Temat wykładu: Marketing in the Global Economy. The Good, the Bad and the Ugly
Kiedy : wtorek 5 kwietnia godzina 11:15
Gdzie: Uczelnia Łazarskiego, aula 130
Wykład poświęcony będzie roli Wall Street w wytyczaniu kierunków rozwoju gospodarki globalnej.
Prowadzący poszuka odpowiedzi między innymi na następujące pytania:
-jak firmy międzynarodowe zaadaptowały programy marketingowe do gospodarki globalnej?
-kogo w ogóle obchodzi, że ludzie głodują?
-dlaczego globalizacja ma coraz szpetniejsze oblicze?
-czy firmy międzynarodowe są w stanie cię przekonać, że ocieplenie to farsa?
-czy globalna wioska jest mitem?
-czy jest dla Ciebie miejsce w nowej gospodarce globalnej?
-czy jesteś tak zglobalizowany jak świat?
-im więcej cię uczą, tym mniej wiesz!
-co stało się z ubogimi ludźmi podczas globalizacji?
Thomas M. Gresk - absolwent MBA Uniwersytetu Wisconsin, ponad 30 lat pracował dla międzynarodowych korporacji takich jak: Philip Morris, Leo Burnett Advertising, Holsten Breweries and Geddes Capital Management. Jako dyrektor zarządzający w agencji Leo Burnett Polska był odpowiedzialny między innymi za tworzenie kampanii strategicznych i reklamowych dla Ministerstwa Finansów, Procter & Gamble, Elbrewery S.A.,Fiat Auto Poland. Specjalizuje się w planowaniu i rozwoju strategicznym nowych produktów i marek.
Wykład odbędzie się w języku angielskim.
Zapraszamy! Wstęp wolny!