Absolwentka kierunku Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Dodatkowo ukończyła studia MBA. Swoją karierę rozpoczynała w agencjach reklamowych, współpracując z polskimi i międzynarodowymi markami m.in: Philip Morris, Coty, Nestle, Nationale Nederlanden, Kompania Piwowarska czy Kraft Jacobs Suchard. Przez 23 lata związana z marką ORLEN w obszarach marketingu sportowego, sponsoringu, eventów i szeroko pojętej komunikacji. Współpracowała z wieloma polskimi sportowcami indywidualnymi, klubami i kadrami narodowymi reprezentującymi zróżnicowany wachlarz dyscyplin i rywalizującymi w najwyższych rozgrywkach polskich, europejskich oraz światowych. Nadzorowała projekty sponsoringowe wykorzystywane w działalności marketingowej i wizerunkowej na rynkach międzynarodowych. Tworzyła programy CSR oparte na sponsoringu sportowym, kierowane do lokalnych społeczności, w tym w szczególności dzieci i młodzieży. Kierowała zespołami projektowymi, biorącymi udział w organizacji eventów masowych, bazujących na umowach sponsoringowych. Ekspertka w zakresie komunikacji, stosowania niestandardowych formatów, narzędzi i kanałów podnoszących efektywność działalności sponsorskiej.