Manager Sprzedaży B2B z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem, specjalizujący się w obszarze Sales Enablement. Ukończył certyfikowane kursy biznesowe na prestiżowych uczelniach, takich jak Harvard Business Publishing oraz The London School of Economics and Political Science (LSE).

Od trzynastu lat związany z firmą Canon EMEA, odpowiadając za rozwój biznesu w obszarze technologii obrazowania na rynkach rozwijających się, takich jak Europa Centralna i Wschodnia, Bliski Wschód, Turcja, Kaukaz oraz Afryka.

Obecnie odpowiedzialny za budowanie oraz egzekucję strategii rozwoju sprzedaży marki Canon w obszarze B2B na rynkach rozwiniętych: Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry.

Biznesowo związany ze światem sportu poprzez współpracę z największymi agencjami prasowymi, takimi jak Reuters, Getty Images, European Press Agency oraz EFE Sport Agency.