Koordynator: dr Michał Pienias
Charakterystyka koła naukowego:
Obszar zainteresowań: E-marketing, E- PR
Obszary badawcze: Social media marketing, marketing wirusowy, komunikacja z e-klientem, event marketing, E-PR.
Planowana działalność: Współpraca z biurem marketingu Uczelni Łazarskiego; Współpraca z biurem marketingu Urzędu Miasta Wałbrzycha.
W wyniku współpracy przygotowanie analiz i raportów tematycznych;
Organizowanie konferencji naukowych;
Przygotowanie publikacji naukowych.
Projekt realizowany we współpracy z biurem marketingu Uczelni łazarskiego na temat: Wpływ działań e-marketingu na wybór Uczelni wśród kandydatów na studia.
Projekt realizowany we współpracy z Urzędem Miasta Wałbrzycha na temat: Badanie wśród mieszkańców aglomeracji warszawskiej poziomu świadomości atrakcji Wałbrzycha jako miejsca wartego odwiedzenia w celach turystycznych.