Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 196 godzin
Ilość semestrów 2
Termin rozpoczęcia 27 październik
Nowa rekrutacja już od maja!

Adresaci i atuty studiów

Dla kogo?

Studia skierowane są do:

  • Osoby  zainteresowane rozwojem w branży internetowej;
  • Osoby  rozpoczynające karierę w branży internetowej;
  • Pracownicy korporacji po stronie klienta, urzędnicy państwowi;
  • Właściciele i pracownicy firm;
  • Właściciele sklepów internetowych.

Atuty

  • Studia podyplomowe E-marketing w praktyce posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia prowadzone są na wysokim poziomie merytorycznym wraz z partnerem strategicznym IAB Polska, a wykładowcami są znani wysoko cenieni praktycy rynku internetowego;
  • Program umożliwia uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu, e-commerce , social i marketingu zintegrowanego;
  • Główny nacisk kładziemy na zajęcia praktyczne i warsztatowe, przygotowując absolwentów do faktycznych i realnych zadań, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych, o co dbają wykładowcy z długoletnim doświadczeniem;
  • Zajęcia prowadzone przez praktyków z branży internetowej. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze/dyrektorskie stanowiska w różnych agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych, e-mail marketingowych. Wśród naszych ekspertów znajdziecie również przedstawicieli największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz firm zajmujących się tematyką usability. 

    Jako jedyni uwzględniliśmy w programie studiów, przygotowanie i egzamin do oficjalnej certyfikacji IAB Polska - Digital Marketing Qualification (DIMAQ).
    DIMAQ to jedyny certyfikat umożliwiający uwierzytelnienie umiejętności z dziedziny marketingu internetowego w oczach pracodawcy a jednocześnie najbardziej rozpoznawalny certyfikat w branży internetowej na rynku.

    Nasi Absolwenci są wysoko cenionymi specjalistami, poszukiwanymi na rynku pracy marketingu internetowego.

Przesłanki i cele

Wychodząc naprzeciw dynamicznie rozwijającemu się rynkowi branży internetowej został stworzony program studiów podyplomowych E-marketing w praktyce. Studia współtworzone są we współpracy z partnerem merytorycznym Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB. Program jest nowoczesny, dopasowany do aktualnych trendów panujących na rynku, a główny nacisk kładziony jest na zajęcia praktyczne, przygotowujące do pracy w branży marketingu internetowego.

Program umożliwia uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e - biznesu, kontent marketingu, wykorzystania video, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego.

Celem studiów jest przygotowanie profesjonalnej kadry specjalistów marketingu internetowego zarówno po stronie pracodawców branży jak i klientów. Absolwenci studiów zdobędą wiedzę z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu, e-commerce oraz marketingu zintegrowanego.

Organizacja zajęć

  • Studia ruszają w II połowie października
  • Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co 2 tygodnie, w godzinach 9-18.

Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

Program

Moduł I - Wprowadzenie do e-marketing, branding i social media

  • wprowadzenie do marketingu internetowego, formy reklamy graficznej, podmiotów na rynku internetowym;
  • digital branding;
  • blogging i wideo blogging;
  • social media;
  • strategia.

Moduł II - Badania, strategia, psychologia mediów

  • planowanie kampanii online;
  • badanie efektywnościowe kampanii reklamowych w sieci;
  • wprowadzenie do badań mediów ze szczególnym naciskiem na internet;
  • strategia;
  • psychologia mediów;
  • usability.

Moduł III - Analityka, realizacje projektów, prowadzenie e-biznesu

  • prowadzenie e-biznesu;
  • analityka webowa z wykorzystaniem Google Analytics;
  • reklama w wyszukiwarce Google SEO/SEM;
  • realizacje projektów internetowych;
  • performance marketing;
  • reklama behawioralna;

Moduł IV - Narzędzia e-marketing, PR i prawo

  • wideo-online;
  • mobile marketing;
  • prawo;
  • e-commerce;
  • email marketing;
  • multichannel i omnichannel;
  • PR online;
  • komunikacja zintegrowana;
  • współpraca z agencją.

Egzamin dyplomowy

Wykładowcy

Marcin Żukowski
Kierownik kierunku

Szkoleniowiec, prelegent, wykładowca. Od lat pracuje na rynku interaktywnym. Założyciel firmy konsultingowej Nieagencja. Wykładowca Uczelni Łazarskiego. Autor książek „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach”. Ma bogate doświadczenie szkoleniowe – zarówno z firmami komercyjnymi (m.in. Orlen, PKO Bank Polski), jak i podmiotami administracji publicznej (m.in. Ministerstwo Środowiska, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Województwo Łódzkie).

Jakub Bakuła

Digital Development Manager VEOVEE

Od 2006 roku w branży digital marketingu. Trener Dimaq IAB i wykładowca uniwersytecki. Wieloletni członek grup roboczych IAB, kierował grupą roboczą E-commerce. Odpowiadał za realizacje kampanii, które zdobyły nagrody w różnych konkursach m.in. Mixx za najlepsze wykorzystanie nowych mediów. Współtworzył Biuro reklamy Allegro. Aktualnie rozwija ofertę i odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami w agencji butikowej VEOVEE specjalizującej się w marketingu mobile, video i gaming.

Małgorzata Czerwińska

Radca prawny. Współpracuje z Kancelarią Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy od 2008r., jest członkiem Praktyki Własności Intelektualnej (Zespół Prawa Mediów i Reklamy) oraz Praktyki Prawa Gospodarczego.

Obsługuje m.in. klientów z branży reklamowej, mediowej (domy mediowe, nadawcy telewizyjni, w tym działający pod OFCOM), spożywczej, farmaceutycznej, organizację pracodawców branży internetowej, wydawcę bonów towarowych.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia sporów sądowych z zakresu nieuczciwej konkurencji (w tym nieuczciwej reklamy) i znaków towarowych (w tym zakresie również przed Urzędem Patentowym), prawa pracy, prawa autorskiego, ochrony dóbr osobistych, prawa telekomunikacyjnego, klauzul abuzywnych. Obsługiwała w tym zakresie m.in. przedsiębiorcę wyznaczonego na rynku telekomunikacyjnym, wydawcę gazety codziennej, producenta obuwia, producentów z branży spożywczej, producentów kosmetyków, producentów środków czystości.

Posiada również doświadczenie w zakresie obsługi loterii promocyjnych, audioteksowych i innych gier hazardowych, programów lojalnościowych, w tym multipartnerskich i innych akcji promocyjnych, zarówno konsumenckich, jak i niekonsumenckich (z uwzględnieniem ich konsekwencji podatkowych). Opiniowała projekty reklam i komunikacji marketingowej dla przedsiębiorców działających na rynku alkoholowym, tytoniowym, farmaceutycznym. Zajmuje się zagadnieniami marketingu produktów sensytywnych (napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze).

Dla podmiotów działających na rynku alkoholowym opiniowała m.in. kwestię sprzedaży napojów alkoholowych przez Internet i obrotu tymi napojami.

Świadczy bieżącą obsługę prawną na rzecz organizacji pracodawców zrzeszającej podmioty działające w branży internetowej w zakresie prawa handlowego, prawa pracy i prawa cywilnego. Uczestniczy w opracowywaniu stanowisk branży w różnego rodzaju procesach konsultacyjnych i kodeksów dobrych praktyk.  

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Europejskich Studiów Specjalnych przy Centrum Studiów Europejskich im. J.Monneta UMK.

Maciej Hoffmann

Kierownik kierunku

Maciej Hoffmann ma 13-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Na rynkach polskim i zagranicznych (USA, Kanada, Słowenia, Czechy, Węgry, Rumunia) prowadził szereg projektów marketingowych. Od 7 lat zajmuje się głównie marketingiem internetowym, w szczególności projektami typu ecommerce, performance oraz lead generation. Zarządzał działami, specjalizującymi się w omnichannel, ecommerce i direct marketingu.  Członek międzynarodowej organizacji Direct Marketing Association, były szef grupy ecommerce IAB, uczestnik wielu seminariów i konferencji, zrealizował ponad 100 projektów internetowych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, posiada dyplom międzynarodowy MBA

Bart Jurkowski

swoje doświadczenie w UX zdobywał pracując w agencji Uselab oraz w Deloitte Digital. Prowadzi zajęcia z projektowania User Experience na Uczelni Łazarskiego, SGH, Uniwersytecie Warszawskim oraz Politechnice Białostockiej. Zostawił korporacyjne życie i poświęcił się improwizacji teatralnej, której uczył się w teatrach Second City w Chicago oraz w Improv Olympics w Los Angeles. Obecnie rozwija produkty digitalowe warszawskiego Klubu Komediowego oraz prowadzi szkolenia UX i warsztaty impro dla firm. Gdyby mógł wprowadziłby komedię jako jeden z podstawowych przedmiotów w procesie edukacji - niestety, pewnie sam miałby z niego ocenę dopuszczającą.

Paweł Mazurek

Członek Zarządu, Together Data

Absolwent wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i Studiów podyplomowych Marketing Internetowy SGH. Wykładowca specjalności Marketing Interaktywny na Uczelni Łazarskiego w Warszawie – wyszkolił studentów, pracujących obecnie w wielu spółkach sektora. Od kilkunastu lat zajmuje się wspieraniem spółek w ekspansji zagranicznej - od dziewięciu lat specjalizuje się w branży marketingu internetowego, Big Data i e-commerce. Może pochwalić się doświadczeniem zdobywanym podczas pracy na rzecz polskich spółek w regionie EMEA. Jego praktyczne i akademickie doświadczenie pozwala oceniać potencjał organizacji do rozwoju międzynarodowego, typować polskie innowacyjne produkty do ekspansji na rynkach zagranicznych. Specjalizuje się w budowaniu produktów i struktur sprzedażowych organizacji do skutecznej ekspansji międzynarodowej zarówno w start-upach jak i dojrzałych organizacjach.

Anna Miotk

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla marki monitoringu mediów Newspoint. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations - pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to "Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce". Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek "Badania w public relations", "Skuteczne social media", licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Mateusz Nić

Client Service Director

W branży reklamowej od ponad 9 lat. Swoją karierę w Cube Group rozpoczął w 2009 roku, gdzie płynnie przeszedł całą ścieżkę kariery: zaczynając od junior account managera w dziale SEM aż do Dyrektora Działu Client Service. Obecnie kieruje zespołem realizującym strategie performance 360° dla kluczowych Klientów agencji. Specjalizuje się w efektywnościowych kampaniach finansowych (BZ WBK, Credit Agricole, Santander Consumer Bank, Axa Direct). Posiada również bogate doświadczenie w branży telekomunikacyjnej (UPC), farmaceutycznej (Polpharma, NEUCA, Dbam o Zdrowie) oraz e-commerce (Avans, Nexterio). Jest współautorem kampanii dla Promedica24 nagrodzonej w 2016 roku Mixx Award w kategorii Direct Response & Lead Generation.

Kieruje zespołem, który miesięcznie realizuje działania reklamowe na budżetach na poziomie kilku milionów złotych, m.in. generuje kilkadziesiąt tysięcy leadów, tworzy kilkadziesiąt projektów landing page’y oraz tysiące kreacji graficznych. 

Marcin Pawłowski

Head of One Search w Performics Polska. Z marketingiem internetowym związany od 2006 roku. Obecnie kieruje zespołem realizującym projekty SEM/SEO Facebook/Twitter PPC w ramach międzynarodowych struktur agencji interaktywnej Performics będącej częścią domu mediowego ZenithOptimedia. Choć teraz pracuje dla dużych marek (Vichy, L'Oreal Paris, PGE, BGŻ, No-Spa, Puma, Bacardi i innych) to na swoim koncie ma setki projektów dla polskich MSP prowadzonych m.in w ClearSense i pkt.pl. Blisko współpracuje z Google, szczególnie przy projektach edukacyjnych takich jak Internetowa Rewolucja. W latach 2013-2014 Trener Google.

Wykłada na uczelniach wyższych, m.in Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i aktywnie bierze udział w branżowych konferencjach w Polsce i zagranicą - miał przyjemność wygłaszać prelekcję na stoisku narodowym na targach CEBiT w Hannoverze.

Zbigniew Pinkalski

Radca prawny. Doktor nauk prawnych (rozprawa doktorska dotycząca ochrony prawnej tzw. formatów telewizyjnych została wyróżniona Nagrodą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego). Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, nowych technologiach, prawie mediów i reklamy, a także w prawie sportowym i prawie farmaceutycznym. Autor licznych publikacji z tego zakresu w prasie branżowej oraz blogosferze, jak również w prestiżowych czasopismach naukowych. Prelegent na seminariach i konferencjach związanych z wyżej wymienionymi dziedzinami.

Paweł Sala

Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na polskim rynku.

Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce.

Autor wielu publikacji na temat e-mail  marketingu, wykładowca wyższych uczelni, a także mówca na licznych konferencjach branżowych.

Prywatnie fan górskich wypraw i podwodnego świata. Adoptował porzuconego i przywiązanego w lesie psa Fuksa, który objął stanowisko AntiStress Managera i na co dzień łagodzi obyczaje w biurze.

Krzysztof Winnik

Business Development Director, OS3. Związany z rynkiem reklamy i marketingu od 9 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (public relations i publicystyka ekonomiczna). Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach i agencjach reklamowych. Obecnie pełni obecnie funkcję Business Development Directora w agencji OS3. Wcześniej kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA. Jako Prezes Zarządu stał na czele NuOrder Group.  Jest uznanym ekspertem w zakresie wielopoziomowych strategii komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne. Autor licznych artykułów i komentarzy eksperckich w mediach branżowych, wykładowca akademicki, coach w międzynarodowym konkursie Intel Business Challenge,  prelegent na najważniejszych branżowych konferencjach w kraju i za granicą. Pracował dla takich marek jak: Play, PKO Bank Polski, Unilever, PZU, Procter&Gamble, Hortex, L'oreal, NIVEA, Philips, Intel, Hasbro, Polpharma, Big Star, Knauf Insulation, Gedeon Richter, Legg Mason.

Tomasz Woźniak

Aktualnie współwłaściciel i prezes zarządu Future Mind, firmy mającej za sobą ponad 30 realizacji aplikacji mobilnych. Future Mind od 2009 roku realizuje projekty na platformę na iOS i Android, na potrzeby własne i swoich klientów. W portfolio firmy znaleźć można m.in. oficjalne wersje aplikacji Kwejk.pl i Demotywatory.pl. Wspólnie z innymi klientami jak Next is Great, Future Mind współtworzył aplikacje odnoszące sukcesy również poza Polską jak Bloxy, Love to Count czy Chees Academy For Kids. W 2013 roku firma była zaangażowana w projekt eLotek.pl, Fokus czy GetLaunch.com a także wykonała aplikację Envelo dla Poczty Polskiej. Tomasz Woźniak to także wykładowca i współtwórca zeszłorocznego App Academy.

Oplaty za studia

Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty
E-marketing w praktyce 6 900 zł** 7 100 zł 7 300 zł

*cena obowiązuje do 30.11.2019 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

Terminy płatności

Płatność jednorazowa

  • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Płatność ratalna

Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 1 lutego 2020 r.

Terminy płatności czesnego w czterech ratach

  • I rata7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata do 15 grudnia 2019 r.
  • III rata do 1 lutego 2020 r.
  • IV rata do 1 kwietnia 2020 r.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

Santander Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2019/2020

Zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
  • Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
  • Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów;
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:

  • wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
  • CV;
  • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
  • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej.

W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 513 037 918**

Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:

  • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności
  • dowodu wpłaty czesnego
  • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

*Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO,  Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu :
    1. Przeprowadzenia  procesu rekrutacji:
      • zapewnienia udziału w procesie postępowania rekrutacyjnego na studia podyplomowe, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
      • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z przepisów wykonawczych do ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
    2. Po zakończeniu procesu rekrutacji:
      • realizacji procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
      • dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
      • wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych,  archiwizacyjnych i statystycznych wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
      • organizacji  wydarzeń, konferencji, konkursów, promocji, ankiet, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
      • prowadzenia monitoringu wizyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu: 
    • prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań handlowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu oraz sms, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
    • realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach  ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
    • ochrony prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami mogących powstać podczas procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora:
    1. przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody,  przy czym:
      • Pani/ Pana dane osobowe znajdujące się w teczce akt osobowych będą przechowywane przez okres 50 lat z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w art. 15 ust.1 pkt 1 lit a) oraz pkt  2–4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów.
    2. przez okres 6 miesięcy, od daty zakończenia procesu rekrutacji na studia, jeżeli Pani/Pan nie została/ł przyjęta/ty na studia, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na otrzymywanie marketingowych informacji handlowych przez okres niezbędny do realizacji tych celów lub odwołania udzielonej zgody.
  6. Pani/ Pana dane osobowe mogą być przekazywane naszym parterom, czyli firmom, z którymi współpracujmy łącząc produkty lub usługi, podmiotom zaangażowanym w świadczenie Usług, instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, jak również naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym), np. dostarczycielom oprogramowania, firmom zapewniającym hosting, niszczenie dokumentacji, przygotowanie albumu absolwentów, agencjom marketingowym.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do przenoszenia danych.
  9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, w przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego można wnieść sprzeciw w dowolnym momencie bez względu na szczególną sytuację.
  10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce jest obligatoryjne.
  12. Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowe, o i ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.