Kuba Jedlinski


Kuba Jedlinski


Marketer, zawodowo zajmujący się komercjalizacją pomysłów, przez tworzenie z nich atrakcyjnych modeli biznesowych. Pracując dla globalnych marek (Bosch, Siemens, E.ON), zajmuje się głównie młodymi markami, tzw. spin-outami, czyli korporacyjnymi startupami, obecnie zarządza biznesem eMobility E.ON Drive w Polsce, a w przeszłości m.in kierował operacjami największego polskiego w pełni elektrycznego carsharingu w Warszawie, czy był współzałożycielem startupu łączącego technologię cyfrową z modelem biznesowym opartym o tworzenie własnych perfum w Barcelonie. 

Licencjonowany członek (Chartered Marketer) brytyjskiego instytutu CIM. Student programu EDBA Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, pisze pracę dyplomową na temat TCO infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych.Mentor i trener w licznych programach akceleracyjnych. Współpraca z ponad setką młodych marek to niezwykle inspirująca część jego pracy: pozwala znacznie lepiej zrozumieć rolę marketingu, niż gdyby latami skupiał się na jednym biznesie.

Jest współautorem kilkunastu wniosków patentowych, z których kilka otrzymało już prawa ochronne o zasięgu globalnym (od Chin, przez Europę, po USA). 

W czasie zajęć z marketingu skupi się na praktycznej stronie kreowania postrzeganej wartości i łańcucha wartości jako elementów kompletnej oferty dla klientów. Zwróci uwagę słuchaczy na to jakie skutki może wywołać nieodpowiednie stawianie celów w przedsiębiorstwach. Zademonstruje na czym polega i jak niebezpiecznie łatwy jest skuteczny “greenwashing”. Wyjaśni skąd bierze się mityczne planowane postarzanie produktów i na czym ono w praktyce polega. W czasie zajęć lubi dyskusje i wręcz zachęca do podejmowania trudnych tematów.