Wymiar godzinowy 16h (zajęcia odbywać się będą w godzinach 9-16)
Termin 27-28 kwietnia 2019 (w godzinach 9-16)
Lokalizacja Uczelnia Łazarskiego
Opłata 650zł brutto

Opis i program szkolenia

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych prawnymi i biznesowymi aspektami rynku gier wideo, który rozwija się w Polsce oraz na świecie w imponującym tempie i pod względem wartości przekracza już przemysł muzyczny i filmowy. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom niezbędnej praktycznej wiedzy z zakresu specyfiki gier wideo, kwestii biznesowych, obecnych trendów, jak i nadchodzących wyzwań prawnych. Na szkolenie zapraszamy wszystkich, którzy interesują się branża gier wideo oraz chcieliby dowiedzieć się więcej na temat występujących w niej powiązań między prawem a biznesem.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do rynku gier wideo: charakterystyka rynku, ogólne założenia prawno-biznesowe, PC, konsole, AR, VR. Przekazanie uczestnikom bazowej wiedzy na temat tego, jak ukształtowany jest rynek gier wideo, w tym szczególności, jak wygląda jego otoczenie biznesowo-prawne.
  2. Tworzenie gier wideo – aspekty prawne: opis podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem gier wideo oraz elementów prawnych mających podstawowe znaczenie w przypadku tworzenia spółki gamedevowej? Opis zagadnień związanych z tworzeniem gier oraz ochroną praw do nich. Dostarczenie informacji na temat sposobów na ukształtowanie pracy nad grami wideo, jak pozyskiwać content do gier wideo, oraz w jaki sposób należy zabezpieczyć się od strony prawnej.
  3. Wydawanie gier wideo - umowy dystrybucyjne/publishingowe: opis kwestii istotnych przy poszukiwaniu i nawiązywaniu współpracy z wydawcą/dystrybutororem; istotne elementy negocjowania umowy. Dostarczenie uczestnikom wiedzy dot. kluczowych obszarów związanych z procesem negocjowania umowy dystrybucyjnej/publishingowej.
  4. EULE i privacy policies. Prawa konsumenta: opis sposobów tworzenia regulaminy gier i usług oferowanych na globalnym rynku. Omówienie praktyk rynkowych i najlepszych rozwiązań w branży.
  5. Modele sprzedażowe, wirtualne waluty, zasady monetyzacji –trendy a regulacje prawne: opis sposobów zarabiania na grach, podstawowych modeli sprzedażowych oraz obecnych trendów w zakresie optymalizacji przychodu (mikropłatności, wirtualne waluty, reklamy).
  6. User-Generated Content: na rynku jest coraz więcej gier, których historia zaczyna się od modyfikacji samodzielnie stworzonych przez graczy (tzw. modów). Opis modów (czym są, jak powstają), przykładów UGC które stały się samodzielnymi grami lub ważnymi elementami innych gier oraz opis tego, w jaki sposób branża podchodzi od strony prawnej do kwestii korzystania z UGC.
  7. RODO i gry wideo: opis wyzwań i obowiązków związanych ze stosowaniem RODO w branży gier wideo.
  8. Real-life objects w grach wideo: zasady odwzorowywania w grach komputerowych istniejących obiektów w kontekście praw IP osób trzecich; opis trendów, zagrożeń oraz najlepszych praktyk biznesowych.  

    Wykładowcy

    No biogram available.

    Zasady rekrutacji

    Rekrutacja trwa do 19 kwietnia 2019 r.

    Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na szkolenie jest:

    Osoby, które obecnie są lub były w przeszłości Słuchaczami  studiów podyplomowych z Prawa w biznesie nowych technologii, proszone są o wysłanie maila ze zgłoszeniem bez konieczności wypełniania formularza zgłoszeniowego, na adres ckp@lazarski.edu.pl

    Termin zgłoszenia do 19 kwietnia 2019 roku. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 19 kwietnia 2019 roku, w przeciwnym wypadku, nieopłacone zgłoszenia zostaną usunięte z listy.

    Istnieje możliwość wystawienia faktury za szkolenie.

    Opłaty za szkolenie

    Szkolenie czesne

    IT and Gaming

    650 zł

    Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego

    Santander Bank Polska S.A.
    29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

    tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019