E-Commerce

specjalizacja na kierunku Zarządzanie

Trwa rekrutacja międzysemestralna

Zdobądź specjalistyczną wiedzę w zakresie uwarunkowań oraz zastosowania Internetu w marketingu!
Trwa rekrutacja międzysemestralna

Przyjęcia na studia wyłącznie z procedury przeniesienia, uznania dorobku zawodowego oraz uznania pokrywających się przedmiotów.


Opis specjalności

Celem kształcenia na specjalności 'E-commerce' jest zdobycie specjalistycznej wiedzy w zakresie uwarunkowań oraz zastosowań Internetu w marketingu, modeli e-commerce, specyfiki funkcjonowania społeczności internetowych, wykorzystania social mediów w działalności marketingowej przedsiębiorstw oraz nabycie umiejętności dotyczących zarządzania sklepem internetowym i prowadzeniem kampanii reklamowych, a także działań z zakresu public relations w Internecie.

Opiekun specjalności

Michał Pienias

  • Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego (2007). Doktoryzował się na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego (2012).
  • Od 2014 roku wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji oraz na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.

Dowiedz się więcej

Korzyści z wyboru studiów

Wybierając specjalność 'E-commerce':

  • zdobędziesz umiejętności niezbędne do poprowadzenia własnej działalności internetowej;
  • nauczysz się opracowywać i efektywnie realizować strategię e-marketingową;
  • poznasz specyfikę funkcjonowania społeczności w Internecie;
  • dowiesz się, jak prowadzić kampanię reklamową i działania PR-owe w sieci.

Kadra

Cennik i zniżki

 rok 1rok 2rok 3
Ilość rat: 112840 PLN13560 PLN14280 PLN
Ilość rat: 26420 PLN6780 PLN7140 PLN
Ilość rat: 43210 PLN3390 PLN3570 PLN
Uniquely enhance 2.0 communities without next-generation outsourcing. Intrinsicly orchestrate an expanded array of e-services vis-a-vis global web services. Authoritatively develop high standards in leadership for resource sucking vortals. Uniquely aggregate standardized portals before seamless portals. Monotonectally.
Uniquely enhance 2.0 communities without next-generation outsourcing. Intrinsicly orchestrate an expanded array of e-services vis-a-vis global web services. Authoritatively develop high standards in leadership for resource sucking vortals. Uniquely aggregate standardized portals before seamless portals. Monotonectally.

Zasady rekrutacji

1. ZAREJESTRUJ SIĘ ONLINE

Na studia w Łazarskim możesz zapisać się naprawdę łatwo:

•    sprawdź zasady kwalifikacji,
•    skompletuj wymagane dokumenty,
•    wypełnij formularz rekrutacyjny

i rozpocznij proces aplikacji na studia!

2.    DOKONAJ OPŁATY REKRUTACYJNEJ I ZŁÓŻ DOKUMENTY

Opłata rekrutacyjna to 85 zł* (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online)

*Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego zwolnieni są z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.

3.    JESTEŚ STUDENTEM!

Witaj w gronie studentów Uczelni Łazarskiego! Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata.

Przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią Ci pierwsze dni nauki: NIEZBĘDNIK STUDENTA
 

E-Commerce
język wykładowy:
polski
czas trwania studiów:
3 lata
wydział:
Wydział Ekonomii i Zarządzania
stopień studiów:
Studia I stopnia
forma studiów:
  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne
Zarejestruj się