Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 173 godziny
Ilość semestrów 2
Termin rozpoczęcia II połowa października 2018
Rekrutacja trwa!

Pożyczki nieoprocentowane na studia podyplomowe

z możliwością umorzenia części spłat.

Dowiedz się więcej...

Opis studiów

Dla kogo?

  • Studia adresowane są do osób zarządzających zespołami. Do osób prowadzących i chcących rozwijać własne działania biznesowe zarówno indywidualnie (liderów samych siebie), jak i w oparciu o zespół oraz dla wszystkich otwartych na własny rozwój osobisty i zawodowy;
  • Wiedza i umiejętności przekazywane podczas studiów stanowią też wsparcie i dają przewagę konkurencyjną osobom planującym uruchomić własne przedsięwzięcia dzięki wskazaniu skutecznych strategii biznesowego działania;
  • Studia przeznaczone są też i dla tych, którzy wywierają wpływ i chcą osiągać jeszcze lepsze wyniki, dzięki poznaniu ukrytych mechanizmów decyzyjnych klientów i kontrahentów.

Atuty

  • jedyne na polskim rynku studia z Neuro-Przywództwa aplikujące najnowsze odkrycia w badaniach nad mózgiem do zarządzania, marketingu i sprzedaży;
  • zajęcia z praktykami nastawione na przekazanie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań dla biznesu;
  • 4 międzynarodowe certyfikaty STRUCTOGRAM: STRUCTOGRAM 1- Klucz do poznania siebie,  TRIOGRAM- Klucz do poznania innych, STRUCTOGRAM 3- Klucz do poznania klienta, STRUCTOGRAM 4- Klucz do poznania współpracownika, uznawane w 21 krajach na świecie.
  • zapoznanie się z metodą POINTS OF YOU® - która wspiera wychodzenie poza schemat i szukanie nowych rozwiązań.
  • jedyne na polskim rynku studia, gdzie uczestnicy zapoznają się z metodą zarządzania własną energią i budowania odporności psychicznej wg amerykańskiej, opartej o lata naukowe, metody HEARTMATH.
  • zajęcia odbywają się głownie w trybie warsztatowym, dzięki czemu słuchacze mają możliwość przetestowania nowej wiedzy i umiejętności na sobie. Dzięki temu wdrożenie nowych rozwiązań staje się bardziej efektywne. 

Cele

Ogólnym celem kształcenia jest przekazanie słuchaczom najnowszych osiągnięć neuronauki - interdyscypliny naukowej zajmującej się mózgiem, w kontekście przywództwa. Dzięki tej wiedzy oraz umiejętnościom słuchacze staną się efektywnymi przywódcami dla siebie i innych, gdyż dogłębnie zrozumieją ukryte mechanizmy działania oraz potrzeby współpracowników, klientów, kontrahentów i swoje własne. 

Przesłanki

Rozwój biznesu i w biznesie nie jest możliwy bez lidera. Biznes potrzebuje przywódcy, który nie tylko będzie umiał motywować pracowników, wytyczać szlaki i kreślić wizję, ale będzie umiał swoją postawą demonstrować wartości gwarantujące wiarygodność.
Dobry i skuteczny przywódca to spiritus movens każdego przedsięwzięcia.
By stać się przywódcą na miarę wymagań współczesnego rynku należy poznać siebie w relacji z samym sobą i siebie w relacji z innymi i otaczającym światem.
Dobry przywódca potrafi moderować swoje zachowania tak by służyły celom jego zespołu, jego firmy i jego samego. Dzięki właściwemu zarządzaniu swoimi zasobami, swoimi przekonaniami i ludźmi dobry przywódca inspiruje i rozwija, co przekłada się na jego bardzo dobre wyniki finansowe.
Oprócz tego dobry przywódca ma wiedzę, gdyż stale się szkoli. Śledzi najnowsze trendy i aplikuje tą wiedzę do praktyki, a robi to w sposób charyzmatyczny i efektywny.
Studia podyplomowe "Neuro-przywództwo" są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, który poszukuje skutecznych przywódców potrafiących integrować swoje zespoły i motywować je do osiągania ponadprzeciętnych wyników w oparciu o wartości i właściwe rozpoznawanie zasobów.
Proces nauczania podczas studiów został oparty o międzynarodowe narzędzie STRUCTOGRAM i TRIOGRAM (Analiza biostukturalna), które pozwalają w sposób precyzyjny określić predyspozycje własne, predyspozycje współpracowników, ale i co równie ważne preferencje i potrzeby klientów i kontrahentów oraz wzbogacony metodami takimi jak POINTS OF YOU® -wychodzenie poza schemat i  HEARTMATH - budowanie siły psychicznej i odporności pomimo presji czasu i stresu. 

Każdy uczestnik studiów oprócz sprawdzonych strategii rozwoju biznesu przekazywanych przez praktyków, otrzyma też cztery międzynarodowe certyfikaty Structogram 1- Klucz do poznania siebie,  Triogram- Klucz do poznania innych, Structogram 3- Klucz do poznania klienta, Structogram 4- Klucz do poznania współpracownika, których zdobycie na otwartym rynku to koszt 4.000.tys złotych. Certyfiakty są w języku polskim i angielskim. Uznawane są w 21 krajach na świecie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.

Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

Program

Mózg lidera

  • Neuronauka a przywództwo
  • Poznanie siebie gwarancją sukcesu
  • STRUCTOGRAM 1 – klucz do poznania siebie

Skuteczne zarządzanie zespołem

  • Style przywództwa
  • Motywacja
  • Demotywacja
  • Budowanie zespołu
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Gotowość podwładnego
  • Biostruktura zespołu – TRIOGRAM- Klucz do poznania drugiego człowieka

Skuteczne zarządzanie zespołem część II

  • Coaching
  • Mentoring
  • Doradztwo
  • Counseling

Lider w działaniu

  • Język lidera
  • Skuteczne wyznaczanie, realizacja i ewaluacja celów
  • Mózg strategiczny i mózg taktyczny

Lider w relacji z pieniędzmi

  • Uwarunkowania dotyczące zarabiania, akumulacji i inwestowania kapitału
  • Rafy współczesnych finansów

Skuteczne wywieranie wpływu

  • Negocjacje
  • Mediacje
  • Taktyki negocjacyjne
  • Gry negocjacyjne

Neurosprzedaż i Neuromarketing

  • Skuteczne wsparcie sprzedaży
  • STRUCTOGRAM 3- klucz do poznania klienta
  • Biokomunikacja
  • Motywy zakupowe

Lider wystąpień i prezentacji

  • Wystąpienia sprzedażowe
  • Wystąpienia perswazyjne
  • Wystąpienia informacyjne
  • Wystąpienia przed małą i dużą publicznością oraz przed kamerą
  • Lider Prezentuje

Wiarygodny lider

  • Marka osobista lidera

Lider a stres

Mózg a podejmowanie decyzji

Egzamin końcowy

 

 

Wykładowcy

dr Ewa Hartman

certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

Prowadzi liczne szkolenia, wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Kierownik nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’  w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela).

Prowadzi szkolenia:

- dla biznesu: Roche, Gedeon Richter, HP Enterprise, Veolia, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, AVIVA, LeroyMerlin, Polpharma, Apteki Zdrowit, Wydawnictwo Nowa Era, Łódzka Spółdzielnia Designu, PKO Ubezpieczenia, OTIS, Accenture.

- w ramach festiwali rozwojowych m. innymi dla Konferencji Pulsu Biznesu Power to Women, Fundacji Liderek Biznesu, Akademii Kobiet Sukcesu czy dla Festiwalu Progressteron.

- dla sektora administracji publicznej, m. innymi dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie.

Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality, gdzie porusza tematy oscylujące wokół roli mózgu w biznesie, emocji czy zarządzania osobistą energią.

Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu - Firma Godna Zaufania.

Anna Urbańska

Master Trener Structogramu - metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami oraz przed innymi.

Anna Urbańska należy do nielicznej na świecie grupy neurocaochów. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 10 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele zawodowe i prywatne.

Jest absolwentką pięciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Od 1998 roku zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych.

Wiedzę zdobywała u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank.

Jest również autorką książki „Otrzep kolana i biegnij” w której udowadnia, że każdy z nas może więcej niż mu się wydaje. W roku 2015 wydała książkę pt. „Mózg - fabryka sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu”, która cieszy się ogromną popularnością. Współautorka przewodnika „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni.”

Żyje zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

www.annaurbanska.pl | www.facebook.com/annaurbanska.pl

 

 

Piotr Cieszewski

Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska, obecnie ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Maratończyk, Taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, a także członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Trener i mówca specjalizujący się w obszarach przywództwa, etyki w biznesie i motywacji. Jego wykłady bazują na doświadczeniach z pracy na kolejnych stanowiskach - specjalisty, kierownika działu i dyrektora oddziału w korporacji, a także z pracy w sektorze publicznym. W 2002 r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Jego oddział osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa.

Paweł Włazewicz

Trener i coach. Posiada 19-letnie doświadczenie w pracy trenerskiej i 12-letnie doświadczenie w pracy coachingowej. Przeprowadził ponad 1500 dni szkoleniowych i ok. 4000 godzin coachingowych. Prowadzi firmę szkoleniową Synton SCD (www.synton.pl). Jest certyfikowanym trenerem Transforming Communication, ukończył w Erickson College z Vancouver "The Art and Science of Coaching", posiada certyfikat upoważniający do stosowania narzędzi psychometrycznych (Hogan HPI, NVPI). Specjalizuje się w kompleksowych szkoleniach kadry zarządzającej. Prowadzi treningi między innymi z zakresu negocjacji, mediacji, zarządzania, motywowania, rozmów okresowych, komunikacji, budowania zespołów oraz sesje coachingowe wspierające w rozwoju osobistym i zawodowym kadrę menedżerską.
Pracował dla wiodących firm na rynku polskim prowadząc dla nich projekty doradcze, diagnostyczne i szkoleniowo-rozwojowe Citi Bank, BISE, Amplico Life, ING Bank,  Kolporter, Enion, Dalkia, Telekomunikacja Polska, Era, Toyota Motor Poland, Merceds Benz Polska, Energa, WSiP, Agora, Tesco Polska, Geant Polska, Arka Inwesco, Nordkalk, Rigips Polska, Klinkier Przysucha, DrukPak, Delta Bud, Murexin Polska, Oponeo, Agros Nowva, Urząd Dzielnicy Warszawa-Bielany, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, PKP Nieruchomości, Poczta Polska, Porty Lotnicze. Wybrane referencje na stronie.

dr Bartosz Żukowski

adiunkt w Pracowni Kognitywistyki Instytutu Psychologii UŁ. Autor artykułów i przekładów z zakresu filozofii i kognitywistyki, m. in. autor książki: Esse est percipi? Metafizyka idei George’a Berkeleya oraz współredaktor tomu Cognition, Meaning and Action. Lodz-Lund Studies in Cognitive Science. Referent na licznych konferencjach międzynarodowych. Współpracuje z zagranicznymi ośrodkami badawczymi m. in. ze Szwecji, Niemiec i Wielkiej Brytanii. W 2013 odbył staż naukowy w Lund University. Laureat Stypendium MNiSW dla Wybitnych Młodych Naukowców (2014), Nagrody Naukowej Fundacji UŁ (2013) oraz kierownik grantu NCN (2016-2018).

Opłaty za studia

Studia Podyplomowe czesne2 raty4 raty
Neuro-Przywództwo6900 zł*7100 zł7300 zł
  • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*cena obowiązuje do 30.11.2018 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

Terminy płatności

Płatność jednorazowa

  • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Płatność ratalna

Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 1 lutego 2019 r.

Terminy płatności czesnego w czterech ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 15 grudnia 2018 r.
  • III rata - do 1 lutego 2019 r.
  • IV rata - do 1 kwietnia 2019 r.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

Deutsche Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019

Zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
  • Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
  • Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów;
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:

  • wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
  • CV;
  • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
  • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej.

W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 513 037 918**

Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:

  • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności
  • dowodu wpłaty czesnego
  • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

*Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

**Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    • realizacji procesu kształcenia,
    • dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu,
    • wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych, archiwizacyjnych i statystycznych
    na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) , c) i e) ogólnego rozporządzenie o ochronie danych- RODO oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu:
    • organizacji wydarzeń, konferencji konkursów, promocji, ankiet, 
    • prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań marketingowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu, 
    • realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu,
    • prowadzenia monitoringu wizyjnego
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – RODO oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody.
  6. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu,
  8. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu,
  9. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  10. w niektórych sytuacjach mamy prawo przekazać dalej Pani/Pana dane – jeśli będzie to konieczne, aby Administrator mógł świadczyć usługi, przy czym dane te będą przekazywane wyłącznie osobom i podmiotom, których Administrator upoważni i którym zleci czynności przetwarzania danych,
  11. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym jest obligatoryjne.

Partnerzy studiów