Osoby, które przerwały studia i planują ich wznowienie, proszone są o przesłanie do Dziekanatu uzupełnionego formularza wznowienia studiów (w załączeniu).
- Wniosek należy składać nie wcześniej niż na miesiąc przed rozpoczęciem kolejnego semestru.
- Dokument można przesłać elektronicznie (skan wypełnionego formularza) na adres dziekanatulub złożyć osobiście w dniach stacjonarnej obsługi studentów.
Po złożeniu wniosku Dziekan określi warunki wznowienia studiów, w tym zakres uznanych wcześniej zaliczeń. Informacja o decyzji wraz ze skanem formularza z uznanymi ocenami i programem studiów zostanie przesłana do Państwa drogą mailową.
Dodatkowo otrzymają Państwo wiadomość z Działu Kwestury dotyczącą wysokości opłaty za wznowienie studiów. Potwierdzenie dokonania płatności należy dostarczyć do Dziekanatu (mailowo lub osobiście) w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania informacji z Kwestury, co umożliwi aktywację statusu studenta oraz przygotowanie planu zajęć. |
Obraz

Dokumenty
Dokument
Druk wznowienia studiów
(54 KB)