Małgorzata Kiełpińska
Ekspertem z ponad 14-letnim doświadczeniem z zakresu prowadzenia projektów marketingu sportowego i sponsoringu. Od 6 lat pracuje w strukturach spółki OTCF, właściciela marki 4F, gdzie jako Senior Sports Marketing Manager zarządza projektami sportowymi o skali międzynarodowej i lokalnej. Odpowiada m.in. za prowadzenie współpracy 4F z komitetami olimpijskimi, związkami sportowymi, organizatorami eventów oraz sportowcami – ambasadorami marki, w tym z Anną i Robertem Lewandowskimi.
W przeszłości była związana z teamem Roberta Kubicy podczas jego kariery rajdowej w seriach ERC i WRC, prowadząc współpracę z partnerami i sponsorami kierowcy takimi jak Grupa Lotos, Grupa Azoty czy M-Sport. Następnie dołączyła do start-up’u narciarskiego Snowcookie, współfinansowanego przez firmę Intel, pomagając budować jego pozycję sprzedażową, marketingową i sportową na rynkach alpejskich, z udziałem takich marek jak Red Bull czy Audi.
Ukończyła studia licencjackie i magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie ze specjalizacją międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz studia podyplomowe na wydziale Marketingu i Innowacji na Lord Ashcroft International Business School w Cambridge w Wielkiej Brytanii.