Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 160 godzin
Ilość semestrów 2
Termin rozpoczęcia II połowa października 2018
Rekrutacja trwa do 30 września !!!

Pożyczki nieoprocentowane na studia podyplomowe

z możliwością umorzenia części spłat.

Dowiedz się więcej...

Opis studiów

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób, które na co dzień pracują w branży kreatywnej, szczególnie w segmencie odzieżowym oraz kosmetycznym oraz dla wszystkich, którzy zainteresowani są biznesem, zarządzaniem i elementami prawa w branży mody. W szczególności są one przeznaczone:

  • pracownikom sektora odzieżowego, którzy są zgłębić swoją wiedzę,
  • osobom, które zainteresowane są podjęciem pracy w branży mody oraz w branży kosmetycznej jako product manager, marketing manager, kupiec, brand manager, trend forecaster, manager ds. komunikacji,
  • osobom, które chcą działać w branży mody jako freelancer w obszarze zarządzania projektem,
  • podmiotom prowadzącym sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe,
  • osobom, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach,
  • przedsiębiorcom, którzy założyli lub chcą założyć firmę w branży odzieżowej,
  • osobom prowadzącym działalność w obszarze kultury oraz rozrywki, które są zainteresowane aspektami biznesowymi oraz prawnymi prowadzenia takiej działalności,
  • prawnikom chcącym obsługiwać branżę kreatywną.

Atuty

  • kompleksowy program w obszarze prawa i zarządzania w sektorze mody z uwzględnieniem aspektów praktycznych,
  • program nastawiony na budowanie kontaktów oraz wymianę wiedzy pomiędzy uczestnikami studiów,
  • zajęcia prowadzone przez ekspertów praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży mody oraz ekspertów obsługujących tą branżę,
  • program studiów opiera się na ćwiczeniach, studiach przypadków oraz elementach wykładu. Na wszystkich zajęciach rozwiązywane są przykłady występujące w praktyce stosowania przepisów. Słuchacze mają możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji,
  • pozytywna atmosfera podczas zajęć dzięki profesjonalnym i doświadczonym wykładowcom,
  • konkurencyjna cena.

Organizacja zajęć:

  • Studia trwają dwa semestry,
  • Zajęcia rozpoczynają się w II połowie października 2018 r.,
  • Zjazdy odbywają się zasadniczo co dwa tygodnie, w soboty i niedziele (z wyjątkiem miesięcy, w których występują święta czy ferie zimowe),

Warunkiem ukończenia studiów jest:

  • Zaliczenie wszystkich modułów poprzez test jednokrotnego wyboru (10 pytań),
  • Zdanie końcowego testu jednokrotnego wyboru (pytania zamknięte, 100 pytań), a także
  • Uczestnictwo w zajęciach na poziomie 70%

Słuchacze, spełniający ww. warunki otrzymują dyplom ukończenia Studiów Podyplomowych Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

Wymagania wstępne:

O przyjęcie na studia mogą starać się osoby będące absolwentami wyższych uczelni (pierwszy stopień, tj. co najmniej studia licencjackie).

 

 

Przesłanki:

Jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki jest przemysł odzieżowy. Przykłady polskich przedsiębiorców działających w tym segmencie pokazują jego istotny potencjał. Wraz z rozwojem sektora mody rośnie zapotrzebowanie na kadry i menedżerów, którzy nie tylko będą rozwijać spółki w kraju, ale pozwolą im na ekspansję zagraniczną. Specyfika branży modowej przejawia się z jednej strony w konieczności poruszania się w dość złożonych uwarunkowaniach prawnych (w szczególności prawo własności intelektualnej), a z drugiej – z potrzeby uwzględnienia stale zmieniających się kanałów dotarcia do klientów. W tym kontekście oferta edukacyjna (studia podyplomowe) wydaje się nie nadążać za branżą, zwłaszcza wobec perspektywy jej dalszego, szybkiego rozwoju. Niniejsza propozycja studiów podyplomowych wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku. Program „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z portalem poruszającym problematykę biznesu w modzie (FashionBiznes.pl). Studia pozwolą studentom na zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu biznesu: kupiectwa, product managementu, e-commerce, handlu międzynarodowego, komunikacji, finansów oraz prawa oscylującego wokół wszystkich wyżej wymienionych zagadnień. Program studiów został zbudowany w taki sposób, aby dotknął wszystkich zagadnień, z którymi na co dzień spotyka się każda firma kosmetyczno-odzieżowa. Co więcej, zaproszona do współpracy kadra oraz inni studenci to bezcenne kontakty niezbędne do budowania swojej kariery w branży mody. Stawiamy na networking.

Cele:

Celem programu jest przekazanie praktycznej wiedzy oraz doświadczeń dotyczących skutecznego zarządzania i promocji w sektorze mody z uwzględnieniem polskich i unijnych regulacji mających zastosowanie w tej działalności, w szczególności prawa własności intelektualnej. Na naszych studiach biznes i prawo mówią jednym, zrozumiałym językiem. Jesteś menedżerem? Powinieneś znać prawo, które obowiązuje w sektorze mody. Jesteś prawnikiem? Zaznajom się z tajnikami funkcjonowania branży. Wspólnie zbudujemy zespół wykwalifikowanych specjalistów. Celem studiów jest bowiem wykształcenie kadr, które poprowadzą firmę w kierunku ekspansji w kraju i za granicą.

Jeśli chcesz się rozwijać i awansować, ten program jest dla Ciebie.

Zapraszamy!

Urszula Wiszowata oraz r.pr. Agnieszka Oleksyn – Wajda

Program

BIZNESOWE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI W SEKTORZE MODY

  • Moda — Wstęp do Rynku Mody
  • Czy warto zakładać własną markę modową?
  • Forecasting czyli Planowanie sprzedaży
  • Inventory czyli zarządzanie stanem magazynowym
  • Budżetowanie
  • Strategie sprzedaży/ e-commerce 
  • Analiza danych
  • Praca z galeriami handlowymi
  • Kim jest klient galerii handlowych – mierzenie ruchu
  • Licencje czyli biznes sprzedaży
  • Pozyskiwanie inwestorów i środków z funduszy unijnych
  • Tworzenie zespołu/HR
  • Public speaking
  • Ekspansja na rynki zagraniczne polskich spółek odzieżowych
  • Skuteczna sprzedaż

PRODUKT W SEKTORZE MODY

  • Materiałoznawstwo
  • Kupiectwo czyli Luxury Fashion Buying
  • Product development
  • Merchandising czyli zarządzanie produktem
  • Zarządzanie kolekcją
  • Visual Merchandising
  • Technologie w modzie

KOMUNIKACJA W SEKTORZE MODY

  • Kreowanie strategii komunikacji w Modzie/ Fashion Marketing (+ CASE STUDIES)
  • Praca z agencją/ Showbiznes
  • PR Korporacyjny od przetargu po egzekucję
  • Praca z mediami
  • Digital marketing
  • Social Media
  • Instagram jako narzędzie sprzedaży
  • Trendwatching czyli Badanie trendów w modzie
  • Produkcja i choreografia wydarzeń — kreowanie eventów od konceptu po realizację
  • Brand Management czyli jak sprzedawać B2B w kanale wholesale (international showrooms)
  • Dyplomacja w biznesie międzynarodowym
  • CSR
  • Zarządzanie kryzysem

BRANŻA MODOWA W ŚWIETLE PRAWA – WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, DOBRA OSOBISTE I DANE OSOBOWE NA RYNKU MODY

  • Co zyskasz chroniąc swoje wzory wzornictwo?
  • „All rights reserved” czyli jak w polskim segmencie modowym chronić twórczość
  • „Confidential” czyli czym jest tajemnica przedsiębiorstwa i jak ją skutecznie chronić na konkurencyjnym rynku
  • Ochrona marki – co i jak chronić
  • Procesowe środki ochrony praw własności intelektualnej i dóbr osobistych
  • Umowy – „must have” każdego przedsiębiorcy
  • Dobra osobiste i dane osobowe na rynku mody
  • Jak chronić wizerunek?
  • Bez kreatywnego personelu ani rusz - elementy prawa pracy oraz regulacje dotyczące twórczości pracowniczej. 

ŚWIAT ONLINE – PROMOCJA, REKLAMA, KONSUMENT I UCZCIWA KONKURENCJA

  • Handel w internecie a prawo
  • Konsument w branży fashion – za co może nas pokochać, a za co hejtować?
  • Prawne aspekty promocji i reklamy
  • (Nie)uczciwa konkurencja: formy przekroczenia granic w walce o klienta i konsekwencje takich czynów 

STRATEGIA PRAWNA W SEKTORZE MODY

  • Jak założyć spółkę modową – aspekty biznesowe i prawne
  • Jak podnieść wartość spółki modowej – aspekty biznesowe i prawne
  • Jak Feniks z popiołów – jak podnieść się po porażce – aspekty biznesowe i prawne

EGZAMIN DYPLOMOWY

Wykładowcy

Agnieszka Oleksyn-Wajda
kierownik kierunku

Radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem w doradztwie w ramach KPMG. Posiada szerokie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej dla wiodących podmiotów działających m.in. na rynku retail.  Jej zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół zagadnień dotyczących m.in. ochrony środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem branży odzieżowej, prawnych aspektów rynku mody oraz sektora retail.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Prawa Angielskiego i Europejskiego, placówki dydaktycznej Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Cambridge.

Kierownik Studiów Podyplomowych Prawo Ochrony Środowiska na Uczelni Łazarskiego oraz Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego (w tym Studiów Podyplomowych Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody).

Była stażystka w Dyrekcji Generalnej ds. Środowiska w Komisji Europejskiej w Brukseli, a także w Przedstawicielstwie Komisji Europejskiej w Polsce.

Autorka praktycznych komentarzy w serwisie LEX Online w Wydawnictwie Wolters Kluwer w zakresie prawa ochrony środowiska.

Prelegentka, wykładowca oraz autorka artykułów dotyczących wizerunku biznesowego, dress code’u, power dressing m.in. dla radców prawnych. Twórca cyklu „Prawo w dobrym stylu” w czasopiśmie radców prawnych „Temidium”.

Urszula Wiszowata
kierownik kierunku

Dziś Country Manager skandynawskiego marketplacu Miinto oraz właścicielka serwisu FashionBiznes.pl- portalu poruszającego się w temacie biznesu mody. Swoje doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku. Jej międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery. Jej ulubionymi zagadnieniami jest biznes międzynarodowy, e-commerce oraz HR.  

Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii gdzie ukończyła dwa kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy.

Zarówno dla Miinto, jak i Uczelni Łazarskiego, korzysta przede wszystkim ze swojego ekonomicznego wykształcenia i przybliża sytuacje, które rozgrywają się na rynku i na giełdzie. Od zawsze fascynował ją temat biznesu mody i HRu, stąd pojawił się pomysł na jej autorski projekt #CareerMonday w którym chętnie edukuje branże o jej zasobach i możliwościach. Nic jednak nie sprawia jej takiej radości jak mentoring innych i udowadnianie, że nie ma rzeczy niemożliwych. „Sukces jest w zasięgu każdej ręki.”

Michał Biegaj

Pracuje w branży nieruchomości komercyjnych od 2004 roku. Jest absolwentem socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł magistra. Specjalizuje się w mediacjach, negocjacjach oraz rozwiązywaniu konfliktów. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Na początku swojej drogi zawodowej pracował w Inter IKEA Centre Polska SA (Obecnie IKEA Centers). Przez blisko 4 lata zajmował się komercjalizacją projektów centrów handlowych należących do IKEA.

W latach 2007-2009 pracował jako konsultant ds. najmu powierzchni handlowych w DTZ (obecnie Cushman&Wakefield).

W roku 2009 rozpoczął prace jako menedżer ds. ekspansji w Grupie Inditex w Polsce gdzie zajmował się pozyskiwaniem powierzchni dla marek modowych grupy: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti, Zara Home.

Od roku 2015 jest Dyrektorem ds. ekspansji zagranicznej w Grupie CCC SA.

Na co dzień oprócz spraw zawodowych interesuję się filmem, teatrem oraz sportem. Jego pasją jest strzelectwo sportowe oraz sztuki walki.

W podróże służbowe i prywatne zawsze zabiera dobrą książkę. 

Monika Borzdynska

Monika jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizowała się w komunikacji społecznej. Od początku kariery zawodowej związana była głównie z dziennikarstwem. Przez trzy lata pełniła funkcję redaktor naczelnej jednej z elbląskich gazet internetowych. Przez rok pracowała jako rzecznik prasowy CSE „Światowid”, później kierowała biurem prasowym Prezydenta Elbląga Jerzego Wilka. Od stycznia 2015 roku pełni funkcję Dyrektora Ds. Komunikacji i Promocji oraz Rzecznika Prasowego w spółce PL.2012+, która zarządza PGE Narodowy. Zna język angielski i hiszpański. Interesuje się zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, prawem prasowym, prawem autorskim oraz kształtowaniem wizerunku. Prowadziła wiele warsztatów organizowanych m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”. Prowadzi wykłady w Szkole Głównej Handlowej w ramach Dni Biznesu w Sporcie. Jest członkiem kapituły „Hotel Przyjazny Rodzinie”.

Agata Brodzka-Kostrzewska

Jako marketing & PR director Agata Brodzka-Kostrzewska zarządza trzema działami Aliganza Fashion Agency: PR, showroom i projektów. We współpracy z działem strategii również kompleksowo łączy wszystkie narzędzia agencji tak, by uzyskać jak najlepsze efekty dla klientów. Brodzka-Kostrzewska była menedżerem Katarzyny Figury i Nataszy Urbańskiej oraz współwłaścicielem marki modowej Muses. Wcześniej pracowała m.in. jako PR manager w Studiu Buffo oraz w agencjach Pleon (m.in. jako dyrektor zarządzający) i Lilou. Z branżą marketingu i PR jest związana od ponad 13 lat. Realizowała projekty dla takich fimr i marek jak m.in. W.Kruk, Ecco i Colgate-Palmolive, organizowała eventy i pokazy mody. Była wykładowczynią studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz członkiem jury Złotych Spinaczy. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz podyplomowego studium public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 

 

Piotr Bucki

od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Autor książki,Life is a pitch and then you die, Porozmawiajmy o komunikacji. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii Bucki Academi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016).

Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro . Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Urszula Gacek

Urodzona i wykształcona w Wielkiej Brytanii, absolwentka Uniwersytetu w Oxfordzie, mieszka w Polsce od 1991 roku. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w charakterze analityka biznesowego, prezesa spółki akcyjnej, krajowego i europejskiego parlamentarzysty i wysokiej rangi dyplomaty w polskim MSZ – Ambasadora RP przy Radzie Europy w Strasburgu i Konsula Generalnego RP w Nowym Jorku. Zasiada w Radzie Instytutu Studiów Strategicznych w Krakowie.

Kasia Gola

Kasia Gola – researcherka oraz strateżka działań biznesowych i marketingowych w branży modowej, przy użyciu nowych technologii. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku. Współzałożycielka Flowbox.io, założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards bloga GeekGoesChic.Co, poświęconego obecności i wykorzystywaniu nowych technologii w modzie. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour,  w kategorii Online - inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech. Fanka amerykańskiego Vogue'a.

Instagram: geekgoeschic.co

Twitter: geekgoeschic

Facebook: geekgoeschic

Snapchat: geekgoeschic

 

 

 

Wojciech Gorzeń

obecnie Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta, wcześniej Senior Dyrektor w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners -  międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optamalizacji cen (światowego lidera w tym zakresie). Ekspert w zakresie strategii cenowych, optymalizacji portfela produktowego i cen pod kątem maksymalizacji zysku oraz negocjacji cenowych i sprzedaży poprzez wartość. Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym Harvard Business Review Polska, ThinkTank, CFO, Marketing w Praktyce. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, "value selling" (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży. Wykładowca studiów International MBA i Executive MBA na UEK w Krakowie, wykładowca Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute/ HBR Polska. Wielokrotny prelegent/ key note speaker na konferencjach poświęconych tematyce zarządzania przychodami, podnoszenia rentowności oraz sprzedaży poprzez wartość.

Dagmara Habiera

Twierdzi, że Visual Merchandisingu jest jedną stałą zmianą. Bez dobrze opracowanej strategii ekspozycji nie można oczekiwać dobrych wyników sprzedaży.

Od 20 lat porusza się w obszarze Visual Merchandisingu. Pracowała przy tworzeniu nowego wizerunku punktów sprzedaży marek np. Atlantic, mBank, Stara Mydlarnia. Prowadziła projekty związane z liftingiem sieci sklepów. Opracowywała standardy ekspozycyjne dla polskich i międzynarodowych firm.

Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu.

Realizowała projekty szkoleniowe, doradcze dla Magnat, Tchibo, Springfield, KappAhl, Mago S.A., Recman, Go Sport, Hard Rock Cafe, Pan Tu nie stał, Stara Mydlarnia, Real line, BoomBook, DTZ, Bioderma, Galeria Katowicka, mBank, Doktor Zdrowie SA, King Cross, Amoaena, Jubitom, Stara Papiernia, Terpiłowski.

Cyklicznie prowadzi wykłady na Targach: Kieleckie Targi Zabawek, KIDO, Salonie Bielizny w Łodzi, Retail Expo, Forum VM.

Publikuje artykuły na temat w magazynach branżowych VM w: Galerie Handlowe, Branża dziecięca, Modna Bielizna.

Monika Kapłan

Jeśli faktycznie ktoś zna się na modzie i rozumie nas, konsumentów, to jest to właśnie Monika Kapłan - Gerc, która współtworzyła strategie wielu polskich marek odzieżowych.

Karierę zawodową rozpoczynała we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu LPP i Deni Cler.

Dziś dyrektor marketingu w marce Reserved, w której jest odpowiedzialna za marketing globalny w 19 krajach, w których obecne są marki LPP oraz projekt strategiczny: wprowadzenie marki na rynek brytyjski. Na swoim koncie ma współpracę z Kate Moss czy Cindy Crawford.

Magdalena Karolkiewicz i Ania Urbańska

czyli dwuosobowy team działu PR&marketing marki bizuu. Magda związana jest z marką od ponad 4 lat. Przez ten czas miała możliwość uczestniczyć w życiu marki i rozwijać się razem z nią.Ania dołączyła do BIZUU 1,5 roku temu, a jej wcześniejsze doświadczenie projektowe pozwoliło jej z powodzeniem wkroczyć w świat mody. Na zajęciach opowiedzą studentom o licencjach w modzie.

Marcin Lewoszewski

Radca Prawny, CMS Cameron McKenna

Zajmuje się ochroną danych osobowych oraz zagadnieniami e-commerce. Na co dzień doradza klientom z sektora usług finansowych, mediów i handlu elektronicznego. Przed dołączeniem do CMS Cameron McKenna pracował w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz cloud computingu, organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Jest wyróżniany przez międzynarodowy ranking Chambers and Partners jako ekspert w zakresie ochrony prywatności. Dziennik Gazeta Prawna przyznał mu tytuł Rising Star - jako jednemu z 30 wschodzących gwiazd na polskim rynku prawniczym.

Zbigniew Nasiłowski

Jest absolwentem renomowanych uczelni biznesowych: Harvard Business School, IESE University of Navarra oraz Szkoły Głównej Handlowej.

Posiada dwudziestoletnie wszechstronne doświadczenie zawodowe zdobyte w różnych branżach, zarówno w dobrze zorganizowanych korporacjach jak i firmach wymagających restrukturyzacji.

Odpowiadał za finanse, przejęcia innych firm, restrukturyzacje, optymalizacje kosztowe oraz wprowadzał strategie podnoszące wartość firm a ostatnio jako członek Zarządu Próchnik S.A. odpowiadał za sprzedaż marki Próchnik.

Wcześniej także zarządzał spółkami giełdowymi. Najpierw jako dyrektor finansowy w spółce Drosed potem jako członek zarządu w ZPW Grajewo S.A a także jako Prezes Zarządu w Animex S.A.

Przez wiele lat był CFO w SAP Polska oraz CFO dla Regionu Europy Centralnej w SAP AG. Był także członkiem zarządu P4 (PLAY) oraz CFO w ENEL- MED S.A.

 

 

Katarzyna Niezgoda

Managing Partner w Firmie Tower Executive Search

Uznany ekspert ds. zarządzania zmianą.

Ma bogate doświadczenie w nadzorowaniu procesów fuzji i przejęć. Z wykształcenia prawnik, pracę zawodową rozpoczęła w kancelarii adwokackiej. Następnie przeszła do biznesu, gdzie pełniła wiele menedżerskich stanowisk w obszarze HR. Od 1997 roku zasiadała w zarządach firm Nestlé Polska, BPHoraz Pekao. Od grudnia 2010 roku do czerwca 2012 roku pełniła funkcję prezesa spółki DCG, właściciela marki Deni Cler Milano.Na swoim koncie ma wiele zawodowych wyróżnień, miedzy innymi tytuł Dyrektora Personalnego Roku, wyróżniona wśród najbardziej wpływowych Polek magazynu Forbes oraz Home & Market.

 

 

 

Katarzyna Nosal-Gorzeń

Doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem w branżach: nieruchomości, energetyka, FMCG, ochrona zdrowia, partnerstwo publiczno - prywatne, telekomunikacja (Licencja doradcy podatkowego numer 09786 od 2002 roku). Wspiera klientów/zarządy korporacji w podejmowaniu i optymalizacji decyzji podatkowych przynoszących znaczne oszczędności podatkowe i korzyści finansowe. Posiada szerokie wykształcenie i biegłą znajomość przepisów podatkowych i rozwiązań finansowych zarówno polskich jak i międzynarodowych. Zajmuje się oceną ekonomiczną projektów inwestycyjnych od strony podatkowej, procesami merger & acqusition, stukturyzacją nabyć/sprzedaży oraz finansowania, wprowadzaniem firm na rynek polski. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami, funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi oraz infrastrukturalnymi.

Diana Okular

od 17 lat związana z branżą odzieżowo-obuwniczą, a od ponad 7 lat - z e-commerce.

Absolwentka  Uniwestytetu Ekonomicznego w Krakowie, przez pierwsze 9 lat kariery zawodowej pracowała dla marek grupy LPP, początkowo jako Kupiec, potem jako Product Manager, odpowiadając za proces tworzenia produktu (budżetowanie, projektowanie oraz zakupy) oraz zarządzanie jego sprzedażą. Negocjowała kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie, odpowiadała za kontrolę jakości i sprzedaż przygotowanych kolekcji. 

Następnie  w Answear.com jako Dyrektor Zakupu odpowiadała za ofertę spółki i realizację jej sprzedaży. Negocjowała kontrakty z dostawcami europejskimi, kupując gotowe kolekcje odzieżowe i obuwnicze od największych w Europie, jak PUNTO FA (Mango), PVH (Hilfiger Sportswear, Calvin Klein Jeans), G-Star BV, grupa Bestseller ( Jack & Jones, ONLY, VERO MODA), Marc o'Polo i wieloma innymi. Wraz ze swoim zespołem prowadziła do sprzedaży ponad 200 marek odzieżowych polskich i zagranicznych. Juror w wielu konkursach stylistycznych jak "BITWA STYLISTÓW" czy "PROJEKT PACKSHOT".

W ubiegłym roku dołączyła do zespołu ALLEGRO, gdzie jako Business Unit Manager odpowiada za operacje własne Allegro w zakresie mody.

Marek Oleksyn

Radca prawny, Counsel w Zespole Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii w kancelarii CMS.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Studiów Prawa Własności Intelektualnej na tej uczelni. Posiada również stopień magistra francuskiego i europejskiego prawa gospodarczego na Uniwersytecie w Poitiers.

Specjalizuje się w ochronie własności intelektualnej, w tym patentów, znaków towarowych, wzorów i praw autorskich oraz w sprawach dotyczących przeciwdziałania nieuczciwej konkurencji. Reprezentuje klientów z wielu segmentów gospodarki (w tym sektora finansowego, IT, komputerowego i medycznego) w postępowaniach sądowych, arbitrażowych oraz w postępowaniach spornych przed Urzędem Patentowym RP. Doradza w sprawach z zakresu transferu i restrukturyzacji praw własności intelektualnej oraz przy projektach badawczo-rozwojowych. Posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w doradztwie w zakresu prawa własności intelektualnej, w tym w szeregu transakcji i postępowań transgranicznych.  

Autor i współautor wielu publikacji dotyczących ochrony własności intelektualnej w prasie polskiej i zagranicznej (m.in. Managing Intellectual Property, CEE Legal Matters i LexisNexis) w tym międzynarodowych publikacji książkowych Wolters Kluwer i CILS dotyczących odpowiedzialności za produkt niebezpieczny, nieuczciwych praktyk rynkowych oraz ochrony renomy. Wyróżniony przez międzynarodowy ranking Legal500 jako Next Generation Lawyer. Jest członkiem międzynarodowych organizacji zajmujących się ochroną własności intelektualnej: INTA (uczestniczy w pracach jednego z komitetów tej organizacji) oraz Marques. Wykłada na Uczelni Łazarskiego w Warszawie w ramach programu MBA Energetyka, a także podyplomowych studiów Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody oraz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Prelegent na konferencjach i warsztatach dotyczących ochrony własności intelektualnej.

Justyna Pilniakowska

Dyrektor Kolekcji w firmie OTCF S.A. będącej właścicielem marki 4F, odpowiedzialna za produkcję odzieży sportowej. Od stycznia, z powodzeniem zarządza zespołem projektującym i produkującym kolekcje olimpijskie dla Polskiego, Serbskiego i Łotewskiego Komitetu Olimpijskiego a także kolekcje startowe, reprezentacyjne i treningowe. 

Przechodząc kolejne szczeble kariery pozyskała szerokie kwalifikacje w zakresie budowy strategii marki, analizy sprzedaży, kontroli poziomu marż czy organizacji procesu zakupowego w branży tekstylnej, poparte ponad 8-letnią praktyką zawodową. Posiada szeroką wiedzę ekspercką w zakresie doboru tkanin, procesu produkcji oraz analizy trendów.

Pracując dla marek takich jak Simple, Guess czy Solar zdobyła wiedzę na temat planowania kolekcji, zarządzania dostawami, negocjacji a także współpracy z dostawcami zarówno z rynków europejskich jak i azjatyckich.  

Jej zamiłowanie do mody i wyczucie trendów powoduje chęć ciągłego doskonalenia, zdobywania wiedzy i rozwijania produktu z najwyższą dbałością o jakość. 

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Kształtowanie Jakości Produktów.

Agnieszka Polkowska

Naukowczyni, trendwatcher, strateg. Założycielka studia obserwacji i wdrażania trendów w sektorach mody i lifestyle'u TRENDSPOT.

Współtwórczyni kolektywu strategiczno-kreatywnego POP UP GRUPA. Przez prawie 10 lat pracowała z LPP – największą firmą odzieżową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnie prognozuje trendy i zajmuje się rozwojem takich marek jak MTV, Gosia Baczyńska, BOHOBOCO, Loft 37, Fiore, WEAVE czy TOVA. Jej unikatowe podejście do budowania scenariuszów przyszłości docenił m.in. holenderski think tank MARE Research, którego została ekspertem oraz portal Trend Tablet powstały z inicjatywy samej Li Edelkoort – Agnieszka Polkowska jest częścią jego redakcji.

Agnieszka Przybylska

Od siedemnastego roku życia pracowała dla renomowanych agencji modelek we Włoszech, Austrii, Niemczech, Grecji, Japonii i Szwajcarii - pracując w dla prestiżowych marek w showroomach sprzedażowych, biorąc udział w pokazach mody i sesjach zdjęciowych m.in. dla D&G; Philosophy di Alberta Ferretti, MaxMara, Narciso Rodriguez, Akris, Gianfranco Ferre, Cerutti w Polsce i zagranicą.
Po skończeniu studiów kolejne doświadczenia w branży zdobywała jako sales manager, a następnie brand manager marek: Ice Iceberg, Just Cavalli, Richmond, Stella McCartney Lingerie, Elle Mcpherson Intimates. Z marką Ice Iceberg koordynowała otwarcia salonów monomarkowych w Polsce. Uczestniczyła w licznych szkoleniach i prezentacjach dla kupców, agentów, dystrybutorów marek w Polsce i zagranicą.
Od lipca 2014 roku jest współwłaścicielką własnej, międzynarodowej agencję sprzedażowej [WAW]Fashion Sales&PR Agency pomagającej polskim markom wejść na rynki zagraniczne oraz markom zagranicznym wejść na rynek polski. Poprzez Agencję współpracuje z międzynarodowymi showroomami i domami mody m.in. takich marek, jak: KARL LAGERFELD, UNGARO, JOHN GALLIANO PARIS, N21, COLMAR, MOS MOSH, MANEBI, MOSCHINO, VERSACE, RACHEL ZOE, ZOE KARSSEN.
W swojej pracy skupia się na budowaniu relacji pomiędzy polskimi markami, a zagranicznymi agentami i dystrybutorami. Nieustająco i z pasją kształci polskie marki w zakresie przygotowania marki oraz produktu do wejścia w kanał multibrandowy. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych strategii ekspansji zagranicznej marek z sektora branży modowej. Za cel stawia sobie nauczenie studentów „sztuki kontraktacji” oraz przeprowadzenia globalnej kampanii sprzedaży.  

 

 

 

Magdalena Rozenfeld

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, którą fascynuje i intryguje świat nieodkrytych możliwości jakim jest moda. Reżyser pokazów, projektantka, stylistka. Absolwentka, doktorantka, wykładowca łódzkiej ASP oraz warszawskiej MSKPU, finalistka i laureatka wielu, zarówno polskich jak i międzynarodowych konkursów dla projektantów.

Pracowała jako projektantka ubioru w kilku polskich firmach odzieżowych, w tym była wieloletnim projektantem w Hexeline. W swoim dorobku zawodowym ma stylizacje do kilkudziesięciu sesji zdjęciowych, reklam, teledysków, filmów oraz pokazów mody.

Reżyserowała pokazy dla takich marek jak Bruno Bannani, Agatha de la Prada, Gatta, Alles, Z.One Concept, Contifibre, Toyota w także w ramach Fashion Philosphy Fashion Week Poland.

Na swoim koncie ma między innymi reżyserię dla takich projektantów jak Mariusz Przybylski, Mads Dinesen, Natalia Jaroszewska, Agata Wojtkiewicz czy duetów projektowych: MMC, Paprocki i Brzozowski Hector i Karger.

 

 

dr Magda Rycak

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Doktor nauk prawnych. Radca prawny specjalizująca się w indywidualnym i zbiorowym prawie pracy. Wieloletni wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Od października 2015 r. prawnik w Zespole Prawa Pracy NSZZ "Solidarność" przy Radzie Dialogu Społecznego. Od 2009 r. adiunkt w Katedrze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych w Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W latach 2010-2015 prodziekan Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Od 2009 r. kierownik studiów podyplomowych "Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych - kadry i płace" w Uczelni Łazarskiego. W latach 2012-2015 zastępca sędziego Trybunału Administracyjnego przy Radzie Europy. W latach 2008-2013 adiunkt w Polskiej Akademii Nauk. W latach 2000-2007 wykładowca prawa pracy na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z prawa pracy oraz ochrony danych osobowych.

rycak.pl

Robert Ryzek

magister dziennikarstwa i komunikacji społecznej, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2012 pracuje w branży dóbr luksusowych. Fashion Buyer ekskluzywnego Domu Handlowego VITKAC. Pół roku podróżując pomiędzy Paryżem, Mediolanem i Florencją wybiera kolekcje najbardziej luksusowych
marek modowych, tj. GUCCI, BALENCIAGA, CHLOE, CELINE, SAINT LAURENT PARIS, GIVENCHY, jak również marek streetwear'owych tj. VETEMENTS czy GOSHA RUBCHINSKIY.
Odpowiedzialny jest zarówno za wybór kolekcji RTW (ready to wear) i akcesoriów z działu damskiego i męskiego.
Jako Buyer segmentu high fashion kreujący trendy uważa, że im dłużej pracuje się w modzie, tym bardziej zdaje się sobie sprawę, że nie chodzi tylko o ubrania, a o ludzi.
Visual Merchandiser w warszawskim butiku jednego z najstarszych domów mody – LANVIN, tworzył jedne z najbardziej finezyjnych i oryginalnych witryn sklepowych w Warszawie, za które otrzymał wyróżnienia
m.in. z Paryża, a publikacje jego prac z dziedziny VM ukazywały się w lifestyle'owych magazynach modowych.

 

 

Ania Sołtys

Manager branży fashion z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizuje się w budowaniu strategii produktowych, procesach tworzenia kolekcji oraz zarządzaniu zespołami kreatywnymi.

Od 2005 roku związana z największą polską firmą segmentu mass-fashion – LPP S.A., gdzie zarządza kolekcjami w Dep. Przygotowania Produktu Reserved. Aktualnie prowadzi całkowicie nowy, pionierski projekt dla LPP – Studio Produktowe RESERVED w Warszawie, gdzie budując nowe struktury i wdrażając innowacyjne procesy, tworzy kolekcje kapsułowe.

Absolwentka nauk politycznych na UG, zarządzania kryzysowego na WSM w Gdyni oraz Sustainable Development na The Baltic Univerity Uppsalla. Specyfikę wiedzy branżowej w zakresie „Fashion buying and merchandising” konsultowała we współpracy z London Collage of Fashion i Central St.Martin’s w Londynie. Zdobytym doświadczeniem i wieloletnią praktyką dzieli się na wykładach, warsztatach i szkoleniach - na swoim koncie ma kolaboracje z SAPU, ViaModa, GGC.

Magdalena Szaniawska

Od ponad 13 lat związana z branżą handlową w segmencie Fashion. Swoją karierę zawodową zaczynała jako asystent sprzedaży w butikach, była również Dyrektorem Handlowym, a finalnie współwłaścicielką własnej Agencji sprzedażowej w Polsce. Wieloetapowość pracy pozwoliła jej, jak sama to określa: „na dogłębne zrozumienie potrzeb i poszerzanie wiedzy w każdym aspekcie…”. Specjalistka od budowania relacji między marką a konsumentem, ogromną wiedzę merytoryczną oraz doświadczenie wykorzystuje w odniesieniu do kreowania i analizy umów handlowych, a także reguł rządzących branżą mody od strony formalnej.
Przez wiele lat pracowała dla: Giorgio Armani, Versace, Pierre Balmain, Karl Lagerfeld, Colmar Originals.
Obecnie rozwija własną Agencję Mody, skupiając się na wprowadzaniu najlepszych marek zagranicznych na rynek Polski, eksportując marki polskie na rynki globalne. Swoim studentom chce przekazać jak najwięcej informacji oraz wiedzy o tym, jak odnieść sukces w branży Fashion.

Justyna Wilczyńska-Baraniak

adwokat, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, Columbus School of Law, Catholic University of America, 2002 oraz International Trade and Business Summer Program – Columbus School of Law, Catholic University of America, 2003. Ukończyła także studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej, Polskie i Europejskie Prawo Spółek, 2004, a także studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, 2008.
Posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w zakresie doradztwa na rzecz polskich i międzynarodowych korporacji w kwestiach dotyczących ochrony własności intelektualnej, w tym w szczególności w zakresie patentów, znaków towarowych, wzorów przemysłowych, praw autorskich i nieuczciwej konkurencji. Reprezentuje klientów w zakresie naruszeń praw własności intelektualnej na obszarze CEE i UE w sprawach celnych, a także w sporach przed sądami powszechnymi, Sądzie Najwyższym, Urzędzie Patentowm, sądach administracyjnych, a także Naczelnym Sądem Administracyjnym. Jako reprezentant amerykańskiego producenta urządzeń technologii ubieralnej prowadziła liczne szkolenia produktowe na terytorium UE.  Doradzała także międzynarodowej organizacji skupiającej czołowych producentów programów komputerowych na świecie i prowadziła działania zmierzające do ochrony praw autorskich do oprogramowania komputerowego.
Jest prawnikiem rankingowym i rekomendowanym w zakresie rozstrzygania sporów sądowych za sprawne doradztwo i doskonałą reprezentację klientów w wielojurysdykcyjnych sporach sądowych (I AM Patent 1000,2016,2017,2018). Jest także wyróżniana w rankingach Chambers Europe (2017, 2018), Chambers Global (2017, 2018) oraz Legal 500 (2018). Współautor publikacji książkowej „Własność intelektualna. Wybrane zagadnienia praktyczne” (2013, Lexis Nexis) oraz autorem innych publikacji zarówno krajowych jak i zagranicznych. Brytyjski magazyn „Your Guide” opublikował jej artykuł „Polish Online Games Sector Booming.”

Zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
  • Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
  • Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów;
  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na studia jest dostarczenie:

  • wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
  • CV;
  • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia);
  • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej.

W przypadku przesyłania danych osobowych droga mailową należy wysyłać pliki zaszyfrowane, skompresowane (np. programami 7 zip, winzip, winrar) oraz zabezpieczone hasłem. Wykorzystane hasło prosimy przesłać do dziekanatu CKP w odrębnym mailu lub wiadomości SMS pod numer telefonu: (+48) 513 037 918**

Osoba przyjęta na studia po otrzymaniu informacji o uruchomieniu studiów* jest zobligowania do przedłożenia:

  • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu weryfikacji zgodności
  • dowodu wpłaty czesnego
  • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

*Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

**Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@lazarski.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    • realizacji procesu kształcenia,
    • dokumentacji przebiegu studiów, kursu, warsztatu,
    • wykonania przez Administratora obowiązków informacyjnych, archiwizacyjnych i statystycznych
    na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) , c) i e) ogólnego rozporządzenie o ochronie danych- RODO oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu:
    • organizacji wydarzeń, konferencji konkursów, promocji, ankiet, 
    • prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań marketingowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora, w tym w formie mailingu, 
    • realizacji obowiązków wynikających z umów wzajemnych w zakresie informowania o partnerach ich usługach i produktach, w tym w formie mailingu,
    • prowadzenia monitoringu wizyjnego
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – RODO oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów lub do momentu odwołania zgody.
  6. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu,
  8. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu,
  9. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  10. w niektórych sytuacjach mamy prawo przekazać dalej Pani/Pana dane – jeśli będzie to konieczne, aby Administrator mógł świadczyć usługi, przy czym dane te będą przekazywane wyłącznie osobom i podmiotom, których Administrator upoważni i którym zleci czynności przetwarzania danych,
  11. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym jest obligatoryjne.

Opłaty za studia

Studia Podyplomowe czesne2 raty4 raty
Prawo i zarządzanie w sektorze mody5700 zł5900 zł6100 zł
  • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*cena obowiązuje do 30.11.2018 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

Terminy płatności

Płatność jednorazowa

  • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Płatność ratalna

Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 1 lutego 2019 r.

Terminy płatności czesnego w czterech ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 15 grudnia 2018 r.
  • III rata - do 1 lutego 2019 r.
  • IV rata - do 1 kwietnia 2019 r.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

Deutsche Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019