Teamwear Manager marki 4F w spółce OTCF SA. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej z tytułem magistra ze specjalizacją marketing i zarządzanie. Współtworzył markę TEDx Warsaw Universtity of Technology oraz prowadził konferencje w ramach tych wydarzeń.

Od początku swojej kariery zawodowej zajmuje się marketingiem sportowym. Od ponad czterech lat jest związany z 4F współtworząc i koordynując pracę działu Teamwear. Zarządza realizacją projektów na rynkach polskim i zagranicznym, aktywnie pozyskując kluby i związki sportowe. Odpowiada za współpracę między innymi z: Polskim Związkiem Koszykówki, Polską Ligą Koszykówki, w ramach której realizuje nowatorski projekt kooperacji z wszystkimi klubami Orlen Basket Ligi Mężczyzn oraz Orlen Basket Ligi Kobiet, klubami PKO BP Ekstraklasy Koroną Kielce, Piastem Gliwice oraz Stalą Mielec, a także Reprezentacją Ukrainy w siatkówce, Reprezentacją Polski w AMP Futbolu, ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle czy Projektem Warszawa.

Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskim oddziale adidasa, również odpowiadając za projekty sportowe, między innymi współprace z Legią Warszawa czy Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. 

Na co dzień wielki fan sportu, szczególnie piłki nożnej oraz górskich wędrówek. W wolnym czasie dalej realizuje swoje pasje związane z grą w piłkę nożną.