Publikacja: | Aktualności / Nagrody /

Działania marketingowe i PR-owe UŁa zostały docenione podczas prestiżowej gali Złote Spinacze organizowanej przez Związek Firm Public Relations. Uczelnia Łazarskiego zdobyła Brązowy Spinacz za projekt "Łazarski - praktyczny wymiar kształcenia".

W tym roku Jury nagrodziło projekty w aż 32 kategoriach konkursowych. Projektom nominowanym do nagrody jurorzy przyznawali statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. Uczelnia Łazarskiego oraz agencja Public Dialog wspierająca działania PR-owe UŁa otrzymały nagrodę Brązowego Spinacza w kategorii PR korporacyjny.  

Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród odbyło się 1 grudnia podczas uroczystej Gali. Przewodniczącą Jury tegorocznej edycji konkursu była Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzeczniczka Prasowa w Nationale-Nederlanden. 

Celem konkursu Złote Spinacze jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.

Więcej informacji na stronie Złotych Spinaczy.