Typ szkolenie
Termin 23-24 marca 2019
Wymiar godzinowy 9:00-15:30 (12 godzin zegarowych)
Cena 490 zł
Rekrutacja trwa!

Opis szkolenia

Dla kogo?
Dla osób pracujących w PR lub marketingu firm modowych. Dla studentów PR i marketingu.

CeleNauka pisania efektywnych informacji prasowych, skuteczne dotarcie do mediów. Praktyczne warsztaty udoskonalające komunikację ze współczesnym konsumentem.

Program

HIGHLIGHTS:

  • Zasady storytellingu i dlaczego warto je stosować w komunikacji marki.
  • Informacje prasowe dla mediów – co zrobić, żeby ktoś chciał je przeczytać.
  • 5 zasad skutecznego mailingu modowego
  • Jeżeli nie mail to co?
  • Misja, cel, konsument – zlote klucze do spojnej i efektywnej komunikacji modowej.
  • Atuty i pułapki newslettera
  • Obraz – ważny element komunikacji modowej
  • Opisy modowe – jak twórczo opisać to co widać
  • Moda praktyczna kontra moda inspiracyjna – jak ważne jest dla kogo piszemy.

Wykładowcy

Anna Jurgaś

Była redaktor naczelna magazynu Glamour i Glamour.pl swoją przygodę z mediami zaczęła w dziale mody Elle, potem była redaktor naczelną VivaModa i Hot Moda&Shopping.

Wychowana w czasach królestwa printu, dzisiaj bardzo aktywna użytkowniczka nowych mediów. Obok wielkiej miłości do mody deklaruje słabość do socialmediów, mody, podróży, dobrego jedzenia (czyli wszystkiego co da się dobrze sfotografować). Jest mamą, co uważa za swoje największe wyzwanie.

Opłaty za szkolenie

Szkolenie czesne

Storytelling modowy

490 zł

Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

 

Santander Bank Polska S.A.

29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019

Zasady rekrutacji

Obowiązują zapisy poprzez formularz aplikuj on-line.

Kursy otwarte są dla wszystkich, którzy uiszczą opłatę rekrutacyjną.

KONTAKT

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56

e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Zobacz także