Publikacja: | Strona główna / Aktualności /

28 listopada członkowie koła wraz z opiekunem naukowym zapraszają na pierwsze spotkanie Koła Naukowego Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Podczas spotkania wykład pt. "Rekomendacje UOKIK dotyczące oznaczania treści reklamowych w mediach społecznościowych" poprowadzi dr hab. Małgorzata Sieradzka, prof. UŁa.

Jakie są nowe rekomendacje UOKiK dotyczące influencer marketingu? Co trzeba wiedzieć, aby uniknąć kary za kryptoreklamę? Jak poprawnie oznaczyć treści reklamowe w mediach społecznościowych? 

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów opracował oficjalne rekomendacje w sprawie oznaczenia treści sponsorowanych w social mediach. Takie działania mają ochronić konsumenta przed reklamą, która uniemożliwia samodzielną ocenę publikacji. Odbiorca ma prawo wiedzieć, czy dany post jest reklamą czy neutralną opinią influencera.

Zapraszamy na bardzo ciekawie zapowiadające się spotkanie Koła Naukowego Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczące wyżej wymienionych rekomendacji w poniedziałek 28 listopada o godz. 14:30 do sali 38.