Publikacja: | Aktualności / CKP /

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował Mapę Podmiotów Internetowych 2020/2021. Jest to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.

Celem corocznie aktualizowanego projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Dziewiąta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 54 kategorie w 7 kolejnych obszarach.

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, które realizuje m.in. studia E-marketing w praktyce, również znajduje się na Mapie Podmiotów Internetowych IAB Polska – szukajcie nas w kategorii Uczelnie wyższe.

Mapę Podmiotów Internetowych IAB znaleźć można TUTAJ.