Tadeusz Czarniecki
Dyrektor Marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, specjalizujący się w marketingu strategicznym i komunikacji marketingowej. W swoim doświadczeniu na wiele realizacji kontraktów sponsoringowych i ambasadorskich z czołowymi organizacjami oraz topowymi sportowcami. Obecnie pełnię funkcję Dyrektora Marketingu w Oshee, liderze na polskim rynku napojów izotonicznych i funkcjonalnych. Wcześniej pracował jako Dyrektor Marketingu w Wawel oraz Herbapol Lublin S.A., a także w zarządzie Bio-Active. W swoich działaniach skupie się na tworzeniu innowacyjnych strategii marketingowych, które przynoszą wymierne korzyści i budują silne relacje z konsumentami.
Uwielbia analityczne i strategiczne podejście do kreowania rynków i rozwoju kategorii poprzez kreowanie marek, ich portfolio oraz niekonwencjonalną komunikację. Wierzy, że skuteczne działania można prowadzić tylko z zapleczem świetnego i multidyscyplinarnego zespołu, pozwalającego prowadzić zintegrowaną komunikację.