Typ szkolenie
Termin 24-25 listopada 2018 r.
Wymiar godzinowy 16h
Cena 720 zł
Rekrutacja trwa!

Opis szkolenia

Dla kogo?

Warsztaty dedykowane są dla osób prowadzących marki modowe, współpracujących z branżą fashion, organizatorów eventów modowych, managerów zarządzających markami modowymi, a także projektów.

Przesłanki

Media społecznościowe stanowią obecnie jedno z najważniejszych narzędzi kreowania wizerunku marki w sieci. Szereg możliwości jakie niesie za sobą działalność w branży fashion w social mediach idzie w parze z zagrożeniami, których zbagatelizowanie może doprowadzić markę do poważnego kryzysu wizerunkowego. Marki, których nie ma w mediach społecznościowych, mogą być postrzegane jako niegodne uwagi, mało przystępne, nieprofesjonalne i nienowoczesne. Jednocześnie marki muszą być przygotowane na to, że media (w tym social media) to nie tylko olbrzymi potencjał marketingowy, ale także – miejsca, gdzie mogą rodzić się poważne kryzysy wizerunkowe.

Cele

Szkolenie ma na celu przeanalizowanie kryzysów wizerunkowych w branży fashion poprzez zidentyfikowanie przyczyn ich powstania, zaproponowanie działań w obliczu sytuacji kryzysowej oraz praktyczną część związaną z radzeniem sobie w sytuacjach kryzysowych.

Atuty

    • Zdobycie praktycznej wiedzy na temat kryzysów wizerunkowych
    • zapoznanie się z podejściem do radzenia sobie sytuacjach kryzysowych w praktyce
    • po odbyciu szkolenia uczestnicy będą potrafili analizować kryzysy, wdrożyć działania mające na celu przeciwdziałanie takim sytuacjom oraz będą potrafili sprawnie prowadzić komunikację antykryzysową
    • najbardziej aktywny uczestnik szkolenia będzie miał możliwość wziąć udział w przygotowaniach do wydarzenia całostadionowego odbywającego się na PGE Narodowym oraz w samym wydarzeniu (np. koncert).

    Program

    Część teoretyczna

    1. Analiza kryzysu

    • Etymologia kryzysu
    • Rodzaje kryzysów i ich skala
    • Pierwsze 24 godziny
    • Zasada 5 P
    • Efekt śnieżnej kuli
    • Zdenerwowany klient: czego nie wolno robić?
    • Powiedzieć przepraszam?
    • Jak przeciwdziałać kryzysowi?
    • Bezpieczeństwo przede wszystkim
    • Błędy popełniane przed kryzysem i w trakcie kryzysu

    2. Komunikacja w kryzysie

    • Kto, co, komu, gdzie i jak komunikować?
    • Komunikaty jawne i niejawne w kryzysie
    • Negocjacje, Mediacje, Perswazja
    • Elementy PR kryzysowego
    • Dialog w kryzysie
    • Jak kryzys przekuć w sukces?

    3. Zespół kryzysowy i manual kryzysowy

    • Zanim ruszy lawina
    • Wprowadzenie procedur
    • Przykładowe manuale

    4. Narzędzia

    • Monitoring mediów
    • Statystyki
    • Analizy i rozmowy z pracownikami
    • Do czego można wykorzystać sm jako markę?
    • Po co Ci ambasadorzy marki?

    Część praktyczna

    1. Wystąpienia przed kamerą, konferencje prasowe

    • Przygotowanie przekazu
    • Jak się zachowywać: mowa werbalna i niewerbalna
    • Techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami: jak przekuć je w pozytywną reakcję
    • Zasady używania pomocy wizualnych
    • Sposoby reagowania na prowokacje i manipulacje
    • Sposoby radzenia sobie z negatywnymi komentarzami
    • Jak skutecznie zamknąć kryzys?
    • Interakcja z rozmówcą

    Wykładowcy

    Monika Borzdyńska

    jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizowała się w komunikacji społecznej. Od początku kariery zawodowej związana była głównie z dziennikarstwem. Przez trzy lata pełniła funkcję redaktor naczelnej jednej z elbląskich gazet internetowych. Przez rok pracowała jako rzecznik prasowy CSE „Światowid”, później kierowała biurem prasowym Prezydenta Elbląga Jerzego Wilka. Od stycznia 2015 roku pełni funkcję Dyrektora Ds. Komunikacji i Promocji oraz Rzecznika Prasowego w spółce PL.2012+, która zarządza PGE Narodowy. Zna język angielski i hiszpański. Interesuje się zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, prawem prasowym, prawem autorskim oraz kształtowaniem wizerunku. Prowadziła wiele warsztatów organizowanych m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”. Prowadzi wykłady w Szkole Głównej Handlowej w ramach Dni Biznesu w Sporcie. Jest członkiem kapituły „Hotel Przyjazny Rodzinie”.

    Opłaty za szkolenie

    Szkolenie czesne

    Komunikacja kryzysowa w branży Fashion

    720 zł

    Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego

    Deutsche Bank Polska S.A.
    29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

    tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019

    Zasady rekrutacji

    Obowiązują zapisy poprzez formularz aplikuj on-line.

    Kursy otwarte są dla wszystkich, którzy uiszczą opłatę rekrutacyjną.

    KONTAKT

    Centrum Kształcenia Podyplomowego
    Uczelnia Łazarskiego
    ul. Świeradowska 43
    02-662 Warszawa

    Sektor "E" pokój 56

    e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
    tel. 22 54-35-322

    Partnerzy