gotowość do pracy hybrydowej, w tym do obecności na Uczelni minimum 2-3 dni w tygodniu.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w wiodącej Uczelni niepublicznej o ugruntowanej pozycji,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej lub B2B,
- pakiet benefitów pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, masaż w ramach profilaktyki chorób kręgosłupa, siłownia, parking dla pracowników).
Aplikacje powinny zawierać:
- CV
CV prosimy przesyłać na adres kadry@lazarski.edu.pl z dopiskiem Partner ds. Marketingu i Komunikacji.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Uczelni Łazarskiego.
- Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych są Przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane niewymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Twoje dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji. Uczelnia Łazarskiego będzie przetwarzała Twoje dane osobowe przez okres 9 miesięcy, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, upoważnieni pracownicy i podmioty, którym Administrator powierzył lub zlecił przetwarzanie danych, m.in. dostarczyciele oprogramowania, firmy zapewniające hosting czy niszczenie dokumentacji.
- Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Posiadasz prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
- Posiadasz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Podanie Twoich danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych), konieczna będzie Twoja zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Zgoda może przyjąć poniższe brzmienie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zostały zawarte w (np. CV, liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach) przez Uczelnię Łazarskiego w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym.
Jeżeli będziesz chciał brać udział w przyszłych rekrutacjach, konieczna będzie Twoja zgoda na ich przetwarzanie. Zgoda może przyjąć poniższe brzmienie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uczelnię Łazarskiego przez okres najbliższych 9 miesięcy.