Marketing interaktywny

specjalizacja na kierunku Zarządzanie

Trwa rekrutacja międzysemestralna

Studenci, którzy zdecydują się na tę specjalność, będą potrafili wykorzystać w sposób praktyczny digital marketing w synergii z innymi kanałami komunikacji.
Trwa rekrutacja międzysemestralna

Przyjęcia na studia wyłącznie z procedury przeniesienia, uznania dorobku zawodowego oraz uznania pokrywających się przedmiotów.

Digital marketing to wszystkie wszystkie działania marketingowe prowadzone w kanałach cyfrowych. 

Digital marketing daje możliwość skutecznej komunikacji z klientami, precyzyjne definiowanie ich potrzeb, kreowanie wizerunku marki - a wszystko to przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji np. media społecznościowe, content marketing, poczta elektroniczna czy optymalizacja SEO. Niewątpliwymi zaletami marketingu cyfrowego jest realizacja koniecznych działań w krótkim czasie i stosunkowo niskie koszty prowadzonych kampanii. Chcąc osiągnąć optymalne efekty, musisz zadbać o stworzenie przemyślanej strategii i konsekwentną realizację celów.

Studenci, którzy zdecydują się na tę specjalność, będą w stanie określać najefektywniejsze kanały marketingu interaktywnego. Będą potrafili wykorzystać w sposób praktyczny digital marketing w synergii z innymi kanałami komunikacji. Poznają także standardy mierzenia efektywności prowadzonych działań.


Opis specjalności

Przedmioty realizowane w ramach specjalności 'Digital marketing' 

  • Marketing zintegrowany

Wiedza zdobyta w ramach przedmiotu daje jego uczestnikom możliwość wyboru spośród różnych form marketingu. Marketing zintegrowany (ang. Inbound Marketing) to zbiór wszystkich działań reklamowych, które można przeprowadzić w internecie. Chociaż są one mocno zróżnicowane, przez co poszczególne agencje zajmujące się świadczeniem takich usług proponują nieco inną ofertę, mają jeden cel. Ich zadaniem jest zwiększenie ruchu na stronie www oraz sukcesywne budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy.

  • Public Relations online

PR online to kształtowanie wizerunku organizacji, usługi czy osoby w sieci. Na zajęciach dowiesz się, jak kompleksowo stworzyć strategię komunikacji, jak zbudować strategię marketingu i wzmocnić zainteresowanie Twoją marką. Poznasz techniki webwritingu i dowiesz się, jak zgasić ‘wirtualny pożar’, czyli kryzys w social mediach. 

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego

Jeśli interesujesz się rolą marketingu interaktywnego, to w ramach przedmiotu poznasz historię internetu i sposoby jego wykorzystania. Przeanalizujesz dostępne narzędzia reklamowe i modele rozliczeń. Na zajęciach uzyskasz wiedzę na temat podstawowych pojęć z zakresu reklamy online. Zajęcia obejmują ponadto obszerny temat badania mediów: TV, Prasy, Radia, Outdooru i Internetu - oraz metody badania zasięgów reklam w tych mediach.

  • Reklama online w biznesie

Zajęcia służą zapoznaniu studentów ze specyfiką medium, jakim jest Internet. Studenci poznają podstawowe definicje, z którymi spotkają się podczas pracy w środowisku digital. Nauczą się wykorzystywać synergię między kanałami online i offline. Posiądą wiedzę z zakresu ewaluacji prowadzonych działań marketingowych, będą w stanie ocenić, jakiego wsparcia (digital) marketingowego ich biznes potrzebuje. Będą w stanie określić, jakiego rodzaju narzędzi potrzebują, aby osiągnąć założone KPI (ang. Key Performance Indicators). Będą mieli okazję porozmawiać z osobami, które odniosły sukces w prowadzeniu biznesu online.

  • Planowanie strategiczne kampanii online

Zajęcia polegają na przekazaniu wiedzy niezbędnej do przeprowadzenia strategicznej analizy pozycji marketingowej przedsiębiorstwa, stworzeniu zespołu i strategicznego planu marketingu w perspektywie długo-, średnio- i krótkookresowej. Dzięki zajęciom studenci potrafią oceniać stopień realizacji strategii oraz wdrażać niezbędne zmiany. Na zajęciach jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami w tej dziedzinie.

  • Social media

Dzięki zajęciom student posiądzie informacje i rozszerzy kompetencje z zakresu social mediów, będzie umiał korzystać w praktyce z tych narzędzi w obszarze marketingu i zarządzania.

Program studiów na specjalności ‘Digital marketing’

Studia stacjonarne: 150h, 18 ECTS

V semestr:

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
  • Reklama online w biznesie
  • PR online
  • Marketing zintegrowany
  • Planowanie strategiczne kampanii online
  • Social media - komunikacja 2.0

Studia niestacjonarne: 100h, 18 ECTS

VI semestr:

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
  • Reklama online w biznesie
  • PR online
  • Marketing zintegrowany
  • Planowanie strategiczne kampanii online
  • Social media - komunikacja 2.0

Opiekun specjalności

Michał Pienias

  • Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego (2007). Doktoryzował się na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego (2012).
  • Od 2014 roku wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji oraz na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.

Dowiedz się więcej

Korzyści z wyboru studiów


Program studiów na specjalności ‘Digital marketing’

Studia stacjonarne: 150h, 18 ECTS

V semestr:

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
  • Reklama online w biznesie
  • PR online
  • Marketing zintegrowany
  • Planowanie strategiczne kampanii online
  • Social media - komunikacja 2.0

Studia niestacjonarne: 100h, 18 ECTS


VI semestr:

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
  • Reklama online w biznesie
  • PR online
  • Marketing zintegrowany
  • Planowanie strategiczne kampanii online
  • Social media - komunikacja 2.0

Kadra

Cennik i zniżki

 rok 1rok 2rok 3
Ilość rat: 112840 PLN13560 PLN14280 PLN
Ilość rat: 26420 PLN6780 PLN7140 PLN
Ilość rat: 43210 PLN3390 PLN3570 PLN
Uniquely enhance 2.0 communities without next-generation outsourcing. Intrinsicly orchestrate an expanded array of e-services vis-a-vis global web services. Authoritatively develop high standards in leadership for resource sucking vortals. Uniquely aggregate standardized portals before seamless portals. Monotonectally.
Uniquely enhance 2.0 communities without next-generation outsourcing. Intrinsicly orchestrate an expanded array of e-services vis-a-vis global web services. Authoritatively develop high standards in leadership for resource sucking vortals. Uniquely aggregate standardized portals before seamless portals. Monotonectally.

Zasady rekrutacji

1. ZAREJESTRUJ SIĘ ONLINE

Na studia w Łazarskim możesz zapisać się naprawdę łatwo:

•    sprawdź zasady kwalifikacji,
•    skompletuj wymagane dokumenty,
•    wypełnij formularz rekrutacyjny

i rozpocznij proces aplikacji na studia!

2.    DOKONAJ OPŁATY REKRUTACYJNEJ I ZŁÓŻ DOKUMENTY

Opłata rekrutacyjna to 85 zł* (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online)

*Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.

3.    JESTEŚ STUDENTEM!

Witaj w gronie studentów Uczelni Łazarskiego! Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata.

Przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią Ci pierwsze dni nauki: NIEZBĘDNIK STUDENTA
 

Marketing interaktywny
język wykładowy:
polski
czas trwania studiów:
3 lata
wydział:
Wydział Ekonomii i Zarządzania
stopień studiów:
Studia I stopnia
forma studiów:
  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne
Zarejestruj się