Praca zdalna w przedsiębiorstwie call center i jego adaptacyjność w warunkach pandemii COVID-19
[pobierz]
Recenzje:
Prezentowana praca monograficzna poświęcona jest studium przypadku z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości z elementami innych dyscyplin. Autorka zadała sobie wiele trudu, przeprowadzając analizę badanego zagadnienia, z którym zmierzyło się wiele małych i średnich przedsiębiorstw w okresie pandemii. Prof. dr hab. Joachim Osiński |
Monografia stanowi solidne studium przypadku z zakresu zarządzania i adaptacji organizacji do warunków pracy zdalnej w czasie pandemii COVID-19. Praca cechuje się wysokim poziomem merytorycznym, klarowną strukturą i rzetelnym podejściem metodologicznym. Oparta została na różnorodnym materiale empirycznym, w tym narracyjnych wywiadach z przedstawicielami firmy Selvoy, co nadaje pracy walor praktyczny i aplikacyjny. Cennym aspektem jest wprowadzenie narracyjnego podejścia do badania organizacji zdalnej, co czyni monografię oryginalną na tle literatury krajowej. Wnioski są przemyślane, dobrze udokumentowane i mają znaczenie zarówno dla praktyki zarządzania, jak i teorii. Dr Martin Dahl |