Tomek Bartnik


Jest doświadczonym strategiem marketingowym z bogatym doświadczeniem w pracy dla czołowych agencji reklamowych. Partner Pracowni Koncepcyjnej One Eleven jego rola obejmuje tworzenie innowacyjnych strategii marketingowych, które wspierają firmy w osiąganiu ich celów biznesowych. Głęboko zaangażowany w rozwój branży marketingowej, zarówno poprzez działalność w organizacjach branżowych, jak i przez edukację oraz mentoring. Aktywny nauczyciel i wykładowca, dzielący się swoją wiedzą z młodszymi pokoleniami oraz z branżą marketingową.

Wcześniej Chief Strategic Officerem i Vice Prezesem Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce. Działałał w strukturach globalnych EMEA. Tworzył działy strategii agencji reklamowych, był Partnerem w firmie Doradztwa Marketingowego. 

Poza projektami komercyjnymi, aktywnie działa na rzecz branży marketingowej i angażuje się w projekty społeczne. Wielokrotny juror i laureat Effie, obecnie Członek Komitetu Organizacyjnego Effie i Członek Rady Edukacyjnej SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).

Jak sam mówi: “Jedyną stałą w jego życiu jest ciągła szybka zmiana, za którą ledwo nadąża”, co wskazuje na jego adaptacyjność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku.