beta
Skip to main content

Powrót poziom wyżejStudent Help Desk

Student Help Desk powstał z myślą o pomocy studentom UŁa we wszelkim zakresie spraw i ułatwieniu im adaptacji w Warszawie, a szczególnie na Uczelni Łazarskiego.

Naszym obowiązkiem jest nie tylko bycie świadomym o najczęstszych problemach z jakimi borykają się studenci, ale także posiadanie wiedzy, narzędzi i doświadczenia, które pozwalają rozwiązać ewentualne problemy. To zadanie wymaga od nas stałego kontaktu z innymi wydziałami Uczelni.

Działalność Student Help Desk koordynowana jest przez:

     

    Pytania dotyczące kwestii legalnych

    dr Łukasz Wieczorek
    l.wieczorek@lazarski.edu.pl
    (+48) 22 54 35 516
    pokój: 100A

    Mamy też znakomity zespół ambasadorów studenckich składający się z 7 aktywnych i otwartych studentów Uczelni Łazarskiego.

    Zachęcamy do kontaktu w sprawach, w których moglibyśmy być pomocni.

    Dodatkowe informacje kontaktowe:
    studenthelp@lazarski.pl
    Instagram: @lazarski.help
    Facebook: @studenthelpdesklazarsk

    /fileadmin/user_upload/_processed_/2/5/csm_shutterstock_597483665_868345b0e6.jpg
    /fileadmin/user_upload/_processed_/2/a/csm_shutterstock_688627174_298640a8b1.jpg
    /fileadmin/user_upload/_processed_/2/7/csm_Zapisy_na_Egzamin_Certfikatowy_z_Jezyka_Polskiego__3__28161832d4.png
    /fileadmin/user_upload/_processed_/3/7/csm_1524ce0a-4754-42ef-8800-c1375ef9fd9c_5bde82bdab.jpg
    /fileadmin/user_upload/_processed_/4/c/csm_shutterstock_1768849286_5ffa3debaa.jpg
    /fileadmin/user_upload/_processed_/6/b/csm_shutterstock_510294343_4349ce2de8.jpg