Aspekty prawne reklamy w social mediach

Monografię poświęcono reklamie w social mediach. Aktualnie w dobie mediów społecznościowych treści w nich prezentowane są nastawione na odbiorców, a profile tam tworzone umożliwiają gromadzenie milionów osób.
W social mediach reklama, autopromocja, lokowanie produktu, crosspromocja to formy prowadzenia promocji. To właśnie taki przekaz pozwala kierować wyborem odbiorcy, wpływać na jego decyzje. Jednak czy zachęcanie do nabycia produktów lub skorzystania z usług przez influencerów bez wskazania informacji o komercyjnej współpracy, gdy taka została zawarta, jest zgodne z prawem?
W monografii przedstawiono szczegółową analizę wszystkich aspektów dotyczących reklamy w social mediach, w tym w szczególności: prawidłowego oznaczania treści reklamowych, warunków współpracy komercyjnej, autopromocji, prezentów i paczek PR, rekomendacji UOKiK, sposobów informowania użytkowników o oznaczaniu treści komercyjnych. 

Recenzenci: prof. dr hab. Konrad Kohutek
                      dr hab. Krystyna Nizioł, prof. USz

Warszawa 2023

DOI: 10.26399/978-83-66723-67-2

ISBN: 978-83-66723-67-2

eISBN: 978-83-66723-68-9

Monografia w otwartym dostępie opublikowana jest m.in.: