Kiedy?
18 kwietnia 2016, godz.16:00
Gdzie?
Uczelnia Łazarskiego, ul. Świeradowska 43, sala 123 (wejście D)
PROGRAM:
16:00 - 16:10
Powitanie prelegentów oraz uczestników Łazarski Social Media Day
Aleksandra Smyczyńska - wykładowca i rzecznik prasowy Uczelni Łazarskiego
16:10 - 16:30
X, Y, Z - jacy jesteśmy po Facebooku? Zmiany kulturowe a social media.
Marcin Żukowski - Ekspert social media, Team Leader w agencji interaktywnej Mint Media, wykładowca Uczelni Łazarskiego
16:30 - 16:50
Facebooku, quo vadis? O tajnikach marketingowych i sprzedażowych największego serwisu społecznościowego
Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat - autorska platforma do zarządzania marką w social mediach: Facebook, Twitter, YouTube, Instagram.
16:50 - 17:10
Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby rekrutacji, czyli jak kreować siebie jako dobrą markę w oczach potencjalnego pracodawcy
Arleta Bińkowska - ekspertka od Human Resource z 15-letniemdoświadczeniem rekrutacyjnym
17:10 - 17:50
Panel dyskusyjny: emocje w social media oraz użytkownik mediów społecznościowych jako pracodawca i kandydat na pracownika
Moderator: Marcin Żukowski
Uczestnicy: Arleta Bińkowska, Aleksandra Smyczyńska, Grzegorz Berezowski, Sylwia Solawa - Wrzosek (specjalista ds. social mediów Uczelni Łazarskiego), Anna Kosińska (Dyrektor Biura Karier Uczelni Łazarskiego).
Wstęp wolny! Zapraszamy studentów, absolwentów, pracownikówśrednich małych przedsiębiorstw oraz wszystkich pasjonatom social mediów.
Koniecznie dołącz do nas na Facebooku!
Organizatorzy:
- Uczelnia Łazarskiego
- KnowledgeHub
- Mint Media
- NapoleonCat
- Catvertisere