Typ szkolenie
Terminy 20-21 i 27-28 października 2018 r.
Wymiar godzinowy 40h
godziny zajęć 9:30-17:30 (wstępne godziny)
Cena 1 495zł
Rekrutacja trwa!

Opis szkolenia

Dla kogo?

Program jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych ekspansją na rynki zagraniczne w kanałach 2B2. Z tej wiedzy skorzystają zarówno osoby prowadzące swoją działalność, jak i managerowie projektantów czy managerowie i specjaliści ds. ekspansji w korporacjach z segmentu fashion.

Cel

Funkcjonowanie marki na rynku odzieżowym powinno przede wszystkim skupiać się na stworzeniu atrakcyjnej oferty i sprzedaży w kanałach wholesale. Celem programu jest przygotowanie studentów, zarówno teoretycznie jak i praktyczni, do konkurowania ze swoim produktem na rynku B2B poprzez opracowanie odpowiedniej dokumentacji, poprawne ustalenie cen i marż kolekcji oraz skuteczne negocjacje z kupcami.

Atuty

Zajęcia prowadzone są przez ekspertki i właścicielki jednego z największych showroomów w Polsce. Wiedza przekazywana jest w bardzo przystępny sposób a daty zajęć pozwalają studentom na przygotowanie odpowiednich materiałów na kolejny zjazd.

 

Program

  • B2B vs. B2C- Czym różni się sprzedaż detaliczna od hurtowej w modzie?
  • Kanały dystrybucji B2B - targi, showroomy;
  • Kalendarz modowy;
  • Jak ustalić odpowiednią cenę w kanale sprzedaży hurtowej?
  • Właściwa marża, czyli jaka?
  • Kampanie sprzedaży - na czym polegają?
  • Kontraktacje - jak do nich dochodzi?
  • Wymagane dokumenty przez kupców;
  • Platformy online, z których warto skorzystać;
  • Co jeszcze należy wziąć pod uwagę w handlu B2B: dyplomacja, budowanie relacji;
  • Z jakimi finansami wiąże się wejście na rynek zagraniczny.

*** Program jest częścią kafeteryjnego programu nauczania, w którym zebrane godziny lekcyjne z danej dziedziny mogą być zakwalifikowane do dyplomu Studiów Podyplomowych.

Wykładowcy

Agnieszka Przybylska

Od siedemnastego roku życia pracowała dla renomowanych agencji modelek we Włoszech, Austrii, Niemczech, Grecji, Japonii i Szwajcarii - pracując w dla prestiżowych marek w showroomach sprzedażowych, biorąc udział w pokazach mody i sesjach zdjęciowych m.in. dla D&G; Philosophy di Alberta Ferretti, MaxMara, Narciso Rodriguez, Akris, Gianfranco Ferre, Cerutti w Polsce i zagranicą.
Po skończeniu studiów kolejne doświadczenia w branży zdobywała jako sales manager, a następnie brand manager marek: Ice Iceberg, Just Cavalli, Richmond, Stella McCartney Lingerie, Elle Mcpherson Intimates. Z marką Ice Iceberg koordynowała otwarcia salonów monomarkowych w Polsce. Uczestniczyła w licznych szkoleniach i prezentacjach dla kupców, agentów, dystrybutorów marek w Polsce i zagranicą.
Od lipca 2014 roku jest współwłaścicielką własnej, międzynarodowej agencję sprzedażowej [WAW]Fashion Sales&PR Agency pomagającej polskim markom wejść na rynki zagraniczne oraz markom zagranicznym wejść na rynek polski. Poprzez Agencję współpracuje z międzynarodowymi showroomami i domami mody m.in. takich marek, jak: KARL LAGERFELD, UNGARO, JOHN GALLIANO PARIS, N21, COLMAR, MOS MOSH, MANEBI, MOSCHINO, VERSACE, RACHEL ZOE, ZOE KARSSEN.
W swojej pracy skupia się na budowaniu relacji pomiędzy polskimi markami, a zagranicznymi agentami i dystrybutorami. Nieustająco i z pasją kształci polskie marki w zakresie przygotowania marki oraz produktu do wejścia w kanał multibrandowy. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych strategii ekspansji zagranicznej marek z sektora branży modowej. Za cel stawia sobie nauczenie studentów „sztuki kontraktacji” oraz przeprowadzenia globalnej kampanii sprzedaży.  

 

 

 

Magdalena Szaniawska

Od ponad 13 lat związana z branżą handlową w segmencie Fashion. Swoją karierę zawodową zaczynała jako asystent sprzedaży w butikach, była również Dyrektorem Handlowym, a finalnie współwłaścicielką własnej Agencji sprzedażowej w Polsce. Wieloetapowość pracy pozwoliła jej, jak sama to określa: „na dogłębne zrozumienie potrzeb i poszerzanie wiedzy w każdym aspekcie…”. Specjalistka od budowania relacji między marką a konsumentem, ogromną wiedzę merytoryczną oraz doświadczenie wykorzystuje w odniesieniu do kreowania i analizy umów handlowych, a także reguł rządzących branżą mody od strony formalnej.
Przez wiele lat pracowała dla: Giorgio Armani, Versace, Pierre Balmain, Karl Lagerfeld, Colmar Originals.
Obecnie rozwija własną Agencję Mody, skupiając się na wprowadzaniu najlepszych marek zagranicznych na rynek Polski, eksportując marki polskie na rynki globalne. Swoim studentom chce przekazać jak najwięcej informacji oraz wiedzy o tym, jak odnieść sukces w branży Fashion.

Opłata za szkolenie

Szkolenie czesne

Jak sprzedawać modę za granicą w kanałach B2B

1 495 zł

Opłatę należy uiścić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego

Deutsche Bank Polska S.A.
29 1910 1048 2209 0006 3981 0004

tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2018/2019

Zasady rekrutacji

Obowiązują zapisy poprzez formularz aplikuj on-line.

Kursy otwarte są dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie opłaty rekrutacyjnej.

KONTAKT

Centrum Kształcenia Podyplomowego
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56

e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Partnerzy