<p class="text-justify">Zapraszamy do wzięcia udziału w <strong>II edycji raportu nt. rynku mody i stojących przed nim wyzwań</strong>.<br /><br />Już wkrótce <strong>KPMG w Polsce</strong> we współpracy z <strong>Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego</strong> opublikuje wyniki II edycji raportu na temat rynku mody. Motywem przewodnim tegorocznej edycji będą m.in. wyzwania stojące przed branżą: różnice pomiędzy podejściem do mody poszczególnych pokoleń konsumentów, a także ich preferencje zakupowe w zależności od wieku oraz wpływ zmian klimatycznych zarówno na branżę mody, jak i postawy konsumenckie. <br /><br />Wszystkich zainteresowanych działających w branży modowej: producentów, projektantów, sprzedawców oraz dostawców, którzy chcieliby przedstawić w formie studium przypadku wyzwania z jakimi spotykają się na co dzień w swojej pracy zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym KPMG pod adresem mailowym: biuroprasowe@kpmg.pl. <br /><br />Wyniki raportu zostaną zaprezentowane podczas drugiej edycji konferencji <strong>Fashion Economy</strong> organizowanej przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego w dniu 21 listopada w Centrum Kreatywności Targowa. <br /><br />Zapraszamy do udziału!<br /><br /><br /></p>
Druga edycja raportu KPMG w Polsce pt. „Rynek mody w Polsce. Wyzwania”
Rynek mody ulega dynamicznym zmianom, na które wpływ mają nie tylko zachowania konsumentów i rozwój nowoczesnych technologii, ale również wyzwania środowiskowe.
