
Rafał Broniarek
Wieloletni praktyk i wykładowca akademicki w obszarze marketingu, w szczególności - komunikacji marek. Head of Strategy&Growth w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska i dyrektor programowy całorocznego programu edukacyjnego Onet Impact Academy.
Swoją ścieżkę zawodową rozpoczął od prowadzenia zajęć na Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej (wtedy: Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie), jak i na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Po kilku latach propagowania wiedzy o zachodzących zmianach na rynku reklamy stał się ich częścią, rozpoczynając przygodę z najlepszymi agencjami reklamowymi, takimi jak MRM Worldwide, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Ogilvy. Efektami tej przygody jest kilka nagród EFFIE, z których do dziś jest dumny.
Aktualnie zmiany obserwuje i kształtuje w Ringier Axel Springer Polska.