Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać

Przed jakimi wyzwaniami stoi dziś promocja zdrowia i profilaktyka chorób w Polsce i na świecie? Co przez nie rozumiemy? Jakie efekty społeczne może dać profesjonalnie przygotowana strategia? Tym zagadnieniom poświęcony jest nowy cykl podcastów Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać. Pierwszy odcinek już za tydzień!
ogolna

Celem podcastów jest przybliżenie kluczowych obszarów merytorycznych uruchomionego rok temu kierunku studiów podyplomowych <link 4278>Zarządzanie Promocją Zdrowia i Profilaktyką Chorób</link>, którego partnerem merytorycznym jest <link https://zdrowie.pzu.pl/>PZU Zdrowie</link>. Kierunek w nowatorskiej formule łączy ze sobą&nbsp;<strong>zarządzanie, zdrowie publiczne, marketing i finanse</strong>, za co został wyróżniony certyfikatem „Studia z przyszłością”.
Prowadzącą podcasty jest Marta Pawłowska, współtwórczyni i kierownik studiów, specjalista praktyk promocji i profilaktyki w zdrowiu. Razem z rozmówcami podejmuje próbę zrozumienia istoty promocji zdrowia i profilaktyki chorób w dzisiejszej Polsce i świecie oraz przedstawia&nbsp;<strong>perspektywę interdyscyplinarności na rzecz zdrowia</strong>. Gośćmi podcastu są eksperci z różnych dziedzin, które mają wpływ na prowadzenie skutecznych działań w obszarze zdrowia publicznego.
<strong>W ramach cyklu pojawią się cztery odcinki:</strong>
<ul><li><span>13 września - „Nowa era, nowe wyzwania, nowe kompetencje” z udziałem&nbsp;<strong><span>dr Małgorzaty Gałązki-Sobotki, dziekan CKP UŁA, twórca i dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia</span></strong><strong>,</strong> </span></li><li><span>20 września - „Profilaktyka chorób – jutro dzieje się dziś”, którego gościem jest&nbsp;<strong><span>dr Paweł Koczkodaj, zastępca kierownika Zakładu Epidemiologii i Prewencji Pierwotnej Nowotworów w Narodowym Instytucie Onkologii</span></strong><strong>, </strong></span></li><li><span>27 września - „Nadmiary i niedobory w komunikacji o zdrowiu”, którego gościem jest&nbsp;<strong><span>Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer agencji marketingowej i public relations Ogilvy Polska</span></strong>, </span></li><li><span>4 października - „DNA nowoczesnej promocji zdrowia” z udziałem&nbsp;<strong><span>dr. Grzegorza Szczuki, dyrektora Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych</span></strong>, jednego z twórców sukcesu Miasta Gdańsk w skutecznej promocji zdrowia.</span></li></ul>
&nbsp;Podcasty będą dostępne na <link https://www.linkedin.com/company/centrum-ksztalcenia-podyplomowego-ucze…;, <link https://www.facebook.com/lazarskipodyplomie>Facebooku</link&gt; oraz <link https://www.youtube.com/user/CKPlazarskiPL>YouTube</link&gt;. Zapraszamy!

1st place
in the ranking of Dziennik Gazeta Prawna

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration

1st place
in the ranking of Rzeczpospolita daily

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration