Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 173 godzin
Ilość semestrów 2
Termin rozpoczęcia 14 październik
Nowa rekrutacja już od maja!

Adresaci i atuty studiów

Dla kogo?

  • Studia adresowane są do osób zarządzających zespołami. Do osób prowadzących i chcących rozwijać własne działania biznesowe zarówno indywidualnie (liderów samych siebie), jak i w oparciu o zespół oraz dla wszystkich otwartych na własny rozwój osobisty i zawodowy;
  • Wiedza i umiejętności przekazywane podczas studiów stanowią też wsparcie i dają przewagę konkurencyjną osobom planującym uruchomić własne przedsięwzięcia dzięki wskazaniu skutecznych strategii biznesowego działania;
  • Studia przeznaczone są też i dla tych, którzy wywierają wpływ i chcą osiągać jeszcze lepsze wyniki, dzięki poznaniu ukrytych mechanizmów decyzyjnych klientów i kontrahentów.

Atuty

  • jedyne na polskim rynku studia z Neuro-Przywództwa aplikujące najnowsze odkrycia w badaniach nad mózgiem do zarządzania, marketingu i sprzedaży;
  • zajęcia z praktykami nastawione na przekazanie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań dla biznesu;
  • 4 międzynarodowe certyfikaty STRUCTOGRAM: STRUCTOGRAM 1- Klucz do poznania siebie,  TRIOGRAM- Klucz do poznania innych, STRUCTOGRAM 3- Klucz do poznania klienta, STRUCTOGRAM 4- Klucz do poznania współpracownika, uznawane w 21 krajach na świecie;
  • zapoznanie się z metodą POINTS OF YOU® - która wspiera wychodzenie poza schemat i szukanie nowych rozwiązań;
  • praca metodą DESIGN THINKING®- która pozwala za generowanie innowacyjnych rozwiązań i skuteczne poszukiwanie przewagi konkurencyjnej;
  • jedyne na polskim rynku studia, gdzie uczestnicy zapoznają się z metodą zarządzania własną energią i budowania odporności psychicznej wg amerykańskiej, opartej o lata naukowe, metody HEARTMATH®;
  • uczestnicy studiów poznają też poziom własnej siły i odporności psychicznej w oparciu o test biometryczny MTQ48;
  • zajęcia odbywają się głownie w trybie warsztatowym, dzięki czemu słuchacze mają możliwość przetestowania nowej wiedzy i umiejętności na sobie. Dzięki temu wdrożenie nowych rozwiązań staje się bardziej efektywne.

Przesłanki i cele

Rozwój biznesu i w biznesie nie jest możliwy bez lidera. Biznes potrzebuje przywódcy, który nie tylko będzie umiał motywować pracowników, wytyczać szlaki i kreślić wizję, ale będzie umiał swoją postawą demonstrować wartości gwarantujące wiarygodność. Dobry i skuteczny przywódca to spiritus movens każdego przedsięwzięcia. By stać się przywódcą na miarę wymagań współczesnego rynku należy poznać siebie w relacji z samym sobą i siebie w relacji z innymi i otaczającym światem. Dobry przywódca potrafi moderować swoje zachowania tak by służyły celom jego zespołu, jego firmy i jego samego. Dzięki właściwemu zarządzaniu swoimi zasobami, swoimi przekonaniami i ludźmi dobry przywódca inspiruje i rozwija, co przekłada się na jego bardzo dobre wyniki finansowe. Oprócz tego dobry przywódca ma wiedzę, gdyż stale się szkoli. Śledzi najnowsze trendy i aplikuje tą wiedzę do praktyki, a robi to w sposób charyzmatyczny i efektywny.
Studia podyplomowe "Neuro-przywództwo" są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, który poszukuje skutecznych przywódców potrafiących integrować swoje zespoły i motywować je do osiągania ponadprzeciętnych wyników w oparciu o wartości i właściwe rozpoznawanie zasobów.
Proces nauczania podczas studiów został oparty o międzynarodowe narzędzie STRUCTOGRAM i TRIOGRAM (Analiza biostukturalna), które pozwalają w sposób precyzyjny określić predyspozycje własne, predyspozycje współpracowników, ale i co równie ważne preferencje i potrzeby klientów i kontrahentów oraz wzbogacony metodami takimi jak POINTS OF YOU® -wychodzenie poza schemat i  HEARTMATH - budowanie siły psychicznej i odporności pomimo presji czasu i stresu. 

Każdy uczestnik studiów oprócz sprawdzonych strategii rozwoju biznesu przekazywanych przez praktyków, otrzyma też cztery międzynarodowe certyfikaty Structogram 1- Klucz do poznania siebie, Triogram- Klucz do poznania innych, Structogram 3- Klucz do poznania klienta, Structogram 4- Klucz do poznania współpracownika, których zdobycie na otwartym rynku to koszt 4.000.tys złotych. Certyfiakty są w języku polskim i angielskim. Uznawane są w 21 krajach na świecie.

Uczestnicy otrzymają też raport badający ich siłę i odporność psychiczną w oparciu o test psychometryczny MTQ48 oraz zostaną wyposażeni w wachlarz technik i sposobów budowania swojej wewnętrznej siły.

Ogólnym celem kształcenia jest przekazanie słuchaczom najnowszych osiągnięć neuronauki - interdyscypliny naukowej zajmującej się mózgiem, w kontekście przywództwa. Dzięki tej wiedzy oraz umiejętnościom słuchacze staną się efektywnymi przywódcami dla siebie i innych, gdyż dogłębnie zrozumieją ukryte mechanizmy działania oraz potrzeby współpracowników, klientów, kontrahentów i swoje własne. 

Organizacja zajęć

  • Studia ruszają w II połowie października
  • Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co 2 tygodnie, w godzinach 9-18.

Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

Program

Mózg lidera

  • Neuronauka a przywództwo
  • Poznanie siebie gwarancją sukcesu
  • STRUCTOGRAM 1 – klucz do poznania siebie

Skuteczne zarządzanie zespołem

  • Style przywództwa
  • Motywacja
  • Demotywacja
  • Budowanie zespołu
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Gotowość podwładnego
  • Biostruktura zespołu – TRIOGRAM- Klucz do poznania drugiego człowieka

Skuteczne zarządzanie zespołem część II

  • Lider jako mentor i coach
  • Transformujące konwersacje - czyli jak rozwijać Conversational Intelligence (TM)

Lider w działaniu

  • Język lidera
  • Skuteczne wyznaczanie, realizacja i ewaluacja celów
  • Mózg strategiczny i mózg taktyczny

Lider w relacji z pieniędzmi

  • Uwarunkowania dotyczące zarabiania, akumulacji i inwestowania kapitału
  • Rafy współczesnych finansów

Skuteczne wywieranie wpływu

  • Negocjacje
  • Mediacje
  • Taktyki negocjacyjne
  • Gry negocjacyjne

Neurosprzedaż i Neuromarketing

  • Skuteczne wsparcie sprzedaży
  • STRUCTOGRAM 3- klucz do poznania klienta
  • Biokomunikacja
  • Motywy zakupowe

Lider wystąpień i prezentacji

  • Wystąpienia sprzedażowe
  • Wystąpienia perswazyjne
  • Wystąpienia informacyjne
  • Wystąpienia przed małą i dużą publicznością oraz przed kamerą
  • Lider Prezentuje

Generowanie pomysłów na rozwój i innowację metodą Design Thinking

  • Rola innowacji w biznesie
  • Jak budzić kreatywne myślenie
  • Jak szukać przewagi konkurencyjnej

Lider silny i odporny

  • Badanie indywidualnej siły i odporności  - test MTQ 48
  • Strategie budowania siły i odporności - metoda MTQ oraz metoda HeartMath

Mózg a podejmowanie decyzji

Egzamin końcowy

Rekomendacje

Wykładowcy

dr Ewa Hartman

certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

Prowadzi liczne szkolenia, wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Kierownik nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’  w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela).

Prowadzi szkolenia:

  • dla biznesu: Roche, Gedeon Richter, HP Enterprise, Veolia, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, AVIVA, LeroyMerlin, Polpharma, Apteki Zdrowit, Wydawnictwo Nowa Era, Łódzka Spółdzielnia Designu, PKO Ubezpieczenia, OTIS, Accenture.
  • w ramach festiwali rozwojowych m. innymi dla Konferencji Pulsu Biznesu Power to Women, Fundacji Liderek Biznesu, Akademii Kobiet Sukcesu czy dla Festiwalu Progressteron.
  • dla sektora administracji publicznej, m. innymi dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie.

Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality, gdzie porusza tematy oscylujące wokół roli mózgu w biznesie, emocji czy zarządzania osobistą energią.

Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu - Firma Godna Zaufania.

Anna Urbańska

Master Trener Structogramu - metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami oraz przed innymi.

Należy do nielicznej na świecie grupy neurocaochów. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 10 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele zawodowe i prywatne.

Jest absolwentką pięciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Od 1998 roku zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych.

Wiedzę zdobywała u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank.

Jest również autorką książki „Otrzep kolana i biegnij” w której udowadnia, że każdy z nas może więcej niż mu się wydaje. W roku 2015 wydała książkę pt. „Mózg - fabryka sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu”, która cieszy się ogromną popularnością. Współautorka przewodnika „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni.”

Żyje zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

www.annaurbanska.pl | www.facebook.com/annaurbanska.pl

Piotr Cieszewski

Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska, obecnie ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Maratończyk, Taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, a także członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Trener i mówca specjalizujący się w obszarach przywództwa, etyki w biznesie i motywacji. Jego wykłady bazują na doświadczeniach z pracy na kolejnych stanowiskach - specjalisty, kierownika działu i dyrektora oddziału w korporacji, a także z pracy w sektorze publicznym. W 2002 r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Jego oddział osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa.

Marcin Jurczak

Jest partnerem zarządzającym w dziale Usług Księgowych i Płacowych EY od 2008 roku. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w outsourcingu usług księgowych i płacowo-kadrowych dla firm o globalnym zasięgu. Zarządza 100-osobowym zespołem świadczącym usługi dla ponad 200 klientów. Specjalizuje się w strukturyzacji i optymalizacji procesów outsourcingowych dla płac, księgowości i “tax compliance”. Jest absolwentem General Management Program na Harvard Business School. Publikuje w magazynie Harvard Business Review Polska.

Mąż, ojciec siedmiorga dzieci, ostatnio dumny posiadacz Patentu Strzeleckiego 57527/PAT/03/2019.

Paweł Włazewicz

Trener i coach. Posiada 19-letnie doświadczenie w pracy trenerskiej i 12-letnie doświadczenie w pracy coachingowej. Przeprowadził ponad 1500 dni szkoleniowych i ok. 4000 godzin coachingowych. Prowadzi firmę szkoleniową Synton SCD (www.synton.pl). Jest certyfikowanym trenerem Transforming Communication, ukończył w Erickson College z Vancouver "The Art and Science of Coaching", posiada certyfikat upoważniający do stosowania narzędzi psychometrycznych (Hogan HPI, NVPI). Specjalizuje się w kompleksowych szkoleniach kadry zarządzającej. Prowadzi treningi między innymi z zakresu negocjacji, mediacji, zarządzania, motywowania, rozmów okresowych, komunikacji, budowania zespołów oraz sesje coachingowe wspierające w rozwoju osobistym i zawodowym kadrę menedżerską.
Pracował dla wiodących firm na rynku polskim prowadząc dla nich projekty doradcze, diagnostyczne i szkoleniowo-rozwojowe Citi Bank, BISE, Amplico Life, ING Bank,  Kolporter, Enion, Dalkia, Telekomunikacja Polska, Era, Toyota Motor Poland, Merceds Benz Polska, Energa, WSiP, Agora, Tesco Polska, Geant Polska, Arka Inwesco, Nordkalk, Rigips Polska, Klinkier Przysucha, DrukPak, Delta Bud, Murexin Polska, Oponeo, Agros Nowva, Urząd Dzielnicy Warszawa-Bielany, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, PKP Nieruchomości, Poczta Polska, Porty Lotnicze. Wybrane referencje na stronie.

dr Bartosz Żukowski

adiunkt w Pracowni Kognitywistyki Instytutu Psychologii UŁ. Autor artykułów i przekładów z zakresu filozofii i kognitywistyki, m. in. autor książki: Esse est percipi? Metafizyka idei George’a Berkeleya oraz współredaktor tomu Cognition, Meaning and Action. Lodz-Lund Studies in Cognitive Science. Referent na licznych konferencjach międzynarodowych. Współpracuje z zagranicznymi ośrodkami badawczymi m. in. ze Szwecji, Niemiec i Wielkiej Brytanii. W 2013 odbył staż naukowy w Lund University. Laureat Stypendium MNiSW dla Wybitnych Młodych Naukowców (2014), Nagrody Naukowej Fundacji UŁ (2013) oraz kierownik grantu NCN (2016-2018).

Oplaty za studia

Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty
Neuro-przywództwo 6 900 zł** 7 100 zł 7 300 zł

*cena obowiązuje do 30.11.2019 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

Terminy płatności

Płatność jednorazowa

  • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Płatność ratalna

Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 1 lutego 2020 r.

Terminy płatności czesnego w czterech ratach

  • I rata7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata do 15 grudnia 2019 r.
  • III rata do 1 lutego 2020 r.
  • IV rata do 1 kwietnia 2020 r.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2019/2020

Zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
  • Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
  • Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów;
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:

  • wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
  • CV;
  • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
  • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej.

W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 513 037 918**

Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:

  • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności
  • dowodu wpłaty czesnego
  • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

*Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO,  Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu :
    1. Przeprowadzenia  procesu rekrutacji:
      • zapewnienia udziału w procesie postępowania rekrutacyjnego na studia podyplomowe, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
      • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z przepisów wykonawczych do ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
    2. Po zakończeniu procesu rekrutacji:
      • realizacji procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
      • dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
      • wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych,  archiwizacyjnych i statystycznych wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
      • organizacji  wydarzeń, konferencji, konkursów, promocji, ankiet, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
      • prowadzenia monitoringu wizyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu: 
    • prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań handlowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu oraz sms, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
    • realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach  ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
    • ochrony prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami mogących powstać podczas procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora:
    1. przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody,  przy czym:
      • Pani/ Pana dane osobowe znajdujące się w teczce akt osobowych będą przechowywane przez okres 50 lat z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w art. 15 ust.1 pkt 1 lit a) oraz pkt  2–4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów.
    2. przez okres 6 miesięcy, od daty zakończenia procesu rekrutacji na studia, jeżeli Pani/Pan nie została/ł przyjęta/ty na studia, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na otrzymywanie marketingowych informacji handlowych przez okres niezbędny do realizacji tych celów lub odwołania udzielonej zgody.
  6. Pani/ Pana dane osobowe mogą być przekazywane naszym parterom, czyli firmom, z którymi współpracujmy łącząc produkty lub usługi, podmiotom zaangażowanym w świadczenie Usług, instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, jak również naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym), np. dostarczycielom oprogramowania, firmom zapewniającym hosting, niszczenie dokumentacji, przygotowanie albumu absolwentów, agencjom marketingowym.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do przenoszenia danych.
  9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, w przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego można wnieść sprzeciw w dowolnym momencie bez względu na szczególną sytuację.
  10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce jest obligatoryjne.
  12. Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowe, o i ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.