Publikacja: | Aktualności / Wydział Prawa i Administracji /

Służba cywilna powstała w celu zapewnienia zawodowego, rzetelnego, bezstronnego i politycznie neutralnego wykonywania zadań państwa w urzędach administracji rządowej – tak wynika z Konstytucji RP. Ale co to tak naprawdę oznacza?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pracy w administracji rządowej, weź udział w spotkaniu z przedstawicielami Departamentu Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Dowiesz się między innymi, jaka jest geneza służby cywilnej w Polsce, na co zwrócić uwagę w trakcie naboru, jak wygląda praca prawnika w administracji oraz jak pogodzić życie zawodowe z prywatnym.

Spotkania w formie wykładów i warsztatów będą doskonałą okazją, żeby poznać pracę urzędników i rozwiązania systemowe administracji „od kuchni”.

Spotkania i warsztaty odbędą się zdalnie. Osoby, które wypełnią formularz zgłoszeniowy, otrzymają link do spotkania. Liczba miejsc jest ograniczona.

Zapisy na wykłady i warsztaty:

https://form.lazarski.pl/pl/sluzba-cywilna/

Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

Uczestnicy wykładów i warsztatów otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział.

Daty i tematy spotkań:

Wykład I, 15 kwietnia 2021:

- Służba cywilna, czyli co?

- Służba cywilna w XX-leciu międzywojennym;

- Praktyczne aspekty naboru w służbie cywilnej;

Wykład II (spotkanie dla szerszego grona uczestników),  22 kwietnia 2021:

- Praca prawnika/radcy prawnego w administracji;

- Etyka w służbie cywilnej;

- Współpraca międzynarodowa Szefa Służby Cywilnej;

Warsztaty (3 spotkania), 29 kwietnia, 6 i 13 maja 2021:

- Praktyczne aspekty godzenia życia zawodowego z prywatnym w służbie cywilnej.