Marcin Samek


Marcin Samek


Kierownik programu Marketing Excellence Program. Partner w 45AI, wcześniej Chief Innovation Officer, kierujący działem strategii pracującym dla wszystkich agencji w grupie McCann Poland. Ponad 20 lat doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych m.in. dla takich marek jak  Mastercard, KFC, IKEA,, L’Oreal, Coca-Cola, czy Peugeot. Zanim dołączył do McCann pracował m.in. w HAVAS Worldgroup Warsaw (Euro RSCG) i Agencji Reklamowej S4. Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane podczas wielu festiwali branżowych, w tym otrzymały 9 Lwów w Cannes Lions.

Trener i wykładowca w „Szkole Strategii Marki” (SAR) i MBS by Effie; juro w Innovation Awards, Effie Awards, European Effie (2022) i TikTok European Awards (Grand Prix Jury 2022 & 2023). Absolwent filozofii i socjologii UJ; a po pracy, pilot z licencją zawodową.