E-Commerce Management

specjalizacja na kierunku Management

Trwa rekrutacja międzysemestralna

Specjalizacja związana z działalnością gospodarczą związaną z dystrybucją, reklamą, promocją, sprzedażą usług lub towarów przez Internet.
Trwa rekrutacja międzysemestralna

Przyjęcia na studia wyłącznie z procedury przeniesienia, uznania dorobku zawodowego oraz uznania pokrywających się przedmiotów.


Opis specjalności

Jako student specjalizacji E-commerce: 

  • zdobędziesz niezbędne umiejętności do prowadzenia własnego biznesu internetowego w określonym środowisku gospodarczym;

    dowiesz się, jak skutecznie opracować i skutecznie wdrożyć strategię e-marketingową;

  • odkryjesz charakterystyczne cechy społeczności internetowej i poznasz specyfikę jej funkcjonowania;

  • dowiesz się, jak zaplanować kampanię reklamową i prowadzić działania PR w Internecie.

Korzyści z wyboru studiów

Jako student kierunku Management:

  • poznasz podstawy zarządzania organizacjami, finansami i zasobami ludzkimi,

  • dowiesz się, jak zamienić pomysł w prawdziwy sukces biznesowy, analizując studia przypadków konkretnych organizacji;

  • poznasz najnowsze narzędzia i metody planowania, organizowania, motywowania i kontroli zarządczej niezbędne na stanowiskach operacyjnych i kierowniczych;

  • podniesiesz swoje umiejętności w zakresie zarządzania projektami, organizując konferencje naukowe i wstępując do kół naukowych;


  • zdobędziesz doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku poprzez codzienny kontakt ze studentami z całego świata;

  • będziesz uczyć się od najlepszych: nasi wykładowcy to wybitni naukowcy, a także doświadczeni praktycy biznesu;

  • możesz skorzystać z szerokiej oferty staży oferowanych przez Uczelnię i organizowanych przez organizacje międzynarodowe, ambasady, instytucje państwowe i agencje reklamowe.


Kadra

Cennik i zniżki

 rok 1rok 2
Ilość rat: 15040 EUR5280 EUR
Ilość rat: 22520 EUR2640 EUR
Uniquely enhance 2.0 communities without next-generation outsourcing. Intrinsicly orchestrate an expanded array of e-services vis-a-vis global web services. Authoritatively develop high standards in leadership for resource sucking vortals. Uniquely aggregate standardized portals before seamless portals. Monotonectally.
Uniquely enhance 2.0 communities without next-generation outsourcing. Intrinsicly orchestrate an expanded array of e-services vis-a-vis global web services. Authoritatively develop high standards in leadership for resource sucking vortals. Uniquely aggregate standardized portals before seamless portals. Monotonectally.

Zasady rekrutacji

1. ZAREJESTRUJ SIĘ ONLINE

Na studia w Łazarskim możesz zapisać się naprawdę łatwo:

•    sprawdź zasady kwalifikacji,
•    skompletuj wymagane dokumenty,
•    wypełnij formularz rekrutacyjny

i rozpocznij proces aplikacji na studia!

2.    DOKONAJ OPŁATY REKRUTACYJNEJ I ZŁÓŻ DOKUMENTY

Opłata rekrutacyjna to 85 zł* (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online)

*Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.

3.    JESTEŚ STUDENTEM!

Witaj w gronie studentów Uczelni Łazarskiego! Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata.

Przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią Ci pierwsze dni nauki: NIEZBĘDNIK STUDENTA
 

E-Commerce Management
język wykładowy:
angielski
czas trwania studiów:
3 lata
wydział:
Faculty of Economics and Management
stopień studiów:
Studia I stopnia
forma studiów:
  • studia stacjonarne
Zarejestruj się