Uczelnia Łazarskiego zajęła 3. miejsce w konkursie Genius Universitatis 2015 na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni w roku akademickim 2014/2015. Konkurs zorganizowała Fundacja Edukacyjna Perspektywy.
Gala rozdania nagród odbyła się 27 lutego 2015 podczas XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2015 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Uczelnia Łazarskiego otrzymała nagrodę za kampanię " 21 REASONS WHY YOU SHOULD STUDY AT THE LAZARSKI UNIVERISTY".
"Dobry pomysł z 21 powodami by studiować w Łazarskim, serwis zachęca do wejścia dalej. Przyjazne dla studenckiego oka." - mówi jedna z jurorek konkursu, Katarzyna Dragović.
Kampania skierowana jest do zagranicznych kandydatów na studia. Można ją zobaczyć na anglojęzycznej stronie naszej uczelni.
Nad przebiegiem konkursu czuwali znakomici specjaliści w dziedzinie marketingu i nowych mediów:
- Katarzyna Dragović - praktyk i juror ceniony w największych światowych sieciowych agencjach reklamowych, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy,
- prof. Jan Garlicki - dyrektor generalny Centrum Badań Marketingowych INDICATOR,
- Natalia Hatalska - jedna z najbardziej rozpoznawanych osób w blogosferze i branży medialno-reklamowej, członek Rady Marek w konkursie Superbrands,
- Jacek Szlak - naczelny redaktor "Marketingu przy Kawie", partner Konkursu Genius Universitatis,
- Przemysław Siwiński - popularyzator technologii mobilnych, autor pierwszego internetowego portalu dla maturzystów Perspektywy.pl i pierwszej aplikacji mobilnej dla kandydatów na studia,
- Paweł Tkaczyk - ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media pomagający firmom w tworzeniu silnych marek, autor książek "Zakamarki marki" i "Grywalizacja".
Ich ocenie podlegało 119 prac z 42 uczelni.
Więcej informacji o konkursie i jego laureatach na portalu Perspektywy.pl