Tomasz Koprowski
Ekspert marketingu sportowego
Doradca dla organizacji oraz przedsiębiorstw funkcjonujących w świecie sportu oraz biznesu. Posiada ugruntowaną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu sportowego, sponsoringu oraz organizacji wydarzeń sportowych. Przez wiele lat pracując dla jednego z najbardziej utytułowanych klubów w Polsce – Skry Bełchatów, zrealizował wiele projektów o randze krajowej oraz międzynarodowej. Swoim know-how chętnie dzieli się z innymi podczas wykładów, kongresów oraz konferencji.
Aktywnie zaangażowany oraz realizujący liczne projekty w siatkówce. W ostatnim roku wiceprezes zarządu bełchatowskiego klubu, a wcześniej przez 12 lat był odpowiedzialny w szczególności za budowanie marki Skry Bełchatów, w tym za realizację umowy sponsorskiej z PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. ora z PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna, a także za kreowanie wizerunku Klubu i jego drużyny. W latach 2016-2021 zasiadał w składzie Wydziału Strategii Polskiego Związku Piłki Siatkowej. W 2020 roku rozpoczął swoją działalność w Prezydium Łódzkiego Związku Piłki Siatkowej, gdzie przewodniczy Departamentowi Marketingu. Reprezentując bełchatowską Skrę brał udział w spotkaniach Europejskiej Konfederacji Siatkówki (CEV), gdzie dzielił się swoim doświadczeniem w organizacji meczów Ligi Mistrzów oraz Klubowych Mistrzostw Świata.
Jeden z założycieli Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, w którym w 2023 roku pełnił funkcję Przewodniczącego tej organizacji. Zauważając dynamicznie zmieniający się świat sportu oraz rozwój marketingu w tym zakresie, jako prelegent oraz ekspert brał udział w konferencjach, m.in. Kongres Sport Biznes Polska, Konferencja „Sport for Brands”, Dni Marketingu Sportowego, Dni Biznesu w Sporcie, czy Sportworking. Prowadził również wykłady na Podyplomowych Studiach Marketingu Sportu oraz Zarządzania w Sporcie na SGH, Podyplomowych Studiach Managera Sportu na Uniwersytecie Jagielońskim, WSZiA w Opolu. Autor artykułów z zakresu marketingu sportowego, beneficjent projektów Barca Innovation Hub.
Działając z ramienia agencji marketingu sportowego Sport4Brands współpracuje z klubami sportowymi (piłka nożna, piłka ręczna, futsal, siatkówka), sportowcami (siatkówka, boks, piłka nożna) oraz przedsiębiorstwami zaangażowanymi w wybrane projekty sponsoringowe. Współzałożyciel grupy tematycznej na Facebook – Marketing Sportu i Media Sportowe, która dziś liczy ponad dwa tysiące członków.