Typ szkolenie
Termin 19-20 październik 2018 r.
Wymiar godzinowy 20h
Cena 695 zł
Godziny zajęć 9:30-17:30 (wstępne godziny)

Opis szkolenia

Dla kogo?

Wykłady i warsztaty z trendwatchingu skierowane są dla wszystkich obecnych jak również i przyszłych profesjonalistów branży mody, przede wszystkim:

  • właścicieli firm,
  • projektantów,
  • stylistów,
  • kupców,
  • specjalistów ds. visual merchandisingu jak również dla
  • osób, które pragną poszerzyć wiedzę z zakresu prognozowania i implementacji trendów.

Cele

Zdobycie wiedzy z zakresu:

  • Procesu powstawania trendów;
  • Procesu rozwoju trendów w zależności od grup konsumenckich;
  • Metod obserwacji tendencji;
  • Implementacji trendów w odniesieniu do DNA marki;
  • Czytania i interpretowania treści zawartych w trendbookach.

Program

  • Definicja trendu;
  • Różnica między trendem a insightem;
  • Proces powstawania trendów;
  • Poszczególne role w procesie. Twórcy trendów, trendsetterzy, grupy polispołeczne;
  • Piramida potrzeb a prędkość wymiany trendów;
  • Proces rozwoju trendu a poszczególne grupy konsumenckie;
  • Antytrendy;
  • Mem – jednostka informacji kulturowej;
  • Rola innowacji;
  • Teoria antykruchości;
  • Via negativa – prognozowanie przez odejmowanie;
  • Metody jakościowe badania trendów;
  • DNA marki a implementacja trendów;
  • Implementacja trendów w przykładowej marce (warsztaty w podziale na grupy);
  • Czytanie i interpretacja trendbooków;
  • Implementacja trendów konsumenckich;
  • Najważniejsze prognozy dla branży mody na najbliższe 5 lat.

*** Program jest częścią kafeteryjnego programu nauczania, w którym zebrane godziny lekcyjne z danej dziedziny mogą być zakwalifikowane do dyplomu Studiów Podyplomowych.

Wykładowcy

Agnieszka Polkowska

Naukowczyni, trendwatcher, strateg. Założycielka studia obserwacji i wdrażania trendów w sektorach mody i lifestyle'u TRENDSPOT.

Współtwórczyni kolektywu strategiczno-kreatywnego POP UP GRUPA. Przez prawie 10 lat pracowała z LPP – największą firmą odzieżową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnie prognozuje trendy i zajmuje się rozwojem takich marek jak MTV, Gosia Baczyńska, BOHOBOCO, Loft 37, Fiore, WEAVE czy TOVA. Jej unikatowe podejście do budowania scenariuszów przyszłości docenił m.in. holenderski think tank MARE Research, którego została ekspertem oraz portal Trend Tablet powstały z inicjatywy samej Li Edelkoort – Agnieszka Polkowska jest częścią jego redakcji.

Opłaty za szkolenie

Szkolenie czesne
TRENDWATCHING695 zł

Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

Deutsche Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019

Zasady rekrutacji

Obowiązują zapisy poprzez formularz aplikuj on-line

Kursy otwarte są dla wszystkich, którzy uiszczą opłatę rekrutacyjną.

KONTAKT

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56

e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Partnerzy