Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 172 godzin
Ilość semestrów 2
Nowa rekrutacja już od maja!

Adresaci i atuty studiów

Dla kogo?

Osoby pracujące w przedsiębiorstwie produkcyjnym na stanowiskach związanych z zarządzaniem operacyjnym i strategicznym oraz produkcją.Studia kierowane są do:

  • specjalistów WCM;
  • osób pracujących w działach utrzymania ruchu;
  • osób zajmujących się produkcją.

Wszystkie studia LUQAM realizowane są w 100% przez praktyków.

Atuty

Największym atutem programu studiów są zajęcia prowadzone w całości przez:

  • menadżerów Lean;
  • menadżerów UR;
  • doświadczonych konsultantów.

Dodatkowe korzyści:

  • Praktyczna strona studiów: case studies, warsztaty, seria gier symulacyjnych;
  • Rozwój kompetencji przywódczych;
  • Uzyskanie kompleksowej wiedzy z zakresu nowoczesnych metod zarządzania produkcją;
  • Możliwość zdobycia dodatkowych certyfikatów:
    • certyfikat ukończenia 26-godzinnej gry symulacyjnej "Fabryka” (LUQAM);
    • certyfikat ukończenia szkolenia „Trening kompetencji przywódczych” (LUQAM);
    • certyfikat ukończenia szkolenia "World Class Manufacturing" (SwissCert) w języku polskim i niemieckim.

Opiekun merytoryczny: Karolina Antos
tel: 507 174 084 lub (12) 296 49 31

Przesłanki i cele

Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania procesem produkcyjnym (jego sterowaniem i optymalizowaniem). Słuchacze poznają narzędzia i mechanizmy, którymi będą mogli posługiwać się w codziennej pracy. Szczególny nacisk położono na powiązanie zagadnień związanych z zarządzaniem produkcją z jakością i logistyką. Słuchacze poznają podstawowe zasady oraz nowoczesne narzędzia, metody i mechanizmy zarządzania produkcją. Uczestnicy aktywizowani są poprzez czynny udział w projektowaniu, badaniu, analizowaniu i wprowadzaniu nowych rozwiązań w zarządzaniu (szczególnie w trakcie czterodniowej gry symulacyjnej). Dodatkowo ważnym atutem jest trening miękkich umiejętności menadżerskich.

Organizacja zajęć:

  • Studia trwają dwa semestry
  • Zajęcia rozpoczynają się w II połowie października
  • Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co dwa tygodnie, w godzinach 9-15

Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studium przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

Program

Zarządzanie produkcją

  • Tworzenie wartości poprzez produkcję
  • Planowanie, sterowanie i poziomowanie produkcji
  • Statystyczne Sterowanie Procesem – SPC
  • Wykład partnera studiów
  • Autonomiczne Utrzymanie Ruchu
  • Wyznaczanie i monitorowanie KPI

Optymalizacja produkcji

  • World Class Manufacturing
  • Zarządzanie wydajnością i produktywnością
  • Optymalizacja linii produkcyjnej – system kanban

 Zarządzanie zespołem

  • Zarządzanie osobowościami
  • Trening kompetencji przywódczych

Gry symulacyjne

  • Gra symulacyjna „Fabryka”

Egzamin dyplomowy (pisemny)

    Wykładowcy

    Piotr Grzechnik

    Konsultant LUQAM. Absolwent Politechniki Śląskiej oraz Muenster University of Applied Science. Ukończył również podyplomowe studia zarządzania produkcją i optymalizacji procesów produkcyjnych prowadzone przez francuską grupę ICAM. Powiększał swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem produkcyjnym kończąc podyplomowe studia z Zarządzania I Umiejętności Menedżerskich z elementami coachingu. Posiada 7-letnie doświadczenie w organizowaniu, optymalizacji i zarządzaniu produkcją. Doświadczenie w uruchamianiu procesów produkcyjnych i organizacji stanowisk pracy dla takich klientów jak FORD, FIAT, JEEP, LANCIA, OPEL, PSA, VOLVO, VW, SKODA,SEAT, MERCEDES, SUZUKI. Posiada doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów produkcyjnych w oparciu o narzędzia Lean Manufacturing (VISUAL MANAGEMENT, KAIZEN, VSM, KANBAN, SMED, 5S, HOSHIN). Doświadczenie zbierał w korporacjach międzynarodowych produkujących części i akcesoria do przemysłu samochodowego.

     

     

    Bartłomiej Tomczyński

    Trener, konsultant, i koordynator programu TPM Champion w LUQAM. Doświadczony auditor Ligi Mistrzów 5S, wykładowca na studiach podyplomowych Lean Sigma Academy oraz opiekun merytoryczny kierunku TPM Champion. Utrzymanie Ruchu w Praktyce.

    Wieloletni pracownik międzynarodowych koncernów elektrycznych specjalizujących się w produkcji sprzętu RTV i AGD. W ramach obowiązków zawodowych wdrażał i koordynował systemy usprawniające produkcję z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing. Dokonywał analiz kosztów procesów produkcyjnych, prowadził warsztaty optymalizacyjne. Posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu nowych projektów produkcyjnych, powoływaniu i zarządzaniu grupami roboczymi do celów szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów produkcyjnych oraz generowania oszczędności. Posiada również  praktyczne doświadczenia zawodowe w branży automotive oraz w firmie produkującej opakowania.

    Specjalizuje się w narzędziach Lean, w szczególności 5S, Kompleksowym Produktywnym Utrzymaniu Ruchu, SMED, VSM oraz w projektach Six Sigma i Lean Office.

     

     

    Oplaty za studia

    Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty
    Zarządzanie produkcją w praktyce 5 700 zł** 5 900 zł 6 100 zł

    *cena obowiązuje do 30.11.2019 r.
    **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

    Terminy płatności

    Płatność jednorazowa

    • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

    Płatność ratalna

    Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 1 lutego 2020 r.

    Terminy płatności czesnego w czterech ratach

    • I rata7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata do 15 grudnia 2019 r.
    • III rata do 1 lutego 2020 r.
    • IV rata do 1 kwietnia 2020 r.

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego

    Santander Bank Polska S.A.
    29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

    tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2019/2020

    Zasady rekrutacji

    • Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
    • Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
    • Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów;
    • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:

    • wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
    • CV;
    • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
    • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej.

    W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 513 037 918**

    Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:

    • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności
    • dowodu wpłaty czesnego
    • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

    *Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

    Kontakt

    Centrum Kształcenia Podyplomowego
    Uczelnia Łazarskiego
    ul. Świeradowska 43
    02-662 Warszawa

    Sektor "E" pokój 56
    e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
    tel. 22 54-35-322

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO,  Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu :
      1. Przeprowadzenia  procesu rekrutacji:
        • zapewnienia udziału w procesie postępowania rekrutacyjnego na studia podyplomowe, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
        • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z przepisów wykonawczych do ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
      2. Po zakończeniu procesu rekrutacji:
        • realizacji procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
        • dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
        • wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych,  archiwizacyjnych i statystycznych wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
        • organizacji  wydarzeń, konferencji, konkursów, promocji, ankiet, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
        • prowadzenia monitoringu wizyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
    4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu: 
      • prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań handlowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu oraz sms, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
      • realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach  ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
      • ochrony prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami mogących powstać podczas procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora:
      1. przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody,  przy czym:
        • Pani/ Pana dane osobowe znajdujące się w teczce akt osobowych będą przechowywane przez okres 50 lat z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w art. 15 ust.1 pkt 1 lit a) oraz pkt  2–4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów.
      2. przez okres 6 miesięcy, od daty zakończenia procesu rekrutacji na studia, jeżeli Pani/Pan nie została/ł przyjęta/ty na studia, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na otrzymywanie marketingowych informacji handlowych przez okres niezbędny do realizacji tych celów lub odwołania udzielonej zgody.
    6. Pani/ Pana dane osobowe mogą być przekazywane naszym parterom, czyli firmom, z którymi współpracujmy łącząc produkty lub usługi, podmiotom zaangażowanym w świadczenie Usług, instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, jak również naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym), np. dostarczycielom oprogramowania, firmom zapewniającym hosting, niszczenie dokumentacji, przygotowanie albumu absolwentów, agencjom marketingowym.
    7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
    8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do przenoszenia danych.
    9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, w przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego można wnieść sprzeciw w dowolnym momencie bez względu na szczególną sytuację.
    10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce jest obligatoryjne.
    12. Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowe, o i ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.