Type training (english required)
Hourly dimension 16h (1h=45 min) from 9:00am till 4:00pm
Date of training 8-9 June 2019
Place Lazarski University
Amount 650zł

About the training

For who?

  • Retail leaders,  both traditional (brick & mortar plus website)  – and pure-play
  • Lawyers serving the world of commerce.
  • M&A practitioners
  • IPO brokers
  • Private equity
  • Investment bankers
  • Management consultants
  • Logistics operators
  • Food service companies
  • Property developers
  • MBA and Commerce/economics students
  • Private health operators

Training program

A.     Start at the start

1. Retail formats online-offline now & how it was and is.
2. Use of data, datasets
3. Financial strategy (run to sell or run to grow?) – is P&L the tool?
4. Where is it going?
    a) Examples - short field trip
    b) Debate – which brands were which?
5. Threats & Stimulus to acquire the “Now” - why most are on the wrong track
6. Task 1 - How has this era helped or hindered your business as a whole?

B.      The Now

7. Task 1 outcome: presentation of best papers and short debate
8. Development of IT
9. Development of social media
10. Fads or Facts: onset of omni channel, market myths: BRIC’s, big data, etc.
     a) Debate – what students experienced and what disruptor impact
11. Artificial Intelligence revolution – initial taste. How it’s began?
12. Impact of AI on external business support (finance)
     a)
Q & A
13. Task 2 - How does this affect a company from your specialty perspective?

C.      The Enemy at the Gates – or is he?

14. Task 2 - outcome: best student work presented and discussed
15. What is AI and what it actually does and how it is implemented
      a) How did it start
      b) Runaway implementation
      c) Disruption of standard company format
      d) Benefits and threats
16. Task 3 - Define the current desired set-up of IT revolution impervious retail company and present two AI project you wish to implement ASAP

D.     Aftermath - What’s Gonna Be – What’s it Worth
E.     
CONTRARIAN VIEW – medical science is not convinced                          

17. Task 3 outcome: presentation by students and reaching consensus
18. Impact on jobs and employee skillset
19. Luddite backlash – casus Primark,  casus Damn the Torpedoes
20. Guest speaker founder and CEO of iconic market leading Polish retailer
21. Debate: pros and cons of instilling social responsibility in the AI era.
22. Preparedness for new workforce – Needed? Now? Later?
23. FINAL TASK – What Need to Do About it – 400 words.

    Wykładowcy

    No biogram available.

    Zasady rekrutacji

    Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na szkolenie jest:

    Osoby, które obecnie są lub były w przeszłości Słuchaczami  studiów podyplomowych z Prawa w biznesie nowych technologii, proszone są o wysłanie maila ze zgłoszeniem bez konieczności wypełniania formularza zgłoszeniowego, na adres ckp@lazarski.edu.pl

    Termin zgłoszenia do 31 maja 2019 roku. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 2 czerwca 2019 roku, w przeciwnym wypadku, nieopłacone zgłoszenia zostaną usunięte z listy.

    Istnieje możliwość wystawienia faktury za szkolenie.

    Opłaty za szkolenie

    Szkolenie czesne

    Nowe technologie w retail i e-commerce

    650 zł

    Opłatę należy uiścić na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego

    Santander Bank Polska S.A.
    29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

    tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019