Publikacja: | Strona główna / Aktualności / Studenci / Wydarzenia / Kariera / Kariera /

Jeśli nikt nie odpowiada na Twoje aplikacje o pracę, zrób coś niestandardowego. Daj się zauważyć! Spraw, by to pracodawcy ustawili się w kolejce do Ciebie i bili się o to, byś pracował właśnie u nich.

Warsztaty biznesowe: Daj się znaleźć HR-owcom!

Na warsztatach "Daj się znaleźć HR-owcom" dowiesz się, co to jest guerilla marketing i jak można wykorzystać go w procesie poszukiwania pracy. Poznasz też stosowane przez HR-owców niestandardowe formy poszukiwania i wyboru pracowników.

Zapraszamy 17 czerwca na godzinę 18.00 do sali 130 Uczelni Łazarskiego.

Plan spotkania:

18:00-19:00 
Niestandardowe formy poszukiwania i wyboru kandydatów do pracy, czyli m.in.:
- case studies oryginalnych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Polsce i za granicą,
- czym jest grywalizacja i jak jest wykorzystywana przez HR-owców w praktyce?
- jak rekruterzy łowią kandydatów w wirtualnym świecie przy pomocy virali?
- czemu służy scouting?
Warsztat poprowadzi Pani Joanna Kozarzewska, manager w dziale Real Estate & Construction, Grupa HRK.
19:00-20:00
Guerilla marketing, a więc skuteczna reklama partyzancka, czyli m.in.:
- bez strategii, nie ma skuteczności - jak zbudować plan działań?
- czym jest kreatywność w procesie poszukiwania pracy? 
- case studies, które pobudzą Twoje twórcze myślenie. 
Warsztat poprowadzi Pan Marcin Hołota, Head of Strategy, Sparing Communication Group. 

UWAGA! Uczestników warsztatów prosimy o zabranie laptopów oraz danych dostępowych do własnych profili na Facebooku!
Zapisz się już dziś: kariera@lazarski.edu.pl
W treści maila prosimy wpisać: Warsztaty biznesowe.

Prosimy również o podanie numeru telefonu. 

Organizator: Dział Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego

Joanna Kozarzewska
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Högskolan Dalarna w Szwecji. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SGH) oraz Doradztwa ds. Nieruchomości (Uczelnia Łazarskiego). Od kilku lat związana bezpośrednio z rekrutacją specjalistów oraz wyższej kadry managerskiej w branży nieruchomości oraz budowlanej. Realizuje projekty dla spółek deweloperskich, międzynarodowych agencji doradczych, funduszy inwestycyjnych oraz firm sieciowych. W Grupie HRK pracuje w dziale Real Estate & Construction, gdzie pełni rolę managera odpowiedzialnego za współprace oraz doradztwo na rzecz firm związanych z rynkiem nieruchomości i budownictwa. Jest także członkiem Rady Nadzorczej oraz PR Managerem międzynarodowej organizacji IFMA, zrzeszającej profesjonalistów z branży Real Estate.
Marcin Hołota
Specjalista komunikacji społecznej i marketingowej. Twórca strategii m.in. dla takich marek jak TAURON, Vattenfall, Johnson&Johnson, KLM czy Air France. Doradca ds. komunikacji jednostek administracji rządowej. Trener, autor "Słownika sloganów reklamowych" (PWN). Laureat Kreatury, Mediatrendów, Złotego Orła, Young Creatives Cannes Lions i Nagrody za Najlepszą Kampanię Społeczną Roku.