Student Help Desk powstał z myślą o pomocy studentom UŁa we wszelkim zakresie spraw i ułatwieniu im adaptacji w Warszawie, a szczególnie na Uczelni Łazarskiego.

Naszym obowiązkiem jest nie tylko bycie świadomym o najczęstszych problemach z jakimi borykają się studenci, ale także posiadanie wiedzy, narzędzi i doświadczenia, które pozwalają rozwiązać ewentualne problemy. To zadanie wymaga od nas stałego kontaktu z innymi wydziałami Uczelni.

Działalność Student Help Desk koordynowana jest przez:

     

    Pytania dotyczące kwestii legalnych

    dr Łukasz Wieczorek
    l.wieczorek@lazarski.edu.pl
    (+48) 22 54 35 516
    pokój: 100A

    Mamy też znakomity zespół ambasadorów studenckich składający się z 7 aktywnych i otwartych studentów Uczelni Łazarskiego.

    Zachęcamy do kontaktu w sprawach, w których moglibyśmy być pomocni.

    Dodatkowe informacje kontaktowe:
    studenthelp@lazarski.pl
    Instagram: @lazarski.help
    Facebook: @studenthelpdesklazarsk