Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 185 godzin
Ilość semestrów 2
Termin rozpoczęcia II połowa października 2018
Rekrutacja trwa do 30 września !!!

Pożyczki nieoprocentowane na studia podyplomowe

z możliwością umorzenia części spłat.

Dowiedz się więcej...

Opis studiów

Dla kogo?

    Studia adresowane są do:

    • trenerów, Project i Product managerów;
    • pracowników i menedżerów firm, instytucji sektora publicznego i organizacji typu non profit, którzy poszukują nowych i skutecznych metod rozwoju produktu i usług oraz nowych modeli biznesowych i rozwoju strategii marki;
    • właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, firm rodzinnych, poszukujących dalszego rozwoju i weryfikacji obecnego modelu biznesowego;
    • wszystkich osób poszukujących rozwoju, nowych, kreatywnych i innowacyjnych metod projektowych, tworzenia wartościowych rozwiązań, produktów i usług, zbudowania lub rozwoju własnej marki.

      Przesłanki i cele studiów

      Rozwój innowacyjności i przedsiębiorczości to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed większością organizacji, bez względu na ich wielkość, branżę i formę prowadzonej działalności. To również wyzwanie w kontekście rozwoju pracowników, dzięki których wiedzy i umiejętnościom rozwijają się organizacje.

      Projektowanie Innowacji to studia, które uczą praktycznego i zintegrowanego podejścia do projektowania produktów i usług oraz rozwoju przedsiębiorczości na poziomie strategicznym i operacyjnym.

      Podstawą programową jest Design Thinking. To metoda pracy projektowej skoncentrowana na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów biznesowych i społecznych. Integruje je z opłacalnością biznesową i możliwościami technologicznymi. Holistyczne, iteracyjne i interdyscyplinarne podejście, które cechuje tę metodę oraz techniki kreatywnego rozwiązywania problemów, pozwalają na osiągnięcie równowagi w wykorzystaniu logiki biznesowej i twórczej intuicji. Takie podejście pozwala tworzyć innowacje na każdym poziomie organizacji, niezależnie od branży i formy prowadzonej działalności.

      Celem kształcenia jest przekazanie studentom niezbędnej wiedzy i praktycznych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Oprócz kompetencji twardych, związanych z metodyką pracy i narzędziami, studenci będą również rozwijać w dużej skali kompetencje społeczne, niezbędne w codziennej pracy projektanta.

      Atuty

      • wybitna kadra wykładowców i mentorów, składająca się z samym praktyków i ekspertów w swoich dziedzinach;
      • nauczanie sprawdzonych metod i narzędzi, gotowych do stosowania już następnego dnia po zajęciach;
      • rozwijanie kompetencje przyszłości — dbamy m.in o rozwój kompetencji zespołowych i indywidualnych, społecznych i biznesowych;
      • zajęcia prowadzone w formie warsztatowej, przy minimum teorii niezbędnej do dalszej pracy;
      • możliwość wyboru tematów projektów biznesowych, które zechcą Państwo zrealizować, zgłoszone przez firmy i organizacje publiczne;
      • realizacja realnych projektów, dotyczących rzeczywistych potrzeb i problemów społecznych, biznesowych i technologicznych;
      • projekty realizowane są w zespołach, we współpracy z organizacjami, które je zgłosiły oraz również zespołowe podejście do obrony;
      • wsparcie mentorskie i eksperckie w trakcie każdych zajęć;
      • 4 dni przeznaczone na konsultacje i pracę nad projektem dyplomowym, w czasie których otrzymają Państwo wsparcie 2 mentorów;
      • forma egzaminu dostosowana jest do praktycznego programu studiów;
      • zapewniamy radość i zabawę z twórczej pracy, skoncentrowanej na rzeczywistych problemach i potrzebach ludzi;
      • gwarantujemy niezapomnianą przygodę, po której Państwa życie już nie będzie takie samo!

       

      Organizacja zajęć

      • studia trwają 2 semestry;
      • Zajęcia odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-17.

      Warunkiem ukończenia studiów jest:

        • Obecność na poziomie min. 70%
        • Zaliczenie poszczególnych modułów studiów podyplomowych  na podstawie pisemnej pracy (dopuszcza się prace zespołową) opisującej przebieg poszczególnych etapów, narzędzi wiedzy użytych w poszczególnych modułach.
        • Pozytywny wynik z egzaminu dyplomowego ustnego przed komisją.

            Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
            Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
            Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

            Program

            EKSPLORACJA PROBLEMU PROJEKTOWEGO 56h
            Praktyczny kurs moderatora (Innovation Jam)
            Design thinking jako proces projektowania innowacji
            Zarządzanie innowacyjnym projektem
            Rola badań w projektowaniu innowacji
            Psychologia zachowań konsumenckich

            KREACJA 48h

            Projektowanie przyszłości
            Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów
            Projektowanie propozycji wartości jako podstawy modelu biznesowego
            Projektowanie innowacji wartości
            Projektowanie doświadczeń

            PROTOTYPOWANIE I TESTOWANIE ROZWIĄZAŃ 24h

            Rola myślenia wizualnego w projektowaniu innowacji i marketingu
            Prototypowanie i testowanie rozwiązań metodą Lean Startup

            WDROŻENIE I ZARZĄDZANIE INNOWACJĄ 56h

            Nowe technologie i wykorzystanie ich w innowacjach
            Projektowanie komunikacji produktu i marki
            Przygotowanie do wdrożenia innowacji
            Metody i kryteria ewaluacji projektu i rynku
            Wystąpienia publiczne - skuteczne prezentacja rozwiązań
            Psychologia zmiany w procesach innowacji

            Egzamin dyplomowy 1h

            Wykładowcy

            Piotr Biegun

            CEO w Whalla Labs. Piotr łączy zarówno technologiczne, jak i biznesowe aspekty projektów, dbając o rozwój produktów łączących cele biznesowe z wartością dla użytkowników. Takie podejście możliwe jest dzięki jego multidyscyplinarnemu wykształceniu oraz wieloletniemu doświadczeniu w branży mobilnej oraz rozwijaniu produktów IT. W swojej pracy skupia się przede wszystkim na agregacji i analizie danych, które pozwalają na lepsze dopasowanie projektów zarówno w relacjach biznesowych, rozpoznanie wymagań i uwarunkowań rynku oraz faktycznych potrzeb użytkowników. Swoim doświadczeniem dzieli się współorganizując poznańskie wydarzenia branżowe: Hive61 i Startup Weekend Poznań. Pasjonat kuchni oraz małych, rzemieślniczych browarów.

            Tomasz Chyrchel

            z wykształcenia psycholog twórczości, prezes w firmie Generator Pomysłów Sp. z o. o. — generatorpomyslow.pl  Wierzy, że to kreatywność osoby lub zespołu jest źródłem przełomowych innowacji. Od ponad 7 lat prowadzi projekty w obszarze innowacji i tworzenia klimatu dla kreatywności dla takich firm jak BZ WBK, IKEA, Biuro Informacji Kredytowej, Geberit, AXTONE, Morpol S.A., Avon. Certyfikowany kierownik projektów metodyki PRINCE 2 Practitioner oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami (Agile). Na co dzień prowadzi badania w polskich korporacjach w obszarze budowania klimatu dla kreatywności w pracy. Ukończył szkołę trenerów kreatywności Grupy TROP (2011), międzynarodowy kurs trenerów i coachów w Bukareszcie (2012) oraz trening dla facylitatorów i coachów grupowych  w Atenach (2013). Absolwent kursów kreatywności, design thinking oraz gamifikacji prowadzonych przez profesorów Uniwersytetu Stanforda, Uniwersytetu Vanderbilt oraz Stanu Pensylwania w USA. Ekspert magazynu Personel Plus stale publikujący artykuły w zakresie kreatywności pracowników i innowacyjności organizacyjnej.

            Hubert Dyba

            na co dzień zajmuje się rozwojem innowacji. Na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie pracuje z naukowcami nad znalezieniem propozycji wartości i modelu biznesowego dla nowych technologii. W ramach prac zleconych przez Komisję Europejską wspiera lokalne startupy w rozwoju krajowym i międzynarodowym. Pasjonat metody Design Thinking, której uczył się na Stanford University w USA jako stypendysta Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Autor i prowadzący ścieżki biznesowej programu Samsung LABO - kursu przedsiębiorczości technologicznej dla najlepszych studentów. Doświadczony szkoleniowiec. Twórca usług związanych z rozwojem modelu biznesowego dla startupów. Aktualnie pracuje nad rozprawą doktorską z tego zakresu.

            Rafał Kamiński

            doświadczony menedżer, trener biznesu, projektant innowacji społecznych i biznesowych. Prowadzi innowacyjne projekty, facylituje pracę zespołów metodą design thinking i lean startup. Prelegent i ekspert na konferencjach i wydarzeniach branżowych. Ekspert i członek rady w ogólnopolskim projekcie innowacji społecznych popojutrze.pl. Współorganizator i ekspert maratonu programistycznego hackjam.net. Certyfikowany auditor oceniający skuteczność procesów biznesowych i Green Belt Lean Six Sigma. Absolwent pedagogiki pracy Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP i projektowania usług na School of Form/ Uniwersytet SWPS.

            Przez 19 lat zdobywał doświadczenie w takich firmach jak: PTK Centertel (Orange Polska), Polkomtel (Plus), Raiffeisen Bank Polska, gdzie pracował na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich i kilkudziesięciu zrealizowanych projektach oraz prowadząc własną firmę konsultingową INNOVELTY. Obecnie zajmuje się projektowaniem innowacji, poszukiwaniem nowych modeli biznesowych i budowaniem ekosystemów oraz współpracą ze startupami w Banku Zachodnim WBK. Uważa, że innowacyjność jest naszym obowiązkiem i społecznie odpowiedzialną działalnością a służenie innym stanowi najwyższą wartość.

            Jacek Kotarbiński

            ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, "Sztuka Marketingu", "Druga Sztuka Marketingu", "Trzecia Sztuka Marketingu". Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska". Członek Rady Programowej Forum IAB Poland. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce.  Wykładowca na studiach MBA, Chartered Institute of Marketing (CIM) i studiach podyplomowych: Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa, Uniwersytet Gdański, Wyższa Szkoła Europejska. Pracował dla takich firm i marek jak: Lotos, Energa, Polpharma, Coca-Cola, Orange, Balex Metal, EWE, Enea, Masterlease, Nikon, Deloitte, Agros Nova, Dr. Oetker, Onet.pl, Volkswagen Polska, Sanofi Pasteur, Eurocash, Kompania Piwowarska, Kamis, Darboven, sieci banków spółdzielczych i wielu innych. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor "Bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.

            Ola Krawczyk

            rysowniczka, Trenerka Myślenia Wizualnego, fanka komunikacji wizualnej i wykorzystywania metod wizualnych w biznesie, do projektowania innowacji czy edukacji. Obecnie jako Sketch Up Your Life realizuje projekty związane z myśleniem wizualnym. Największym wyzwaniem zawodowym dającym ogromną satysfakcję jest FACYLITACJA GRAFICZNA podczas warsztatów strategicznych, design thinking, koncepcyjnych – czyli wsparcie wizualne grupy i moderatora. Wykonuje też GRAPHIC RECORDING – czyli wielkoformatowy zapis graficzny  podczas konferencji i szkoleń.  W firmie SKETCHMOVIE tworzy filmy tzw. „rysującej ręki”  wykorzystujące rysunek do tłumaczenia teorii, idei czy marketingu. Współpracuje, tworząc wizualizacje, infografiki, filmy, graphic recording czy też szkoląc m.in.: IKEA, Orlen, Ergo Hestia, Poczta Polska, Intercars, BASF, Volvo, Konsulat Niemiecki, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Habitat for Humanity, TEDx Lublin, TEDx Wrocław, ZUS, Bussines Link, czy OSCE lub Międzynarodowa Organizacja do Spraw Migracji.

            Małgorzata Nowak

            Menedżer ds. Projektowania Propozycji Wartości dla rynku B2C w LuxMed. Wykładowca programu Questus - Diploma in Professional Marketing, akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing. Specjalizuje się w projektowaniu unikalnych doświadczeń i propozycji wartości dla klienta oraz tworzeniu nowatorskich produktów i usług. Ewangelistka i pasjonatka "open-innovation". Jest facylitatorem metod Design Sprint Google Ventures i Design Thinking, związanych z kreowaniem i testowaniem innowacyjnych rozwiązań. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w rozwoju i wdrażaniu produktów i usług w T-Mobile i agencji konsultingowej Innovatika. Przygotowywała i wdrażała strategie usług dodanych. Prowadziła projekty związane z tworzeniem Value Proposition, w których angażowała klientów poprzez Customer Advisory Board. Absolwentka programu międzynarodowej certyfikacji marketingowej CIM - The Chartered Institute of Marketing, gdzie obecnie prowadzi wykłady z obszaru Driving Innovation. Jest w trakcie programu certyfikacji metod zorientowanych na klienta na Stanford University for Professional Development - Innovation and Entrepreneurship.

            Patrycja Obara

            współwłaścicielka i trenerka głosu w Muzycznej Garderobie. Menedżerka Cloud Theater – teatru w chmurze. Wokalistka, autorka tekstów i współautorka muzyki w zespole The Tactopers. Prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień publicznych oraz szkolenia dla biznesu, w tym nowatorskie warsztaty, podczas których muzykę (i muzykowanie) wykorzystuje do rozwijania umiejętności miękkich. Patrycja jest dydaktyczką z pasji z ponad 15-letnim doświadczeniem. Zaczynała karierę w 2001 roku jako lektorka języka angielskiego. W latach 2007-2016 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego prowadziła autorskie zajęcia łączące dziedziny językoznawstwa i nauk o biznesie (między innymi marketing relacji, tożsamość i osobowość marki, pragmatyka językowa, przekład, retoryka). W tym samym okresie współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska, dla którego tłumaczyła książki i artykuły do polskiej edycji miesięcznika. Przemawiała między innymi na konferencjach TEDx Wroclaw, TEDx Politechnika Wrocławska (oba wystąpienia poświęcone były edukacji), Dream It Yourself na UW (przemówienie ilustrowane muzyką na żywo), oraz Creative Mornings Wrocław (przemówienie ilustrowane muzyką i światłem). Prowadziła liczne konferencje i wydarzenia – między innymi TEDx Wroclaw Wonderland, czy Gala Wrocławskiej Nagrody Muzycznej i Teatralnej.

            Anna Truchlewska

            marketer i researcher, praktyk specjalizujący się w wykorzystaniu social listeningu oraz trendów do działań marketingowych. Założycielka agencji butikowej AT Insight, wspierającej klientów, zarówno duże marki, jak Unilever Food Solutions, Gremi, jak i startupy takie jak Food Makers, Tribena. Praktyk we wdrażaniu design thinking. Pracując w agencji Soul & Mind realizowała projekty dla takich marek jak Amica, Eckert, Elzab, Farmtrac, Bemo Motors oraz dla firmy Form — Plastic (nagroda Kreatora Garden Trendów). Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku „e-marketing” oraz Cavendish College w Londynie na kierunku „Reklama, Public Relations & Marketing”. Swoją wiedzą dzieli się na blogu „Psychologia konsumenta” oraz na łamach pisma „Marketer+”. Odpoczywa podróżując do nieznanych jej miejsc.

            Małgorzata Wardaszka-Deręgowska

            Strateg i moderator design thinking. Buduje marki i doświadczenia, w centrum których jest człowiek. Z marketingiem i branżą kreatywną związana od ponad 10 lat. Koordynowała projekty biznesowe i społeczno-informacyjne, pracując dla takich marek jak: CitiHandlowy, PTC (Heyah), Deutsche Bank, Aviva, Grupa Żywiec, Agros Nova. Jest właścicielką agencji doradczej HashtagStory, gdzie wspiera sektor MŚP w zakresie strategii marketingowej, zarządzania marką i strategii komunikacji. Prowadzi też szkolenia dla działów marketingu i agencji kreatywnych. Jest autorką bloga o nowoczesnej komunikacji marketingowej www.hashtagstory.pl i narzędziownika „Jak wykorzystać design thinking do budowania marki”. Od 2017 roku tworzy i moderuje największą społecznością design thinking w mediach społecznościowych.  

            Piotr Wojciechowski

            założyciel i zarządzający FUZERS Service Design (www.fuze.rs). Wierzy w to, że usługi i doświadczenia, z których na co dzień korzystamy mogą być dobrze zaprojektowane. Inicjator i w latach 2012-2017 organizator jednego z największych TEDx'ów w Polsce - TEDxLublin. Od 2016 roku jeden z europejskich ambasadorów programu TEDx. Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Piotr jest także członkiem Rady Programowej projektu „Innovation" prowadzonego przez SAR (http://innovation.sar.org.pl/).

            Katarzyna Żbikowska

            aktywatorka i wizjonerka. Tworzy warunki do ruszenia z miejsca i zamiany pomysłów w czyny. Pomaga kreatywnym i przedsiębiorczym kobietom realizować marzenia o własnych biznesach on-line, w oparciu o cyfrowe produkty takie jak: blogi, podcasty, kursy on-line i inne. Project Managerka z pasji. Pisze książki, bloguje, szkoli i projektuje przyszłość projectmanagerka.pl

            Trenerka biznesu, project managerka z wieloletnim doświadczeniem w korporacjach, także na stanowiskach kierowniczych. Autorka książek: „Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu” (Helion 2012) oraz „Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu” (Helion 2013) i "Sięgam gwiazd, czyli jak zrealizować każdy pomysł” (self publishing/ Ridero 2016). 

            Agnieszka Łebkowska

            Psycholog. Badacz z 20-letnim doświadczeniem. Dyrektor zarządzająca MANDS. Wcześniej dyrektor działu badań i analiz w Onet.pl gdzie odpowiadała za wszystkie projekty badawcze i analityczne wspierające produkt, marketing i sprzedaż. Pracowała również w TNS OBOP jako lider sektora Technology, gdzie zarządzała obszarem badań dla sektora Telco&IT. Pierwsze szlify badawcze i menedżerskie zdobywała w sopockiej PBS. Ma za sobą szereg projektów badawczo – analitycznych z obszaru Digital, projektów łączących dane deklaratywne i behawioralne, projektów eksperymentalnych, badań efektywnościowych, także weryfikujących efekty synergii online & offline. Zajmuje się tematyką badań wizerunku, komunikacji, doświadczeń konsumenta a także badaniami i analizami w obszarze HR. Członek Zarządu PTBRiO, odpowiada za szkolenia, Szkołę Consumer Intelligence, Bazę Wiedzy oraz projekt Konsument 2018. Jako projektant badań ceni podejście systemowe oraz testowanie perspektyw wynikających z różnych paradygmatów. Lubi dziwne pytania i nietypowe projekty.

            Opłaty za studia

            Studia Podyplomowe czesne2 raty4 raty
            Projektowanie innowacji6000 zł6200 zł6400 zł
            • 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

            *cena obowiązuje do 30.11.2018 r.
            **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

            Terminy płatności

            Płatność jednorazowa

            • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

            Płatność ratalna

            Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

            • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
            • II rata - do 1 lutego 2019 r.

            Terminy płatności czesnego w czterech ratach

            • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
            • II rata - do 1 grudnia 2018 r.
            • III rata - do 15 lutego 2019 r.
            • IV rata - do 15 kwietnia 2019 r.

            Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

            Uczelnia Łazarskiego

            Deutsche Bank Polska S.A.
            29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

            tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019 

            Zasady rekrutacji

            • Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
            • Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
            • Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów;
            • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

            Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:

            • wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
            • CV;
            • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
            • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej.

            W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 513 037 918**

            Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:

            • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności
            • dowodu wpłaty czesnego
            • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

            *Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

            Kontakt

            Centrum Kształcenia Podyplomowego
            Uczelnia Łazarskiego
            ul. Świeradowska 43
            02-662 Warszawa

            Sektor "E" pokój 56
            e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
            tel. 22 54-35-322

            **Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:

            1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa
            2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
            3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
              • realizacji procesu kształcenia,
              • dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu,
              • wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych, archiwizacyjnych i statystycznych
              na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) , c) i e) ogólnego rozporządzenie o ochronie danych- RODO oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r.
            4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu:
              • organizacji wydarzeń, konferencji konkursów, promocji, ankiet, 
              • prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań marketingowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu, 
              • realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu,
              • prowadzenia monitoringu wizyjnego
              na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – RODO oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r.
            5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody.
            6. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
            7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu,
            8. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu,
            9. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
            10. w niektórych sytuacjach mamy prawo przekazać dalej Pani/Pana dane – jeśli będzie to konieczne, aby Administrator mógł świadczyć usługi, przy czym dane te będą przekazywane wyłącznie osobom i podmiotom, których Administrator upoważni i którym zleci czynności przetwarzania danych,
            11. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym jest obligatoryjne.

            Partnerzy studiów

            Zobacz także