Warsztat - PO DRUGIEJ STRONIE JEST CZŁOWIEK - czyli jak budować relacje z klientem

Zapraszamy na pierwszy warsztat Akademii Umiejętności Działu Praktyk i Karier - Po drugiej stronie jest człowiek - czyli jak budować relacje z klientem.
1 po drugiej str jest czlowiek

<p class="text-justify">&nbsp;<em>„Zamiast postrzegania w każdym człowieku potencjalnego klienta, powinniśmy raczej dostrzegać w każdym kliencie człowieka”</em></p>
<p class="text-justify"><em> Ph. Kotler</em></p>
<p class="text-center"><strong>14.11.2017 r. (wtorek)</strong></p>
<p class="text-center"><strong>godz. 14.30 - 18.30</strong></p>
<p class="text-center"><strong>sala 273</strong></p>

<strong>Jeśli chcesz dowiedzieć się:&nbsp;</strong>
<ul><li>jakie jest znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z klientem biznesowym, klientem - pacjentem</li><li>jakie narzędzia są pomocne w budowaniu takiej relacji</li></ul>
<p class="text-justify">Przyjdź na <strong>bezpłatny</strong> warsztat!</p>
W celu zapisania się na zajęcia prosimy o przesłanie wiadomości (w treści wpisując tytuł warsztatu, imię i nazwisko oraz numer telefonu) na adres mailowy: <link kariera@lazarski.edu.pl>kariera@lazarski.edu.pl</link>

1st place
in the ranking of Dziennik Gazeta Prawna

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration

1st place
in the ranking of Rzeczpospolita daily

 

Our engagement and innovative approach have been awarded with numerous prestigious prizes or acknowledgments!

 

Join Lazarski today and #Experience education with us!

Learn more about the fields of study of the Faculty of Law and Administration