Technologie mobilne stają się elementem strategicznym w budowie przewagi konkurencyjnej w biznesie. Szacuje się, że 46% wszystkich stron internetowych w Polsce przeglądana jest obecnie przez urządzenia mobilne. Liczba posiadaczy tabletów i smart fonów stale rośnie, co oznacza, że rośnie również liczba potencjalnych i realnych klientów w tym kanale, na których stratę nie możesz sobie pozwolić.
Przyjdź 15 kwietnia na Stadion Narodowy i zdobądź wiedzę, która pozwoli rozwiać Twoje obawy. Poznaj potencjał mobilnych technologii i dowiedz się, w jaki sposób je wdrażać.
Posłuchaj prelegentów, którzy reprezentują różne punkty widzenia i różne punkty styku z mobilną rzeczywistością.
Główne obszary tematyczne:
- Rozwój rynku mobile w Polsce i na świecie;
- Pozyskiwanie klienta mobilnego;
- Skuteczny mobile marketing;
- Mobile advertising;
- M-commerce - mobilna sprzedaż;
- M-payment - płatności mobilne;
- Technologia NFC.
Kongres Mobilny to wydarzenie dla:
- właścicieli sklepów, portali i wydawnictw internetowych,
- osób wdrażające strategię mobilną w firmach i organizacjach,
- osób odpowiedzialnych za komunikację mobilną,
- firm dostarczających treści na urządzenia mobilne,
- producentów aplikacji, agencji reklamowych i mobilnych,
- pasjonatów rynku mobilnego (z pewnym zapleczem know-how).
Uczelnia Łazarskiego uczy innowacyjnego biznesu! Dlatego nasi studenci i absolwenci mogą nabyć bilet na wydaerzenie w promocyjnej cenie! Zobacz promocję.
Warto też Śledzić nasz Fanpejdż na Fejsbuku i wypatrywac konkursu z wejściówkami na wydarzenie!
Szczegółowy program Kongresu dostępny na dedykowanej stronie.