W imieniu Centrum Ekonomii Cyrkularnej oraz Etyki Stosowanej na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego zapraszamy do udziału w bezpłatnych warsztatach dla młodzieży licealnej realizowanych w ramach projektu „Kompendium wiedzy o ekonomii i zarządzaniu”. Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” (POPUL/SN/0256/2023/01).
Termin: 13.12.2024
Program warsztatów:
10:00-11:00 - warsztaty w grupach: Budowanie relacji międzyludzkich drogą do sukcesu zawodowego i osobistego/Jak sprzedać swój pomysł inwestorowi?
11:00-12:00 - lunch
12:00-13:00 - warsztaty w grupach, zmiana grup: Warsztat wystąpień publicznych dla młodego menedżera/Jak sprzedać swój pomysł inwestorowi?
Koszt: bezpłatnie, Uczelnia Łazarskiego zapewnia udział w dwóch grupach warsztatowych oraz bezpłatny lunch
Zapisy: mailowo na adres: management.studies@lazarski.edu.pl; decyduje kolejność zgłoszeń
Liczba uczestników w jednej grupie: 25-30 osób
Dr Martin Dahl: warsztat pt. "Budowanie relacji międzyludzkich drogą sukcesu zawodowego i osobistego" ma na celu przybliżenie tematyki związanej z jedną z podstawowych kompetencji miękkich, jaką jest budowanie relacji międzyludzkich. Podczas spotkania uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, dlaczego relacje są takie ważne, jak efektywnie je budować oraz jakie są źródła relacyjności międzyludzkiej. W trakcie warsztatu uczniowie będą mieli także okazję doświadczyć niektórych aspektów omawianej tematyki poprzez ćwiczenia i prezentowane demonstracje.
Mgr Anastasiia Menshykova: warsztat pt. "Jak sprzedać swój pomysł inwestorowi?" będzie skupiał się na fundamentalnych umiejętnościach prezentacji i przekonywania, niezbędnych do skutecznego zwrócenia uwagi potencjalnych inwestorów. Podczas warsztatu uczestnicy będą praktykować swoją wiedzę na temat kluczowych elementów biznesowego planu, umiejętności prezentacji oraz technik negocjacyjnych. Poprzez praktyczne ćwiczenia, uczniowie będą mogli zrozumieć, jak najlepiej przedstawić swój pomysł, jak pokazać jego wartość oraz jak skutecznie odpowiadać na pytania. Warsztat odbywa się w formie business-pitch.