
Natalia Listowska
Ukończyła Prawo na Uczelni Łazarskiego, ale od ponad 10 lat pracuję w branży fashion. Obszary, w których działa to stylizacja, personal shopping, analiza sylwetki, stylizowanie sesji zdjęciowych oraz spotów reklamowych, organizacja eventów branżowych, szkolenia z visual merchandisingu dla sklepów sieciowych i sklepów marek premium oraz szkolenia z zakresu stylizacji.
Miała okazję otwierać od podstaw sklep Balamonte z odzieżą męską i made to measure w Polsce oraz zdobyć doświadczenie w dużej korporacji H&M. Od ponad 6 lat pracuje w największej agencji multibrandowej w Polsce – Gpoland Group, gdzie obejmuje stanowisko showroom managera - koordynuje pracę showroomu, działu visual merchandisingu oraz magazynu, wspiera dział sprzedaży podczas kampanii sprzedaży i nadzoruje jej przebieg pod kątem logistycznym. Jej misją jest szerzenie wiedzy w zakresie visual merchandisingu oraz stylizacji.