Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 200 godzin
Ilość semestrów 2
Nowa rekrutacja już od maja!

Adresaci i atuty studiów

Dla kogo?

Studia skierowane są do:

  • osób chcących rozwinąć swoje kompetencje w zakresie innowacji i monetyzacji pomysłów;
  • managerów wszystkich działów firmy, którzy myślą o sobie w przyszłości jako o integratorze, który stanowi pomost pomiędzy działalnością operacyjną i innowacyjnością w strukturach firmy;
  • osób pracujących w agencjach reklamowych, domach mediowych, firm badawczych, którzy chcieliby lepiej zrozumieć potrzeby swoich Klientów lub pracować po stronie Klienta;
  • przedsiębiorców, którzy chcą budować swoje firmy w oparciu o najlepszy know-how dotyczący innowacji, procesów, rozwiązań biznesowych i monetyzacji pomysłów.

    Atuty

    • pierwsze studia podyplomowe na polskim rynku, które przygotowują do zawodu, który stworzyliśmy z myślą o innowacyjnych firmach;
    • studia kończą się certyfikacją Lean Six Sigma na poziomie Yellow Belt oraz Kaizen & Kaikaku Innovation na poziomie Architekt Innowacji;
    • w łatwy, przystępny i praktyczny sposób uczymy rzeczy skomplikowanych;
    • praktyczna wiedza dotycząca umiejętności budowania innowacji inkrementalnych (przyrostowych) i radykalnych (przełomowych);
    • wszystkie zajęcia prowadzone przez ekspertów - praktyków z wieloletnim doświadczeniem;
    • w trakcie studiów dużo pracy wspólnej w zespołach Agile;
    • interaktywne zajęcia nastawione na wymianę doświadczeń nie tylko z wykładowcami, ale również uczestnikami studiów;
    • Najświeższa wiedza na poziomie międzynarodowym. Case study z całego świata;

      Przesłanki i cele

      W międzynarodowych indeksach innowacyjności Polska znajduje się w gronie umiarkowanych innowatorów. W Global Innovation Index 2018 Polska jest na 39. miejscu wśród 127 krajów uwzględnionych w rankingu. Bloomberg Innovation Index 2019 uplasował nas na 22. miejscu na 80 krajów. Te rankingi pokazują, że w zakresie innowacji mamy jeszcze obszary do poprawy.

      Innowacja nie jest kolejnym produktem czy nowym rozwiązaniem technologicznym. Jest nią kultura firmy, a co za tym idzie - nowe kompetencje i inny sposób myślenia. Uwzględniając rosnącą potrzebę wdrażania kultury innowacyjności w firmach i poszukiwania wiedzy, która poszerza perpektywę pracowników z zakresu innowacji - stworzyliśmy program "Architekt Innowacji. Więcej niż budowanie marki".

      Poza kompetencjami, które zdefiniowaliśmy dla "Architekta Innowacji", znacząco poszerzamy też jego rolę w strukturach organizacji. Patrząc na globalne trendy i potrzeby rynku widzimy, że rola osoby odpowiedzialnej za innowacje w firmie wyjdzie poza struktury działu marketingu oraz działu R&D. Innowacja zaczyna być bardzo ważnym elementem całościowego zarządzania firmą.        

      "Architekta Innowacji" widzimy jako głównego integratora, który stanowi pomost pomiędzy działalnością operacyjną i innowacyjnością w firmie. Osoba, na stanowisku "Architekta Innowacji" zajmuje neutralne stanowisko i ma na uwadze najlepsze interesy całej organizacji, a nie wybranych działów. Umie efektywnie i wydajnie budować innowacje inkrementalne (przyrostowe) oraz radykalne (przełomowe), budować doświadczenia i wartości dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych, prezentować rozwiązania, zarządzać budżetem, współpracować z różnymi działami i firmami zewnętrznymi, budować zespoły Agile. 

      Zarządzanie innowacją jest nowym nurtem wiedzy, która nie została jeszcze dobrze zdefiniowana i nazwana w organizacjach. Ma w sobie duży pierwiastek twórczy, który trudno zmierzyć. My łączymy ten abstrakcyjny aspekt z zarządzaniem procesowym, co sprawia, że "Architekt Innowacji" jest skuteczny w budowaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań.

      Nieunikniona transformacja organizacji nastawionych na innowacje oraz potrzeba budowania zespołów Agile wymusi na firmach zmianę myślenia i działania poza przyjętymi do tej pory paradygmatami.

      Stworzenie stanowiska "Architekt Innowacji" powstało z myślą o firmach, które potrzebują osób rozumiejących zmiany i potrafiących przenosić je na strategię, a także wiedzą jak zarządzać procesami innowacji w firmach.
      Przygotuj się na tę zmianę z nami, ucząc się od najlepszych ekspertów na kierunku "Architekt Innowacji. Więcej niż budowanie marki".

      Do zobaczenia w październiku!

      *Studia Architekt Innowacji są ewolucją konceptu Architekt Marki, który był stworzony w 2011 roku. Studia podyplomowe ‘Architekt Marki. Uczymy budować sline marki’ istniały na rynku od 2012 do 2018 roku i odbyły się jego 4. edycje przy współpracy z Uczelnią Łazarskiego.

      Organizacja zajęć

      • Studia ruszają w II połowie października
      • Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co 2 tygodnie, w godzinach 9-18.

      Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
      Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów.
      Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

      Program

      Rola i odpowiedzialność Architekta Innowacji

      • Zakres obowiązków i kompetencji skutecznego Architekta Innowacji
      • Twoja rola w procesie budowania innowacji
      • Twoja marka osobista i jej znaczenie w organizacji
      • Employer branding

      Human - Centered Innovation

      • Proces budowania Innowacji. Budowanie doświadczeń i wartości
      • Kaizen & Kaikaku Innovation
      • Lean Six Sigma
      • Design for Six Sigma
      • Design Thinking
      • Lean Startup
      • UX / CX

      Humanizacja danych

      • Co analizować i jak. Narzędzia
      • Budownie rozwiązań i insightów na podstawie big data

      Budowanie strategii firmy

      • Modele biznesowe
      • Strategie Digital
      • Narzędzia służące do budowania strategii
      • Budowanie zespołów Agile

      Monetyzacja innowacji

      • P&L
      • Budowanie marki produktu i usługi
      • Strategie Marketingowe
      • Własność intelektualna (IP)

      Projektowanie przyszłości

      • Blockchain
      • Zrównoważony rozwój w biznesie
      • Zarządzanie kryzysowe
      • Trend hunting

      Egzamin dyplomowy

      Wykładowcy

      Małgorzata Lisowska

      Od 2011 pracuje jako architekt marki. Zajmuje się doradztwem w zakresie budowania marek produktów i usług oraz marki osobistej. Prowadzi warsztaty, wykłada. Karierę zawodową rozpoczęła w programie managerskim prawdopodobnie najlepsi w Carlsberg Polska w 2007 roku. Przygotowała markę Kasztelan Niepasteryzowne do ogólnopolskiej ekspansji i zarządzała nią doprowadzając do TOP 10 marek piwnych (w ujęciu wartościowym) w ciągu kilku miesięcy od jej wprowadzenia. W 2011 z sukcesem wprowadziła z powrotem na rynek markę Frugo. Później pracowała w agencji reklamowej jako strateg. W 2011 jako pierwsza w Polsce, zdefiniowała kompetencje osoby zarządzającej marką. Na ich podstawie stworzyła autorski program studiów podyplomowych architekt marki – uczymy budować silne marki. Pierwsza edycja odbyła się w 2012. Jest kierownikiem tego kierunku.

      W 2014 została wybrana do "Mentoring & Innovation Leadership Program for Polish Women Entrepreneurs" przez organizację Vital Voices Poland. Od 2007 związana z organizacją Toastmasters International, w której dwukrotnie została wyróżniona Leadership Excellence Award. Autorka programu edukacyjnego bizneSztuka – budujemy pomosty, który ma na celu łączenie świata sztuki i biznesu, by w pełni wykorzystać osobisty potencjał w procesie budowania marki osobistej. Posiada certyfikat Lean Six Sigma Black Belt.

      Małgorzata obecnie pracuje w Szanghaju. Jest również w trakcie kursu MBA na Uniwersytecie JiaoTong w Szanghaju.

       

       

      Zofia Bugajna-Kasdepke

      Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i zarządzaniu marką. Ekspert w obszarze zmian społecznych i trendów konsumenckich, nowoczesnej komunikacji marketingowej. Jej prognozy i rekomendacje dla rynku Europy Środkowo - Wschodniej cenią największe światowe marki. Doradzała i pracowała nad rozwojem strategii kampanii oraz planowaniem i realizacją projektów dla polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach. Współpracowała m.in. z największymi firmami z branży FMCG, takimi jak P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser i

      Nivea Beiersdorf. Do jej klientów należą między innymi Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi. Z obecną firmą związana jest od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od Dyrektora Komunikacji w Ciszewski Marketing Sportowy, przez Dyrektora Działu Komunikacji Konsumenckiej do Dyrektor Zarządzającej. Od września 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

      Dobromiła Błaszczyk

      Historyczka Sztuki, współzałożycielka organizacji Contemporary Lynx i redaktorka naczelna Contemporary Lynx Magazine. Ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 2009-2015 pracowała w Galerii Starmach (Kraków) jako kurator, organizacja aukcji, targów sztuki, wydawanie katalogów, obsługa i kontakt z kolekcjonerami; badania nad polską sztuką XX w. Kuratorka wystaw i projektów artystycznych m.in.: Marian Warzecha, Galeria Piekary; Benjamin Bronni, Mateusz Szczypiński; galeria lokal_30, Warszawa i Galerie Parrotta Contemporary Art, Stuttgart; projekty Karoliny Kowalskiej, Juliana Tomaszuka w ramach I edycji festiwalu Art Boom, Kraków. Od 2013 prowadzi gościnne spotkania i wykłady: wydział Historii Sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim; Rynek sztuki i antyków — Krakowska Akademia im. A. Frycza Modrzewskiego; Galeria Calvert 22 w Londynie; Bunkier Sztuki Kraków; Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie; Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Jej teksty ukazały się m.in. w Contemporary Lynx Magazine, EXIT, Format, Artpunkt, Nowa Dekada Krakowska, Dekada Literacka, ArtPapier.

      Iwona Choromańska

      Od 1995 roku rozpoczęła  przygodę z branżą farmaceutyczną. Zaczęła od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Handlowego w wielu korporacjach jak i firmie prywatnej. Jej doświadczenie to GSK, Polphamra, Pliva (obecnie Teva), ratiopharm (obecnie Teva) i hurtownia farmaceutyczna Profarm. Jest zwolenniczką zasady "co nas nie zabije to nas wzmocni", a więc nie boi się każdych wyzwań czy doświadczeń. Dzięki ciekawości poznała każdy poziom i każdy profil branży farmaceutycznej. Z zamiłowania coach a największe wyzwanie to wychowanie syna na dobrego człowieka. Dla siebie chodzi do teatru i na masaże.

      Stefan Golonka

      Obecnie m.in. jest członkiem Rady Nadzorczej Bakalland; świadczy usługi doradcze dla firmy Fabryki Mebli Forte, m.in. w Indiach.

      Przez 18 lat – Prezes Zarządu Kraft Foods Polska S.A. (Obecnie Mondelez). Do Kraft Foods dołączył w 1992 roku, a w roku 1994 został dyrektorem zarządzającym polskiej części biznesu firmy Kraft Foods. W ciągu 20 lat zbudował i rozwinął organizację z jednooddziałowej firmy sprzedającej importowane produkty do wielokategorialnej firmy, posiadającej jedną w największych na rynku struktur sprzedaży, urastając do pozycji kluczowej firmy w branży spożywczej w Polsce - lidera w kategorii kawy, ciastek markowych, i wiodącej pozycji na rynku wyrobów czekoladowych dzięki markom takim jak Jacobs, Maxwell House., Milka, Alpen Gold, Prince Polo, 3Bit, LU, Delicje, Oreo, Belvita czy Halls. W czasie kierowania organizacją Kraft Foods w Polsce zarządzał kluczowymi zmianami organizacyjnymi i integracyjnymi, jak połączenie z zakładem "OLZA" w Cieszynie, spółką Stollwerck, czy wreszcie oddziałami LU oraz Cadbury w Polsce.

      Zanim rozpoczął pracę w firmie Kraft Foods, spędził 17 lat w firmie Agros, gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora handlowego.

      Poza pracą zawodową w Kraft Foods, brał aktywny udział w inicjatywach stowarzyszeń i organizacji branży spożywczej – międzynarodowych, jak CAOBISCO i polskich, jak ECR Polska, gdzie pełnił m.in. rolę Wiceprezesa reprezentującego Producentów czy POLBISCO – Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych pełniąc funkcję Prezesa Zarządu. Absolwent SGH.

       

      Sebastian Hejnowski

      Zarządza w regionie CEE firmą MSL - największą europejską agencją Public Relations. Jest również Prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Członek zespołu zarządzającego Publicis Communications w Polsce. Uznany ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem w komunikacji kryzysowej i społecznej. W MSL strategicznie doradzał największym, wiodącym klientom w branży medialnej, retail, FMCG i blue chip. Pod jego kierownictwem MSL zdobyła przyznawany przez Holmes Report tytuł „2015 Eastern European Consultancies of the Year,” najważniejsze wyróżnienie w branży PR w Europie. Laureat PRotona 2013 w kategorii „Osoba/Zespół w firmie PR-owskiej”. Jest także jurorem na największych branżowych konkursach, m.in. Golden Drum w Słowenii, Cristal Festival we Francji, Złote Spinacze w Polsce, czy Pravda Awards na Ukrainie. Komentator bieżących wydarzeń branżowych, społecznych i politycznych. Jest współautorem wielu publikacji, w tym "Sztuki Public Relations", jego artykuły zostały wydrukowane w Harvard Business Review Polska, Dzienniku Gazecie Prawnej, Think Tank Magazine i wielu innych. Chętnie dzieli się wiedzą z zakresu public relations na szkoleniach medialnych i zajęciach praktycznych.

      Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 90 krajów świata. Interesuje się kulturą, geografią i ekonomią.

      Magdalena Korol

      Adwokat/Partner w Kancelarii Snażyk Granicki Sp. k. Prezes Instytutu Prawa Mody. Specjalizuje się w dziedzinie Fashion Law (Prawo Mody), w ramach której kompleksowo doradza przedsiębiorcom działającym w branży odzieżowej, m. in. producentom, pośrednikom, sprzedawcom hurtowym i detalicznym, jak również podmiotom kreatywnym, w tym: projektantom, stylistom, organizatorom pokazów mody, agencjom reklamowym i modelingowym, fotografom oraz grafikom. Współautorka bloga "Prawo w modzie". Reprezentuje Klientów w sporach przed sądami powszechnymi i polubownymi. Ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w wiodących polskich i zagranicznych kancelariach prawnych (m.in. Weil, Gotshal & Manges). Posiada praktykę w zakresie negocjacji i kierowania zespołami ludzkimi. Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Wykładowca Szkoły Praw Własności Intelektualnej przy Centrum Praw Własności Intelektualnej im. Hugona Grocjusza w Krakowie. Mentorka. Od 2011 roku adwokat, członek Okręgowej Izby Adwokackiej w Warszawie. Prywatnie wielka fanka kitesurfingu i StarWars.

      Jakub Kubicki

      Producent filmów reklamowych. Od 1996 pracuje w branży reklamowej. Początkowo związany Stillking Films, następnie Graffiti Film. Od 2007 roku kieruje i rozwija studio filmowe Propeller Film jako właściciel oraz Prezes Zarządu. Przez te wszystkie lata współpracował między innymi z agencjami reklamowymi: Red8 Advertising, Upstairs, Young & Rubicam, NOS BBDO, DDB, G7, JWT, Ad Fabrika, FCB, McCann Ericksson, Publicis, Euro RSCG, GREY, Saatchi & Saatchi, DemoEffective Launching, Pahnke markenmacherei oraz klientami: AmRest (Pizza Hut, KFC), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Kasztelan), Eurobank, PZU, Mokate, Maspex (Tymbark), US Pharmacia (APAP, Ibuprom, Gripex), Danone. Jego doświadczenie mierzone jest w setkach zrealizowanych produkcji zarówno w kraju jak i za granicą. O dwóch tematach może mówić bez końca - produkcja filmowa i latanie.

       

      Małgorzata Majcher

      Business Director i Senior Strategic Planner w agencji DDB&tribal.

      Od przeszło 10 lat pracuje w agencjach reklamowych, gdzie przeszła "spacer stratega", czyli od bycia reseracherem, juniorem, "regularem", seniorem, po zostanie Business Directorem. Od kilku lat prowadzi zespół odpowiedzialny za holistyczną obsługę marki McDonald's, w którym promuje strategię poznania strategii marki. Dzięki temu zdobyli klika nagród EFFIE, KTR, Cannes Lions, etc, oraz record świata w kampanii na Instagramie.

      Jest doktorem psycholgii. Lubi stawiać diagnozy - czy to jeśli chodzi o komunikacje, czy chodzi o business klienta.  Dobrze jest wiedzieć jaki jest problem - bez diagnozy problemu strategia to tylko ładne słowo. Kariera jako strateg 2005 - 2009 - Publicis, od 2009 - DDB&tribal. Klienci, z którymi pracowała: Coca - Cola, Nestle, Blend-a-Med, Philips, Philips AVENT. Klienci, z którymi pracuje obecnie: McDonald's, MARS (pet food). Od 2008 roku prowadzi zajęcia "Exprimental Psychology" na Warsaw International Studies in Psychology na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Psychologii. Również na tym rodzimym wydziale prowadziła przez kilka lat zajęcia z "Insightu" i z "Nowych kanałów komunikacji" na Studiach podyplomowych Psychologia Reklamy. Lubi jazdę konną, długo chodzić po lesie, Totoro.

       

      Joanna Malinowska - Parzydło

      Doświadczony praktyk biznesu, doradca zarządów. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w Rzeczpospolitej i TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Wiceprezes Personal Brand Institute. Pomysłodawca i lider think tanku HR Influencers. Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Wykładowca MBA. Trener programów Harvard Business Review Polska/ ICan Institute. Mama Janka i Olka.

      Alicja Pietraszewska

      Specjalista w obszarze komunikacji marketingowej. Początkowo związana z Universal McCann, obecnie Communications & Business Director w Blue449 (Publicis Media). Od sześciu lat prowadzi zespół specjalistów planujących strategie komunikacji we wszystkich rodzajach mediów. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze klientów m.in. z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej, finansowej, handlowej, mediowej, odzieżowej, chemicznej. Absolwentka Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie pasjonatka dalekich podróży.

      Adam Pioch

      Założyciel Poznańskiego i Pilskiego klubu Toastmasters. Zainspirował dziesiątki ludzi przemawianiem, czego efektem są liczne sukcesy i osiągnięcia Poznańskich klubów Toastmasterowych oraz rozwój klubów w innych miastach. Specjalizuje się w jednym z najbardziej wymagających podręczników w Toastmasters jakim jest Storytelling. Wiąże się to z wcieleniem się w różne postaci, prezentowaniem dialogów, jak i misternym tkaniem dramaturgii opowieści. Co Adam dodatkowo okrasza dużą dawką grozy w czystej postaci. Na co dzień szkoleniowiec, trener oraz mentor wielu osób parających się pisarstwem i marketingiem internetowym. Wykłada na studiach MBA „wystąpienia publiczne”.

      Małgorzata Poławska

      Socjolog i badacz rynku, absolwentka Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, związana z firmą badawczą MillwardBrown od 1995 roku, obecnie Kantar MillwardBrown. Przez wiele lat samodzielny Badacz, odpowiedzialna za prowadzenie całości projektów badawczych największych Klientów, a następnie odpowiedzialna za rozwój i wprowadzanie nowych metodologii badawczych. Obecnie na stanowisku Qualitative R&D Manager Kantar Insight. Zajmuje się konsultacją oraz prowadzeniem nowatorskich projektów, procesami standaryzacji metod i wdrażaniem nowych metodologii, zarówno ilościowych jak i jakościowych. W ramach tych ostatnich odpowiadała za opracowanie i wprowadzenie zestawu nowatorskich technik projekcyjnych we wszystkich europejskich biurach firmy Millward Brown.

      Michał Rokosz

      Partner w funduszu Venture Capital Inovo, gdzie pracuje z polskimi firmami technologicznymi (m.in. www.booksy.com) wspierając je w ekspansji międzynarodowej. Był członkiem globalnego zespołu zarządzającego foodpanda, gdzie odpowiadał za całość działań marketingowych poza internetem na ponad 20 rynkach. Były Konsultant w McKinsey & Company z kilkuletnim doświadczeniem w działach marketingu największych międzynarodowych firm. Jako marketer pracował w branży finansowej, spożywczej oraz chemicznej. Wcześniej zarządzał wieloma znanymi markami tj: proszek E, Kokosal, Carte Noire, Kropla Beskidu, Powerade. Koordynował wprowadzenie na rynek wielu nowych produktów, od konceptu "na kartce papieru" do finalnego produktu na półce. Produkty te odniosły znaczące sukcesy rynkowe i zostały wyróżnione nagrodami m.in. "Laur Konsumenta" i "Produkt Roku". Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

       

      Robert Sobotnik

      Z zawodu i zamiłowania praktykujący marketer z zacięciem naukowym. Od kilku lat aktywny zawodowo Brand Manager z doświadczeniem zdobytym w największych światowych koncernach spożywczych (Nestlé, Kraft Foods) oraz aktualnie chemicznym – AkzoNobel, w których odpowiadał za tworzenie i implementację strategii marketingowych, m.in. dla marek Prince Polo, Nobiles, 3Bit, Manhattan.  Koordynował procesy wdrażania nowych produktów i kampanie reklamowe, m.in. nagrodzone nagrodą EFFIE przyznawaną za efektywność, a także nominowane do Mixx Awards za innowacyjność działań internetowych. Magister kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej oraz absolwent Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Firmy SGH. Autor kilkunastu publikacji naukowych dotyczących rentowności i efektywności marketingu, a także wpływu strategii marketingowych na budowę wartości przedsiębiorstwa.

      Łukasz Taborski

      Ekspert w skutecznym budowaniu w dużych organizacjach kompetencji zarządzania przychodem (revenue growth management) i kompetencji analitycznych. Od 2009 r. związany z Avon, globalnym liderem rynku kosmetycznego. Obecnie Dyrektor odpowiedzialny globalnie za Revenue Growth Management i Analitykę Marketingową - w tym strukturę cenową szerokiego portfela Avon, procesy ustalania cen, analitykę cenową, proces monitorowania egzekucji cenowej w kilkudziesięciu krajach. Od początku kariery koncentruje swoje zainteresowania wokół efektywnego zarządzania ceną i wartością -- zdobywając w tym zakresie doświadczenie w różnych organizacjach (Procter & Gamble, Carlsberg, Avon). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie mąż i ojciec 3 dzieci, interesuje się fotografią portretową.

       

      Beata Woszczyńska

      Dyrektor Projektów Marketingu Klienckiego, ADEO / Leroy Merlin.

      Z firmą ADEO / Leroy Merlin związana 15-ty rok. W Polsce przez 12,5 roku odpowiadała za marketing relacyjny, badania marketingowe i usługi. Dbała o relacje firmy i sklepów z klientami, m.in. poprzez Program Lojalnościowy DOM. Przez całe życie zawodowe związana jest z marketingiem, sprzedażą i komunikacją: początkowo w Pol-Kaufring (wyłączny dystrybutor Laboratoires Garnier Paris), a następnie w L`Oreal w Paryżu, 3Swiss i firmie outdoorowej Clear Channel Communication, gdzie była dyrektorem sprzedaży. Jako rzecznik prasowy i pełnomocnik zarządu ds. marketingu strategicznego w Empik, realizując hasło: „Pełna kultura” popularyzowała kulturę zarówno niszową, jak i trafiającą do szerokiego grona odbiorców, co uważa za swój duży sukces. Od sierpnia 2015, na zaproszenie dyrekcji francuskiej, przeszła do struktur Adeo Services na stanowisko Dyrektora Projektu w Marketingu Klienckim. Wraz z mężem i synem przeniosła się z Warszawy do Lille we Francji.

      Jakub Zieliński

      Od prawie 14 lat związany z branżą mediową. Obecnie Strategy & Business Intelligence Director w Mullenlowe Mediahub. Doświadczenie w branży zdobywał zarówno pracując dla największych i najbardziej innowacyjnych reklamodawców na Polskim rynku, ale również budując biznesy od zera. W swojej zawodowej pracy zajmuje się budowaniem modeli biznesowych, tworzeniem strategii komunikacji oraz analizami i optymalizacją działań marketingowych. Założyciel oraz jeden z głównych prowadzących zajęcia w ramach UM Academy - ogólnopolskiego projektu szkoleniowego dla osób zajmujących się zawodowo planowanie kampanii mediowych. Wielokrotny zwycięzca oraz nominowany do nagród branżowych, w przeszłości reprezentant Polski w międzynarodowym konkursie Young Cannes Media Lions.

      Piotr Łukasiewicz

      Od 2008 roku w Kantar Millward Brown jako Senior Consultant. Doktor nauk społecznych, badacz stylu życia. W latach 1994-2008 dyrektor planowania strategicznego w agencji reklamowej McCann. Specjalizuje się w strategii i komunikacji marek oraz w analizach kulturowych, w tym trendach. Prowadzi warsztaty strategiczne na temat insightów, pozycjonowania i nowych produktów. Wykłada w Szkole Strategii Marki przy SAR, na Uczelni Łazarskiego oraz w Collegium Civitas.

      Oplaty za studia

      Studia Podyplomowe czesne 2 raty 4 raty
      Architekt innowacji. Więcej niż budowanie marki. 7 200 zł** 7 400 zł 7 600 zł

      *cena obowiązuje do 30.11.2019 r.
      **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

      Terminy płatności

      Płatność jednorazowa

      • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

      Płatność ratalna

      Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

      • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
      • II rata - do 1 lutego 2020 r.

      Terminy płatności czesnego w czterech ratach

      • I rata7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
      • II rata do 15 grudnia 2019 r.
      • III rata do 1 lutego 2020 r.
      • IV rata do 1 kwietnia 2020 r.

      Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

      Uczelnia Łazarskiego

      Santander Bank Polska S.A.
      29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

      tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2019/2020

      Zasady rekrutacji

      • Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
      • Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
      • Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów;
      • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

      Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:

      • wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
      • CV;
      • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
      • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej.

      W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 513 037 918**

      Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:

      • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności
      • dowodu wpłaty czesnego
      • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

      *Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

      Kontakt

      Centrum Kształcenia Podyplomowego
      Uczelnia Łazarskiego
      ul. Świeradowska 43
      02-662 Warszawa

      Sektor "E" pokój 56
      e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
      tel. 22 54-35-322

      Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO,  Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:

      1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
      2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
      3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu :
        1. Przeprowadzenia  procesu rekrutacji:
          • zapewnienia udziału w procesie postępowania rekrutacyjnego na studia podyplomowe, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
          • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z przepisów wykonawczych do ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
        2. Po zakończeniu procesu rekrutacji:
          • realizacji procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
          • dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
          • wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych,  archiwizacyjnych i statystycznych wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
          • organizacji  wydarzeń, konferencji, konkursów, promocji, ankiet, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
          • prowadzenia monitoringu wizyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
      4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu: 
        • prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań handlowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu oraz sms, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
        • realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach  ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO,
        • ochrony prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami mogących powstać podczas procesu kształcenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
      5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora:
        1. przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody,  przy czym:
          • Pani/ Pana dane osobowe znajdujące się w teczce akt osobowych będą przechowywane przez okres 50 lat z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w art. 15 ust.1 pkt 1 lit a) oraz pkt  2–4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów.
        2. przez okres 6 miesięcy, od daty zakończenia procesu rekrutacji na studia, jeżeli Pani/Pan nie została/ł przyjęta/ty na studia, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na otrzymywanie marketingowych informacji handlowych przez okres niezbędny do realizacji tych celów lub odwołania udzielonej zgody.
      6. Pani/ Pana dane osobowe mogą być przekazywane naszym parterom, czyli firmom, z którymi współpracujmy łącząc produkty lub usługi, podmiotom zaangażowanym w świadczenie Usług, instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, jak również naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym), np. dostarczycielom oprogramowania, firmom zapewniającym hosting, niszczenie dokumentacji, przygotowanie albumu absolwentów, agencjom marketingowym.
      7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
      8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do przenoszenia danych.
      9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, w przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu bezpośredniego można wnieść sprzeciw w dowolnym momencie bez względu na szczególną sytuację.
      10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
      11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce jest obligatoryjne.
      12. Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowe, o i ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.