Typ szkolenie
Termin 9-10 marca 2019
Wymiar godzinowy 9:00-15:30 (12 godzin zegarowych)
Cena 490 zł
Rekrutacja trwa!

Opis szkolenia

Dla kogo?

Dla osób pracujących w PR lub marketingu firm modowych. Dla studentów PR i marketingu.

Cele

Nauka pisania efektywnych informacji prasowych, skuteczne dotarcie do mediów. Praktyczne warsztaty udoskonalające komunikację ze współczesnym konsumentem.

Program

HIGHLIGHTS:

  • Zasady storytellingu i dlaczego warto je stosować w komunikacji marki.
  • Informacje prasowe dla mediów – co zrobić, żeby ktoś chciał je przeczytać.
  • 5 zasad skutecznego mailingu modowego
  • Jeżeli nie mail to co?
  • Misja, cel, konsument – zlote klucze do spojnej i efektywnej komunikacji modowej.
  • Atuty i pułapki newslettera
  • Obraz – ważny element komunikacji modowej
  • Opisy modowe – jak twórczo opisać to co widać
  • Moda praktyczna kontra moda inspiracyjna – jak ważne jest dla kogo piszemy.

Opłaty za szkolenie

Szkolenie czesne

Storytelling modowy

490 zł

Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

 

Santander Bank Polska S.A.

29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019

Zasady rekrutacji

Obowiązują zapisy poprzez formularz aplikuj on-line.

Kursy otwarte są dla wszystkich, którzy uiszczą opłatę rekrutacyjną.

KONTAKT

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56

e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Zobacz także